Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 160 громад!

Прибирання доріг після ямкового ремонту

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

З настанням потепління розпочалися роботи по ремонту дорожнього покриття на вулицях міста, здебільшого ремонт виконується «ямковим» методом.
Після виконання подібного ремонту на проїзній частині залишається дуже багато мілкого гравію та залишків зрізаного асфальту який ніхто не прибирає. Цей гравій ще досить довго залишається на дорозі і пошкоджує лакофарбове покриття автомобілів а також фари та скло.
Пропоную зобов’язати комунальні служби та підрядчиків, які виконують ремонт дорожнього покриття, прибирати після виконання робіт проїзду частину від залишків асфальту та гравію.
Всіх небайдужих автомобілістів та мешканців міста прошу підтримати.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Шановний Ігоре Андрійовичу!

Розглянувши Вашу електронну петицію, повідомляємо наступне.
Значна частина поточного ремонту вулично-дорожньої мережі в останні роки в м. Чернігові виконується струменевим методом.
Струменевий метод ремонту дорожнього покриття, із застосуванням сучасних матеріалів, є найбільш економічним та продуктивним серед всіх інших методів ямкового ремонту покриття.
Завдяки тому, що при виконані ямкового ремонту задіяний тільки один механізм на базі вантажного автомобіля є можливість виконувати ремонт оперативно в різних місцях, де виникла ямковість, без підготовчих робіт (так, як фрезерування, приготування а/б суміші і т. ін.). Струменевий метод є найбільш економічно ефективним і оперативним серед технологій ямкового ремонту.
Завдяки електронному контролю за дозуванням компонентів вплив людського фактору на якість робіт суттєво знижено. А використання сучасних матеріалів - модифікованої бітумної емульсії і кубовидного щебеню дозволяє отримувати стабільно високу якість відремонтованої ділянки покриття.
При виконанні ямкового ремонту за технологією Blow-Patcher виконуються наступні операції:
очистка пошкодженої ділянки стисненим повітрям;
нанесення бітумної емульсії на поверхню пошкодженої ділянки для кращої адгезії;
заповнення пошкодженої ділянки емульсійно-мінеральною сумішшю;
нанесення сухого кам’яного матеріалу на емульсійно-мінеральну суміш.
Переваги ремонту за технологією Blow-Patcher в порівнянні з іншими методами ямкового ремонту:
нижча вартість ремонту;
швидкий та якісний ремонт пошкоджених ділянок покриття без необхідності виконання додаткових підготовчих робіт (так, як фрезерування, приготування а/б суміші і т. ін.);
роботи виконуються під рухом, можливість поновлення руху транспортних засобів одразу після виконання ремонту з обмеженням швидкості до 40 км/год.;
якісна очистка вибоїн та їх заповнення під стисненим повітрям;
відсутність потреби в ущільненні так як карта ремонту остаточно формується під рухом.
Після проведеного поточного ремонту вулично-дорожньої мережі струменевим методом частина мілкого щебеню під дією транспортних засобів накопичується під бортовою частиною проїжджої частини, після чого оперативно прибирається спеціалізованою технікою комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради.

Начальник управління житлово-комунального Я.В. Куц
господарства міської ради
Додаток до рішення

Петицію підписали 253 особи з 250 необхідних.

Показати