Єдина система

місцевих петицій

Ініціюй! Підтримуй! Впливай!

Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 159 громад!
Тема звернення Підписали Залишилось
Укладення асфальту на вул.Суничній м.Чернігів 255 1
Заборонити будувати "чортове колесо" біля Катериненської церкви 218 5
Адекватний штраф для перевізників 126 10
Ремонт подземного перехода на Боевой!!! 117 15
Круговое движение на перекрестке ул. Белова и 1 Мая 84 9
Охрана городского порядка 79 4
И снова троллейбусный маршрут №6 !! 75 19
Переїзд на Шерстянку 73 4
Навести лад на маршруті № 35 70 4
ТЕРМІНОВО ДЛЯ ДІТОК !!! 51 15
Тема звернення Підписали Залишилось
Укладення асфальту на вул.Суничній м.Чернігів 255 1
Заборонити будувати "чортове колесо" біля Катериненської церкви 218 5
Адекватний штраф для перевізників 126 10
Ремонт подземного перехода на Боевой!!! 117 15
Круговое движение на перекрестке ул. Белова и 1 Мая 84 9
Охрана городского порядка 79 4
И снова троллейбусный маршрут №6 !! 75 19
Переїзд на Шерстянку 73 4
Навести лад на маршруті № 35 70 4
ТЕРМІНОВО ДЛЯ ДІТОК !!! 51 15
Тема звернення Підписали Залишилось
Навести порядок с городскими маршрутками 37 24
Переглянути усі петиції

Останні, що прийняті на розгляд

Тема звернення Підписали Прийнято До відповіді
Поновлення ділення класів на підгрупи для вивчення державної мови. 314 1 жовтня 0
Заборонити знесення історичних будівель на території колишнього льотного училища. Внести до реєстру пам'яток. 255 25 червня 0

Станом на 16 жовтня усього прийнято до розгляду 4 петиції Переглянути

Остання відповідь

ПОВТОРНО І ДУЖЕ НАПОЛЕГЛИВО

Показати повний зміст петиції

Відповідає:

АТРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ

Шановний Сергію Володимировичу!

Повторну електронну петицію за Вашої ініціативи стосовно громадського транспорту, уважно розглянуто. Повідомляємо наступне.
Рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 28.09.2018 року № 419 було затверджено мережу міських автобусних маршрутів загального користування в місті Чернігові.
Відповідно до статей 43 і 44 Закону України «Про автомобільний транспорт», визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах, організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
У разі відсутності перевізників-претендентів, які мають автобуси, що відповідають умовам конкурсу, конкурс проводиться серед претендентів, які пропонують використовувати на даному маршруті автобуси, що відповідають вимогам безпеки, але не відповідають умовам конкурсу за класом, пасажиромісткістю, параметрами комфортності, з урахуванням поданих інвестиційних проектів-зобов'язань щодо оновлення парку автобусів, які будуть повністю відповідати всім вимогам, у термін до п'яти років.
В Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (далі - Порядок), затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081, зокрема, зазначено: «Якщо перевізником-претендентом на один чи кілька об’єктів конкурсу є тільки один автомобільний перевізник, він визнається переможцем у разі його відповідності вимогам статей 45 і 46 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Відповідно до пункту 10 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 (далі – Порядок), організатор затверджує умови конкурсу.
В умовах конкурсів, зокрема того, що відбувся 23 грудня 2016 року у місті Чернігові при впровадженні нової мережі громадського транспорту, зазначаються вимоги щодо пасажиромісткості, класу та кількості рухомого складу, необхідних для здійснення якісних перевезень.
Але звертаємо увагу на те, що при визначенні переможців члени конкурсного комітету часто не мають можливості обрати серед декількох претендентів кращого, оскільки доводиться автоматично призначати переможцем єдиного, хто надав транспорт та документи згідно з вимогами чинного законодавства. В той же час на деякі маршрути взагалі пропонується рухомий склад, який не відповідає встановленим умовам, або не подає документи жоден претендент.
Таким чином, в умовах вибору між задовільним рухомим складом та його повною відсутністю, організатор перевезень та конкурсний комітет, керуючись чинним законодавством України, стоять виключно на боці збереження послуги перевезень.
Додатково інформуємо, що парк автобусів, які обслуговують маршрути громадського транспорту міста Чернігова, складається на 97% з рухомого складу приватних суб’єктів господарювання. Враховуючи великий об’єм інвестицій, необхідний для створення альтернативного парку комунальної техніки, та обмежені можливості міського бюджету, наразі зарано говорити про відмову від співробітництва з приватними перевізниками. Тому організатор перевезень використовує усі існуючі важелі для впливу на них з метою підвищення якості надання послуг.
Зокрема, працівники управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв’язку міської ради за допомогою планових та позапланових перевірок здійснюють постійний контроль виконання графіків руху, зовнішнього вигляду водіїв громадського транспорту, роботи системи GPS-моніторингу, а також стану транспортних засобів. У разі виявлення фактів невиконання умов договору до перевізників застосовуються штрафні санкції та усуваються порушення.
На жаль, наразі транспортні підприємства гостро відчувають дефіцит працівників за професією «водій автобусу» з причини їх масового від’їзду до більших міст та інших країн, що негативно позначається на виконанні графіків руху, особливо у вечірні години.



Заступник начальника управління –
начальник відділу електротранспорту,
зв’язку та безпеки дорожнього руху Н. М. Сікач

Станом на 16 жовтня надано відповідь на 279 петицій Переглянути