Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 126 громад!

Проектування та будівництво багатофункціонального спортивного комплексу на території стадіону «Сільмаш»

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

Ми – представники хокейної спільноти Львівщини, з усією відповідальністю хочемо звернутися до вас з проханням врахувати інтереси спортивної громадськості при розробленні детального плану території із зміною функціонування зонування території у районі вул. І.Сулими, вул. Поперечної, вул. Зв’язкової.
Саме на території стадіонного комплексу «Сільмаш» вважаємо мав би успішно функціонувати багатофункціональний спортивний комплекс для ігрових видів спорту. Особливо актуальним для нас, як для федерації хокею Львівщини є проектування і зведення на цій території льодової арени, яка дасть поштовх розвитку зимовим видам спорту у нашому місті. А Львів, до слова є батьківщиною хокею в Україні, де перший хокейний матч був зіграний 112 років тому. 15 січня 1905 року такий матч був організований товариством «Чарні».
Хочемо звернути увагу, що стадіонний комплекс «Сільмаш» разом з тренувальними полями має площу 4 га. Для побудови льодової арени потрібно близько 2 га. Більше того, є міжнародні компанії, які готові допомогти громаді з проектуванням цього комплексу. Зокрема, відзначимо сербську компанію «ARCVS». Ця компанія зараз активно співпрацює з Черкаською міською радою щодо проектування льодової арени у цьому місті. Такий спортивний об’єкт буде унікальним не тільки для Львова, а власне для цілої західної України.

Проект багатофункціональної арени від сербської компанії «ARCVS» разом зі зверненням від Громадської організації Федерація хокею Львівщини будуть подані в управління архітектури та урбаністики Львівської міської ради. Будівництво такого комплексу у Львові дозволить відродити спортивні традиції Львова і ми переконані, що такий соціальний проект знайде підтримку у львівської громади. У першу чергу льодова арена дозволить залучити молоде покоління до занять спортом.




Автор:

Дата створення:

Станом на 25 вересня петицію підписали 35 осіб з 500 необхідних.

Показати