Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 130 громад!

Не заметное улучшения перевозок

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Уважаемые жители города, заметили ли вы как с повышением тарифов на проезд в городском и частном транспорте перевозящим людей, как стало безопасно и комфортно передвигаться по городу, как изменилась ситуация по состоянию самих транспортных средств? Я не заметил. Факты: ехать в транспорте настоящий подвиг транспорт забит до отказа в любое время на любых маршрутах, социальные маршруты, особенно в часы пик не доступны однозначно. Дорогие руководители кто проводит логистику, зря ест свой хлеб. Состояние некоторых маршруток даже неописуемо, слово "быдловоз" не передаст всех ощущений при пользовании за 6 грн. данным "транспортным инструментом" . Предложение: Городские руководители, проверьте мои слова, пусть власть имущие проедутся, и не раз, с освещением в масмедиа города в городском транспорте, возможно с семьёй, пожилыми родителями, собственными детьми, прочувствуют уют и предрасположенность персонала перевозчиков, попрыгают на перегонах маршруток-стремящихся собрать быстрее людей с остановок на бешеной скорости, но тормозящих светофорах так что влипаеш в в другого пассажира или поручень на мертво, состояние транспорта с прогнившим полом и поломанными дверьми, запахом из "бомжестана" в салоне, курящим водителем, с центнерным кондуктором курсирующим по салону ну и так далее. Тогда мы на равных примем решение по логистике, по состоянию транспортных средств, по их оснащению, по подбору персонала для услуги. Это касается каждого, не равнодушные, объединимся и дадим отпор хамству, халатности и разгильдяйству. Тарифы за такие услуги не обоснованы.
PS: Аварийность на много выше чем когда.... ну до войны. Это нормально?
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Шановний Дмитре Іллічу!

Відповідно до статті 23-1 Закону України "Про звернення громадян" та Порядку розгляду електронної петиції, затвердженого рішенням Маріупольської міської ради від 29.06.2017 №7/19-1553, Ваша електронна петиція «Не помітне покращення перевезень» розглянута.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Згідно з п.1.6. Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 17.11.2009 № 1175, перегляд тарифів повинен здійснюватися у зв'язку із зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, що не залежать від господарської діяльності підприємств-перевізників, в тому числі в разі зміни вартості палива більш ніж на 10%.
У порівнянні із 2014 роком, коли в останнє проводилось підвищення плати за проїзд, вартість енергоносіїв, запасних частин та інших матеріалів збільшилася:
- Дизельного пального з 10 грн/л до 23 грн/л (на 130%).
- Електроенергії з 0,99 грн/кВт до 2,15 грн/кВт ( на 117,2 %).
- Автомобільних шин з 6 700 грн/к-кт до 18 000 грн/к-кт (на 168,5 %).
- Поршневої групи з 7 200 грн/к-кт до 18 600 грн/к-кт (на 158,3%).
- Контактного дроту з 1 577 грн/10 кг до 2 240 грн/10 кг ( на 53%).
- Бандажів для трамваїв з 4 314 грн/од до 9 000 грн/од (на 109 %).
- Підшипників з 3 514 грн/10 од до 11 520 грн/10 од ( на 228 %).
Крім цього, починаючи з 01.01.2017 року розмір мінімальної заробітної плати збільшено з 1600 грн. до 3200 грн. Вартість електроенергії для тролейбусів та трамваїв також збільшилась, КП «МТТУ» позбавлено можливості придбання електроенергії на пільгових умовах.
Також міська транспортна інфраструктура знаходиться у незадовільному стані, а саме:
- Потребує капітального ремонту трамвайної колії 30,1 км на загальну суму 571,9 млн грн.
- Потребує капітального ремонту контактних мереж трамвая та тролейбусу 91,34 км на загальну суму 201 млн грн.
Тому з метою підвищення якості надання транспортних послуг виникає потреба в збільшенні тарифу для забезпечення проведення ремонтів інфраструктури та оновлення рухомого складу.
Також враховуючи усі підвищення вартості матеріалів для обслуговування та ремонту рухомого складу, більшою частиною приватних перевізників міста Маріуполь були подані розрахунки вартості проїзду (згідно затвердженого порядку розрахунків) та відповідне звернення про перегляд діючих тарифів на транспортні послуги в частині їх підвищення до економічно обґрунтованих показників.
Статтею 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на транспортні послуги.
У зв'язку з цим, департаментом транспорту та зв’язку було підготовлено проекти рішень виконавчого комітету Маріупольської міської ради “Про узгодження тарифів на проїзд в автобусах, які працюють у режимі маршрутного таксі на маршрутах м. Маріуполя” та «Про затвердження тарифів на проїзд та перевезення багажу у транспортних засобах комунального підприємства «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління»». Ці проекти було викладено та прийнято членами Виконкому з додержанням усіх норм та законів. Вищезазначене рішення було прийнято майже одноголосно.
Додатково повідомляємо, що розвивати міській транспорт без капітальних вкладень не можливо. Департаментом транспорту та зв’язку було розроблено Стратегію розвитку транспорту міста Маріуполя, згідно якої вже виконуються роботи з покращення транспортного обслуговування населення, так за 2016 рік було придбано: 17 тролейбусних машин, 15 автобусів, які вже працюють на лінії, а також придбано 10 трамваїв. За 2017 рік згідно Стратегії розвитку було отримано 17 одиниць трамваїв та ще 13 очікується до кінця поточного року, 7 одиниць тролейбусів вже було отримано та працюють на маршрутах міста та 14 автобусів очікується поставка до кінця поточного року, які замінять аварійний рухомий склад та доповнять транспортно-маршрутну мережу міста. Також за період з початку 2016 року:
- Розроблено нові підходи до ремонту рухомого складу та проведено капітально-відновлювальний ремонт, проведено ремонтні роботи крівель будівель та побутових приміщень КП «МТТУ»;
- Продовжено тролейбусний маршрут №13 до ТФД.
- Розроблено та запущено в роботу новий тролейбусний маршрут №15 і автобусний маршрут №15А.
- Реалізовано проект електронної диспетчерської на базі систем GPS позиціонування міського пасажирського транспорту.
Враховуючи вищезазначене та обсяг виконаних робіт збільшення вартості проїзду є необхідною мірою для забезпечення населення якісними транспортними послугами.
Стосовно питання пільгового проїзду, повідомляємо, що на теперішній час склалася складна ситуація з цього питання не тільки у місті Маріуполь але й по всій території України. Гарантовані законодавством пільги фінансово не забезпечені державним бюджетом у 2016 році, а також у 2017 році. У місті Маріуполь проживає близько 578 000 громадян з урахуванням внутрішньо переміщених осіб. З них громадяни пільгової категорії 197 000, у тому числі 164 000 пенсіонерів.
Постановою Кабінету Міністрів України від 17 травня 1993 р. №354, пенсіонерам за віком надано право безоплатного проїзду у міському пасажирському транспорті загального користування (крім метрополітену і таксі) та приміських маршрутах. Таким чином, на місцевому рівні не можливо відмінити або змінити умови надання пільг, які надані на державному рівні.
Найбільш сприйнятливим варіантом розв’язання проблеми є прийняття на державному рівні рішення щодо впровадження монетизації пільг на проїзд окремих категорій громадян.
Керівництво міста неодноразово зверталось до профільних міністерств та народних депутатів із проханням розробити та впровадити механізм монетизації пільг на проїзд окремих категорій громадян. Станом на сьогоднішній день питання знаходиться на розгляді у вищих органах влади.
Додатково повідомляємо, що міська влада, представники громадськості та автоперевізники підписали тристоронній Меморандум про співпрацю та взаєморозуміння. Його мета - розвиток транспортної інфраструктури міста, поліпшення якості транспортних послуг жителям і гостям міста в громадському транспорті. Підписавши його, автоперевізники зобов'язалися відремонтувати рухомий склад. На даний час 47 автобусів приватних перевізників вже було відремонтовано. Також деякі приватні перевізники розпочали роботу з оновлення рухомого складу, так одним з приватних перевізників було придбано 5 автобусів великої місткості німецького виробництва Neoplan.
Департамент транспорту та зв’язку веде постійну роботу з перевізниками щодо поліпшення якості транспортних послуг, так з початку року було проведено 40 перевірок та виявлено 410 зауважень з яких 380 виправлено. За недотримання регулярності руху було розірвано 8 договорів. За недотримання правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту було проведено позапланові інструктажі з 94 водіями приватних перевізників. Сумісно з представниками Державної служби України з безпеки на транспорті та ГУНП в Донецькій області проведено 9 перевірок транспорту на лінії за результатами яких було складено 11 протоколів про адміністративні правопорушення на водіїв транспортних засобів в частині керування транспортом у несправному технічному стані (зношенні шини, не працюють аварійні виходи, тріщини на лобовому склі, тощо).
Висловлюємо Вам подяку за активну громадянську позицію, внесені пропозиції та небайдужість до питань організації руху громадського транспорту.
Додаток до рішення

Петицію підписали 269 осіб з 250 необхідних.

Показати