Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 126 громад!

Замінити маршрутки тролейбусами

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Пропоную замінити маршрутки тролейбусами. Оскільки тарифи на проїзд збільшуються, а якість перевезень ні. Контролю по квитках фактично немає, куди йдуть кошти не зрозуміло. Завдяки таким змінам проїзд буде контролюватися, а екологія завдяки електротранспорту покращиться.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Гр. Ткачуку Ю. А.

Ваша петиція від 4 січня 2017р. «Замінити маршрутки тролейбусами», яка набрала необхідну кількість голосів розглянута. За результатами розгляду повіджомляємо, що в повній мірі вона не може бути задоволена з ряду причин.
Згідно частини четвертої статті 5 Закону України «Про транспорт» «Органи влади і самоврядування у межах своїх повноважень … організують взаємодію різних видів транспорту з метою більш ефективного їх використання, підвищення якості
обслуговування.».
Згідно статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать повноваження щодо:
«10) затвердження маршрутів і графіків руху місцевого пасажирського транспорту незалежно від форм власності, узгодження цих питань стосовно транзитного пасажирського транспорту у випадках, передбачених законодавством; …
12) залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, до участі в обслуговуванні населення засобами транспорту і зв'язку;».
Діюча маршрутна мережа громадського транспорту м.Тернополя формувалась комісійно, на основі нормативних документів, проведених обстежень пасажирських та транспортних потоків, з врахуванням пропозицій мешканців міста, установ та організацій, була обговорена на зустрічі з громадськістю в грудні 2015 року і затверджена рішенням виконавчого комітету №65 від 27.01.2016р. «Про затвердження маршрутів громадського транспорту загального користування в м. Тернополі».
При формуванні мережі маршрутів громадського транспорту міста безумовним пріорітетом був розвиток та формування оптимальної мережі тролейбусних маршрутів. В той же час розвиток автобусного транспорту, як доповнюючого до електротранспорту, не применшує його важливості і значимості для забезпечення стабільного і надійного функціонування системи громадського транспорту в цілому. На основі затвердженої мережі громадського транспорту в травні 2016 року проведено конкурс на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах м. Тернополя, результати якого затверджені рішенням виконавчого комітету №441 від 18.05.2016р. «Про затвердження протоколу засідання конкурсного комітету». З переможцями конкурсу укладено договори на перевезення відповідно до законодавства. За рахунок раціонального комбінування маршрутів електро- та автотранспорту, в пікові години автобуси та тролейбуси спільно забезпечують необхідні перевезення, а періоди малих пасажирських потоків автобуси дають можливість вивільнення частини тролейбусів з метою ефективного використання наявного транспорту, а також забезпечують сполучення з віддаленими частинами міста, де низький пасажиропотік та відсутні тролейбусні лінії.
Міською радою приділяється значна увага розширенню мережі тролейбусних маршрутів, будівництву нових тролейбусних ліній та оновленню парку тролейбусів. Значна вартість нових тролейбусів (як вітчизняних так і зарубіжних) в значній мірі утруднюють таке оновлення. Тому керівництвом міста прийнято економічно правильне рішення про закупівлю та реновацію імпортних тролейбусів, які були у вжитку та капітально відремонтованих, та які можуть забезпечити безпечні, комфортні та якісні перевезення пасажирів . Так, протягом останніх років придбано 26 чеських тролейбуси Шкода-15ТР та Шкода-14ТР. Значне покращення перевезень зумовило використання на пасажиронасичених маршрутах тролейбусів надвеликої пасажиромісткості Шкода-15ТР.
Також, значно розширилась мережа тролейбусних маршрутів.
Запроваджено тролейбусний маршрут №4 «вул. Л.Українки – ринок – пр-кт Злуки».
Побудовано тролейбусну лінію на вул. Корольова – Академіка Сахарова, де продовжено тролейбусний маршрут №9 «Вул. Корольова – ринок».
Будівництво тролейбусної лінії на Вул. Протасевича-Довженка дозволило забезпечити обслуговування даного району тролейбусним маршрутом №5 «Вул. Миру – вул. Київська – вул. Лесі Українки».
Завдяки побудові тролейбусної лінії на вул. Лучаківського – С.Будного, вказаний район обслуговується тролейбусним маршрутом №11 Вул. Тролейбусна – вул. Лесі Українки – вул. Київська».
Будівництво тролейбусної лінії на вул. Морозенка - Текстильній дозволило реформувати тролейбусний маршрут №3, забезпечивши швидше сполучення через вул. Текстильну густонаселеного району вул. В.Великого – Л.Курбаса з центральною частиною міста, ринком та районом «Дружба».
У 2017 році заплановано будівництво тролейбусної лінії на вул. Бродівській, для охоплення екологічно чистим тролейбусним сполученням даного району, на що рішенням міської ради від 20.12.2016р. №7/13/21 виділено відповідні кошти.
Розвиток мережі маршрутів міського електротранспорту, будівництво нових ліній та оновлення парку міських тролейбусів і надалі є одним із основних напрямків соціально-економічного розвитку м. Тернополя.




Заступник міського голови
з питань діяльності
виконавчих органів ради В.Є.Дідич



Мединський Ігор Григорович
52-15-14

Додаток до рішення

Петицію підписали 397 осіб з 300 необхідних.

Показати