Єдина система

місцевих петицій

Ініціюй! Підтримуй! Впливай!

Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 111 громад!
Тема звернення Підписали Залишилось
Снизить тариф на холодную воду для населения 196 71
Открытие новых маршрутов между Левобережным и Кальмиусским районами 168 44
Теплые трамваи Левому берегу! 150 9
Электронный билет в общественном транспорте 143 52
Восстановить автобусный маршрут №100 137 66
Организация утилизации люминесцентных и энергосберегающих лапм и других вредных отходов 118 44
Расписание коммунальных автобусов на сайте городского совета 117 1
счётчики азовгаза 101 59
Перевірити діяльність осередків правих організацій в місті на наявність пропаганди екстремизму 90 18
СНИЖЕНИЯ ТАРИФА НА ГОРЯЧУЮ ВОДУ И КОНДИЦИОНИРОВАНИЕ КРАРТИР СИСТЕМОЙ ЦЕНТРАЛЬНОГО ОТОПЛЕНИЯ 90 37
Тема звернення Підписали Залишилось
Снизить тариф на холодную воду для населения 196 71
Восстановить автобусный маршрут №100 137 66
Продление троллейбусного маршрута № 2 до микрорайона Восточный 81 71
благоустройство подземного перехода 70 66
Штрафные санкции за выгул домашних животных на территориях школ,игровых площадок,футбольных полей. 57 81
вернуть маршрут 128 42 80
Построить в Мариуполе объездную и кольцевую дороги 41 78
Уж лето близится, а пляжников ждет жах 41 78
Охотники за металлоломом уродуют ландшафт Ляпинских Горок 35 73
Троллейбусный маршрут № 9 (автовокзал - городской пляж) 34 78
Тема звернення Підписали Залишилось
Троллейбусный маршрут "ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ВОКЗАЛ-КАЛЬМИУССКИЙ РЫНОК" 12 85
Реклама в городском транспорте 10 86
Бесплатная онлайн юридическая консультация на сайте Мариупольского горсовета. 6 88
Наружное освещение улиц 5 88
Организовать постоянную подачу холодной воды район 1000 мелочей 0 89
Переглянути усі петиції

Останні, що прийняті на розгляд

Тема звернення Підписали Прийнято До відповіді
Рассписание трамваев, троллейбусов на каждой остановке 250 23 лютого 12
Мариуполь хотят лишить БИБЛИОТЕК?!!! 253 17 лютого 6

Станом на 25 лютого усього прийнято до розгляду 2 петиції Переглянути

Остання відповідь

Створення центру підтримки та реабілітації осіб з аутизмом та членів їх сімей в Маріуполі

Показати повний зміст петиції

Відповідає:

БОЙЧЕНКО ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ

Шановний Анатолію Миколайовичу!
Відповідно до статті 23-1 Закону Украіни «Про звернення громадян» та Порядку розгляду електронної петиції, затвердженого рішенням Маріупольської міської ради від 28.01.2016 № 7/4-49, Ваша електронна петиція з питания створення центру підтримки та реабілітації осіб з аутизмом та членів ix сімей в м.Маріуполі розглянута.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
На диспансерному обліку в комунальному лікувально-профілактичному закладі «Міська психіатрична лікарня № 7 м. Мapiyпoля» перебуває 212 дітей до 18 років, з них 16 підлітків з діагнозом аутизм.
У м.Маріуполі з дітьми даної категорії проводиться робота в двох районних центрах соціальної реабілітації дітей-інвалідів Центрального та Лівобережного районів, а також у громадській організації «Клуб батьків i дітей-інвалідів «Повір у себе».
Таким чином, у 2016 році в районних центрах соціальної реабілітації дітей-інвалідів пройшли реабілітацію 44 дитини з цим діагнозом та в теперішній чac проходять реабілітацію 26 дітей. У громадській організації«Клуб батьків i дітей інвалідів «Повір у себе» на обліку перебувають 50 дітей-аутистів, постійно організацію відвідують 8 дітей.
Діти даної категорії, потрапляючи на реабілітацію до центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів проходить всебічне обстеження. Після закінчення адаптаіційного періоду використовуючи підсумки спостереження i оцінну шкалу раннього дитячого аутизму, реабілітолог складає індивідуальний план з урахуванням діагнозу, власних висновків і висновків фахівців, опитуванні батьків. На початковому етапі тривалість занять складає 5-7 хвилин, поступово час збільшується. У будь-яких видах діяльності підтримується стабільність. Використовується системна мотивація в процесі навчання – техніка заохочень.
Одним з основних розділів індивідуального плану реабілітації є програма мовного розвитку. Ефективність роботи безпосередньо пов’язана з раннім її початком. Позитивна динаміка простежується у дітей, які почали реабілітацію в більш ранньому вiцi.
Велика робота проводиться з батьками. Їx навчають як правильно спілкуватися з
дітьми. Bci завдання, які дитина виконус з фахівцями, батьки закріпліють вдома.
Величезне значення має музикотерапія i участь таких дітей у спільних заходах. У центрі постійно проводиться робота за даним напрямком. Отримано позитивні результаты.
У нашій країні, на жаль, спеціальних методик роботи для дітей з дитячим аутизмом розроблено недостатньо. Кожна з них має потребу в індивідуальній модифікації під особливості певної дитини.
Фахівці центру використовують в роботі:
- елементи методики Mapiї Монтеccopi;
- різні прикладні корекtіійні методики;
- ігротерапію;
- арттерапію;
- музикотерапію;
- елементи спеціальних програм «Більше, ніж слова», «Сценарії з життя» та інші.
У 2013 році фахівці центрів брали участь в навчальному семінарі по роботі з дітьми розладами аутичного спектру. Отримані програми та напрацювання впроваджуються в роботу. Діти проходять реабілітацію в загальних гpyпax, сформованих згідно вікових даних, схожості дефекту, рівня розвитку.
20.01.2017 на базі Лівобережного районного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів розпочав свою роботу спільний проект громадської організації «Особлива дитина з майбутнім» та реабілітаційних центрів – творча лабораторія «Особливий шлях».
Для забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими потребами у місті запроваджено навчання в спеціальних класах для дітей з особливими освітніми потребами та інклюзивне навчання у всіх загальноосвітніх навчальних закладах.
Організація роботи з проблемами навчання та виховання дитини з розладами спектра аутизму.
В місті перебувас 108 дітей з захворюванням дитячим аутизмом, з них 75 чоловік шкільного віку, 33 дитини дошкільного віку.
Департамент освіти Маріупольської міської ради впроваджує комплекс заходів щодо розвитку мережі навчальних закладів, які запроваджують інклюзивне навчання забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими потребами шляхом організації їx навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Також планується відкриття одного класу на базі школи та однієї групи на базі дошкільного навчального закладу.
В місті організована робота з проблеми навчання та виховання дитини з розладами спектра аутизму.
3 метою вивчення ступеню задоволеності вчителів інформаційно-методичним забезпеченням роботи з дітьми-аутистами у березні 2016 року на базі Ресурсного центру з інкліозивної освіти було проведено анкетування педагогів, які працюють з дітьми з вадами розвитку. Аналіз результатів показав, що великі труднощі відчувають фахівці, які працюють з дітьми-аутистами. Тому в новому навчальному році певна увага приділяється проблемам навчання та виховання даної категорії дітей.
Так, заплановані 2 семінари-практикуми з проблеми «Особливості роботи з аутичною дитиною». В листопаді минулого року відбувся перший семінар, на якому розглядалися основні симптоми дитячого аутизму, поділилися практичним досвідом з проблеми. В березні 2017 року планується проведення другого семінару «Організація навчання дітей з аутизмом».
Протягом року методистами науково-методичного центру організована робота творчої групи, яка працює над створенням електронного методичного кейсу «Аутична дитина: особливості навчання та виховання». В програмі консультаційного пункту передбачено розглядання деяких питань роботи за даними дітьми.

Станом на 25 лютого надано відповідь на 42 петиції Переглянути