Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 120 громад!

Тролейбусне сполучення за маршрутом №274 (8 км до 101 мікрорайону) м. Кропивницький - смт. Нове Фортечний район м. Кропивницький

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Шановний міський Голова м. Кропивницький (м. Кіровоград)!
Прошу розглянути питання створеня дротового тролейбусного маршруту №274. Мешканці смт. Нове кожен день рухаються по де-кілька разів на день у тісних маршрутках у м. Кропивницький на роботу для утримання своїх сімей. Даний маршрут, а точніше електротранспорт транспорт, повинен бути в комунальній власності, так як саме така форма обслуговування виявилась найбільш надійною та дешевою для пересічного мешканця, обертаючи спагади назад у часі. Приватні перевізник нехтують правилами безпеки та не виконують умови договору, мають більшу вартість проїзду - що не є в інтересах громадян. Після знищення градоутворюючого Чавунно-ливарного заводу який збудував смт. Нове та збільшив його, ліквідації робочих місць пасажиропотік збільшився в рази і складає орієнтовно не менше 1,5млн. пасажирів на рік без врахування пасажирів , які рухаються до стройіндустрії на вул. Мурманська на новостворені робочі місця та які будуть збільшуватись з розвитком міста. На фоні проекту рішення виконкому №37 щодо збільшення вартості проїзду з 4-х до 6ти грн. Внаслідок незручного траспортного сполучення люди запізнюються на роботу, діти не відввідують міські секції, продають житло та тікають з селища, населенню загрожує зменшення. Територія смт. Нове має перспективу багатоквартирних забудов, що не має перспективи без потужної транспортної системи. Немало пасажирів прямують до психіатричної лікарні. Велика кількість школярів прямують у школи, студенти до навчальних закладів, які розташовані у м. Кропивницький. Створення тролейбусного маршруту має стратегічне значення для смт. Нове як для теперішнього покоління так і для наступного та міста в тому числі, для елетротранспортної галузі міста, її розширення та зміцнення. Тролейбусна лінія має велике значення для статусу та довгострокову перспективу розвуитку міста на десятиліття, збільшення меж міста та впевненість громадян у завтрашньому дні щодо наявності стійкого транспортного сполучення, яке притаманно обласним центрам. В Генеральний план (м. Кіровоград) м. Кропивницький 2000р., який був затверджений у відповідності до закону, закладена схема дорожньої розв.язки, яка вирішує технічну проблему перетину дротової тролейбусної лінії через обїздну автомобільну магістраль без її перетину мостовою "клеверною" розв.язкою. Слід врахувати енергоефективність та енергоекономію при створенні дротовогої елетролінії, яка має великий термін експлуатації та амортизації, відповідно невеликою долею мережі в амортизаційній складовій собівартості проїзду. Варто взяти до уваги, що вуглецеве паливо є в основному імпортоване, натомість електроенергія власного виробницитва нашої Країни. ККД елетротранспорту в рази більша за ДВЗ автобуса. Собівартість проїзду та , як результат, ціна проїзду у два рази менша за ціну 18-ти місної маршрутки чи дизельного автобуса великої міцності. В холодну пору немає проблеми з роботою транспорту, незалежність від росту цін на паливно-мастильні матеріали, запчастини. Європейські країни розвивають дротовий електротранспорт, який за десятки років виправдав свої економічні сподівання і не збираються його скорочувати. Не слід забувати, що в 40-х роках в м. Кіровоград екслуатувались електротрамваї на електротягі, які були збудовані у менш розвинутий технічно та науково час, а за роки здобуття незалежності 1991 року не було збудовано жодного кілометру лінії. Привабливим є те, що електротранспорт при невеликій ціні проїзду таки окуповує себе повністтю , покрашує якість життя громадян. Дане питання необхідно вивчити фахівцям в галузі, ретельно провести правдиві розрахунки і зробити енергоефективне вкладення на роки самих в себе !!!! Зрозуміла мета гальмування розвитку електротранспорту де-якими чиновниками, тому що комунальний транспорт працює на людей, приватний на єдиний гаманець. Тролейбус незручно комерцифікувати та продати і пустити в "іншу сторону", тому він є народний! Наше місто має велику кількість інженерів та проектні організації, яким підсилу вирішити технічну реалізацію проекту державного значення, зміцнення нашого міста не зарахунок зтискання, а за рахунок збільшення мереж та збільшення території, придатної для розвитку та комфортного проживання. Для сполучення м. Кропивницький та смт. Нове необхідно 8 км. подвійної дротової лінії, технічного рішення щодо раціонального перетину автомобільної обїздної дороги що підсилу сучасним інженерам та будівельникам!!!!!
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Вербецький К.Б.

6980148@ukr.net



Про розгляд електронної петиції

На Вашу електронну петицію від 09.03.2017 щодо тролейбусного сполучення за маршрутом № 274 (8 км до 101-го мікрорайону) м. Кропивницький – сел. Нове, Фортечний район, м. Кропивницький повідомляємо наступне.
На виконання статті 231 Закону України «Про звернення громадян», відповідно до рішення Кіровоградської міської ради від 29.03.2016 № 142 «Про електронну петицію, адресовану Кіровоградській міській раді, її виконавчому комітету» (з урахуванням змін), дану петицію направлено на розгляд постійної комісії Кіровоградської міської ради з питань промисловості, транспорту, зв’язку, торгівлі, сфери послуг, захисту прав споживачів, засідання якої відбудеться 23.03.2017 об 11.00 в приміщенні Кіровоградської міської ради (кімната 222-а).
Про результати розгляду петиції, з урахуванням пропозицій постійної комісії міської ради, відповідь буде надано додатково.




Секретар міської ради А.ТАБАЛОВ









Масло 24 03 14
Додаток до рішення

Петицію підписали 455 осіб з 450 необхідних.

Показати