Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 114 громад!

Не підвищувати вартість перевезення у режимі маршрутного таксі

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Підвищення вартості проїзду у режимі маршрутного таксі з 3грн 50 коп. до 4 грн 50 коп, є необгрунтованою. Оскільки не виконується перевізниками умови і правила перевезення пасажирів: дотримання графіку руху, відповідність транспортних засобів безпеці пасажирів (відстань між сидіннями, технічний стан місць для сидіння пасажирів). Також слід відзначити, порушення перевезення стоячих пасажирів .
Підняття проїзду можлива лиш при усунення недоліків при перевезенні пасажирів та здійснювати переважно перевезення пасажирів у звичайному режимі .
Звичайний режим роботи - це похвилинний графік руху автобуса по кожній зупинці через яку він проїжджає, завдяки чому можна спрогнозувати із похибкою в декілька хвилин, коли можна добратись до пункту призначення. Автобус здійснює обов'язкову зупинку, але лише на фіксованих зупинках громадського транспорту. І на такий режим руху, за законодаством автобуси мають бути не менше 22 сидячих пасажирів.
Маршрутне таксі - це графік відправлення автобусу тільки на кінцевій зупинці і він може їхати дуже швидко, або повільно. Також, завдяки цьому режиму автобус може законно стояти по 10-20 хв. на проміжній зупинці і "загружатись", тому через це мешканцям важко спланувати час добирання до пункту призначення. Також автобусу дозволено зупинятись у будь-якому місці де це не заборонено правилами дорожнього руху.


Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Ковалю С.П. м. Хмельницький
Шановний Сергію Петровичу!

Ваше колективне звернення щодо не підняття вартості проїзду у автобусах, які працюють у режимі маршрутного таксі, розглянуто.
Повідомляємо, що управління транспорту та зв’язку Хмельницької міської ради (далі - управління), як самостійний структурний підрозділ, забезпечує виконання функції місцевого самоврядування, а також делегованих повноважень органів державної виконавчої влади, передбачених чинним законодавством у галузі транспорту і зв’язку. Однією із основних функцій є здійснення координації роботи міського пасажирського транспорту всіх форм власності.
Саме тому, працівниками управління систематично проводяться перевірки дотримання автомобільними перевізниками умов укладених з ними договорів про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м.Хмельницькому в частині виконання ними графікованості та технічного стану автомобілів (в тому числі, перед виїздом на маршрути). У разі виявлення порушень, складаються документи реагування (доповідні записки) та керівникам підприємств, суб’єктам господарювання надсилаються вимоги для усунення недоліків. По результатах їх розгляду, керівниками підприємств до порушників приймаються заходи впливу у вигляді попереджень та дисциплінарних стягнень.
Станом на сьогоднішній день, всі транспортні засоби, які залучаються для обслуговування маршрутів, мають протоколи відповідності випробувань автобусу загального призначення для здійснення пасажирських перевезень.
Контроль за дотриманням водіями транспортних засобів Правил дорожнього руху стосовно перевезення стоячих пасажирів покладено на органи поліції та управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області.
Відповідно до ч. 9 ст. 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі -Закон), органи місцевого самоврядування формують мережу міських автобусних маршрутів загального користування і здійснюють контроль за виконанням транспортного законодавства на відповідній території згідно з повноваженнями, визначеними законами.
Як наслідок, на виконавчий орган Хмельницької міської ради покладається організація пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування (п. З ч. 1 ст. 7 Закону).
Наразі, управлінням проводиться робота по розробці моделі нової транспортної мережі міста, яка. серед іншого, передбачатиме залучення транспорту підвищеної пасажиромісткості та комфорту (автобуси 1-го класу комфортності - марок «MAN», «Богдани»), для обслуговування всіх маршрутів у звичайному режимі руху.
На рахунок підвищення вартості проїзду у громадському транспорті повідомляємо, що згідно з п.1.6. Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 17.11.2009 № 1175 «Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту», перегляд тарифів повинен здійснюватися у зв'язку із зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, гцо не залежать від господарської діяльності підприємств-перевізників, в тому числі в разі зміни вартості палива більш ніж на 10%.
У порівнянні із початком року, вартість дизельного пального зросла на 14.6 %, вартість щоденної заправки - на 14 %, автомобільних шин - на 14.6 %, акумуляторів на 5 %, моторних олив на 26.5 % та трансмісійних олив - на 13.6%. Крім цього, починаючи з 01.01.2017 року розмір мінімальної заробітної плати збільшено з 1600 грн. до 3200 гри. Вартість електроенергії для тролейбусів також збільшилась, комунальні заклади позбавлені можливості придбання електроносіїв на пільгових умовах.
Саме тому, громадською організацією «Асоціація пасажирських перевізників “Поділля”», яка об'єднує в собі міських перевізників, подано відповідне звернення про перегляд діючих тарифів на транспортні послуги в частині їх підвищення до економічно обгрунтованих показників.
Статтею 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на транспортні послуги.
У зв'язку з цим, управлінням підготовлено попередній проект рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради “Про встановлення тарифів на транспортні послуги по перевезенню пасажирів в місті Хмельницькому у міському пасажирському транспорті загального користування”. Даний документ розміщено на офіційному сайті Хмельницької міської ради (розділ «Регуляторна політика») та у газеті «Проскурів» (№ 1 від 12.01.2017 року).
На виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», зазначений проект рішення проходитиме процедуру прийняття регуляторного акта, з обов’язковим проведенням громадських слухань та подальшою можливістю громадян надати власні пропозиції та зауваження протягом одного місяця (30 календарних днів) з дня оприлюднення самого проекту та аналізу регуляторного впливу.
Остаточне рішення про встановлення нових тарифів на транспортні послуги, включаючи перевезення пасажирів у режимі маршрутного таксі, прийматиме виконавчий комітет Хмельницької міської ради.
В ході розгляду проекту рішення, членів виконавчого комітету буде проінформовано про Вашу петицію та пропозиції, які надійшли під час його обговорення.
У випадках, якщо Ви стали свідком порушення з боку водіїв затверджених схем та графіків руху. Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, пропонуємо звертатись в управління транспорту та зв’язку Хмельницької міської ради з конкретною інформацією про номер маршруту, державний номерний знак автобуса (бортовий номер тролейбуса) та місце виникнення можливої конфліктної ситуації (назва зупинки громадського транспорту).
З повагою,
заступник міського голови А. Бондаренко
Додаток до рішення

Петицію підписали 552 особи з 500 необхідних.

Показати