Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 130 громад!

Создание сайтов для электронной сверки за предоставленные коммунальные услуги

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

Предлагаю обязать коммунальные предприятия создать электронные сайты с возможностью провести сверку за оказанные услуги по принципу сайту ДТЭК Донецкоблэнерго. Это было бы очень удобно посмотреть поступившие оплаты, субсидии, показания счетчиков в реальности, долг или переплату, а не так как начислял МПУ ВКХ по среднему с непонятными цифрами и корректировками, которые не соответствуют действительности.
У таких компаний как Азовгаз, МПУ ВКХ, КП Коммунальник сайты есть, но почему то сверку в последнее время там провести невозможно.
Так на сайте МПУ ВКХ вкладка личный кабинет в разработке с начала лета 2017г., но и оборотная ведомость что была до этого- очень непонятна (начисления- по средним показаниям, не соответствующим действительности, с непонятными корректировками).
Сайт ООО "Азовгаз" на 07.11.17г. раздел сверка не обновляется с 14.08.17г. (Переплата: 59.58 грн с учетом последних зафиксированных показаний счетчика: 2160 м3 на дату: 01.05.2017 и поступившего 29.06.2017 платежа на сумму 180.4 грн)- обыденному пользователю свериться по такой информации тяжело. Как можно свериться с такими показателями: показания счётчика 01.05.
поступивший платёж 29.06.17
состояние счета 14.08.17 - разница в 3 месяца, цифры какие-то непонятные, хотя оплачивается каждый месяц.С такими исходными данными провести сверку просто нереально,учитывая реальную дату 07.11.17г.
У ЖЕКов сверку провести невозможно, так как сайтов в принципе не существует.
Ставлю в пример такие компании как Мариупольтеплосеть, ДТЭК Донецкоблэнерго, на сайтах которых можно прекрасно провести сверку, посмотреть начисления, субсидии, оплаты,передать показания, получить акт сверки- все данные представленные на их сайтах соответствуют дате, а цифры-действительности.
Создание таких сервисов просто необходимо,учитывая развитие IT-технологий, а также существенно уменьшит нагрузку на сотрудников, уменьшит очередь, снимет нервное напряжение при посещениях данных учреждений.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Шановний Михайло Юрійовичу!

Відповідно до ст. 23-1 Закону України «Про звернення громадян» та Порядку розгляду електронної петиції, Вашу електрону петицію розглянуто.
За результатами розгляду звернення повідомляємо про наступне.
Для зручності населення в отриманні своєчасної інформації про нарахування та оплату комунальних послуг функціонують Інтернет-сайти відповідних підприємств, що надають житлово-комунальні послуги. Сайти містять в собі сервіси по роботі з абонентами такі як особовий кабінет, абонентський відділ, стан особового рахунку, а також надають можливість переглянути стан особистого рахунку, наявність заборгованості, роздрукувати квитанцію на оплату, передати інформацію щодо показань квартирних/ будинкових приборів обліку.
В кожному районі міста функціонують абонентські дільниці, в яких абоненти мають змогу провести звірку розрахунків, та оплатити відповідні житлово-комунальні послуги. На цих дільницях, а також у торгівельних точках та інших громадських містцях встановлені термінали, для сплати за послуги, при наявності платіжних карт.
Також, за інформацією ККП «Маріупольтепломережа», на сьогодняшній день діє сервіс оплати квитанції за допомогою QR коду в відділеннях Приват Банку, або через мобільний додаток Приват24.
У місті Маріуполі у 2017 році було проведено конкурс по призначенню управителів багатоквартирних будинків, за результатами якого призначені управителі: ПАО «Місто для людей Маріуполь», ЖКП «Азовжитлокомплекс», ЖКП «Житло «Центр», ККП «КК «Східна».
Дані підприємства за умовами конкурсу зобов’язані створити веб-сайти з сервісом «Особливий кабінет». Ці веб-сайти планується запустити до роботи у 2018 році.
На сайті КП «МПУ ВКХ» (www.mvk.org.ua) функцію «Особливий кабінет» планується ввести до кінця поточного року.
За інформацією КП «Комунальник» данне питання доопрацьовується підприємством. На сьогоднішній день на сайті підприємства користувачі мають можливість залишити запит, який опрацьовується робітниками абонентного відділу КП «Комунальник» і повна оборотна відомість з особливого рахунку надсилається на електронну пошту заявнику.
Висловлюємо Вам подяку за внесені пропозиції, небайдужість до питань благоустрою міста та за Вашу активну цивільну позицію.
Додаток до рішення

Петицію підписали 259 осіб з 250 необхідних.

Показати