Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 134 громади!

Міська електричка Гречани - Ракове

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Запуск міської електрички (з інтервалом хоча б раз в 20 - 30 хв або менше) дозволить поєднати мікрорайон Гречани (від залізничної станції) з центром, головним залізничним вокзалом міста та мікрорайоном Ракове. Такий вид транспорту дозволить добиратися з одного кінця міста в інший кінець швидше, ніж маршрутне таксі і дозволить перевозити значно більше людей (лише в одному вагоні є стільки сидячих місць, скільки може влізти взагалі в декілька маршрутних таксі разом взятих). До того ж, крім місткості, це ще й екологічніший вид транспорту, ніж маршрутки.
Пропонуються такі зупинки як : Ракове (кінцева), Головний залізничний вокзал, Кам'янецький переїзд, Речовий Ринок, Гречани (кінцева). Можливе також створення зупинного пункту поблизу вулиці Якова Гальчевського (біля кінця вулиці Заводської).
Пропонується використовувати стандартний рухомий склад - електрички Ер9 на 6 вагонів (кількість вагонів може бути іншою). Для роботи з нормальними інтервалами буде достатньо рухомого складу в кількості 2-ох - 4-ьох одиниць. Залишається лише впорядкувати графік руху міських електричок відносно інших поїздів, які курсують через Хмельницький. На перших етапах пропонується пускати потяги міської електрички зранку та ввечері в години пік в інтервали між рухом пасажирських та вантажних поїздів (якщо немає як розминутися), далі при потребі також зробити курсування потягів вдень.
Наразі в Хмельницькому фактично є міська електричка, однак курсує вона до Гречан з основного залізничного вокзалу (а не з Раково), і всього лиш 1 раз на день (поїзду Волочиськ - Хмельницький просто потрібно повернутися після рейсу в депо на Гречанах). Та й знає мало хто про курсування цієї електрички (тому потрібно також популяризувати її, щоб пасажири знали про ще якийсь варіант добирання з Гречан в Ракове і навпаки, крім маршрутних таксі і тролейбусів).
Автор:

Дата початку збору підписів:

До кінця збору підписів залишилось:

Станом на 22 лютого петицію підписали 62 особи з 500 необхідних.

Показати