Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 192 громади!

Маршрут №35 - маршрут виживания

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Маршрут №35 наверное единственный в городе, который вызывает столько жалоб и негатива среди населения, никакой реакции со стороны перевозчика нет. Мало того что это один монополист на перевозку на этом маршруте, так еще и условия для перевозки пассажиров и детей отсутствуют на прочь. Автобусы в час пик переполнены, кондуктора злые ,интервал между рейсами до 40 минут, автобусы не пригодны для перевозки людей, перекошенные и грязные ,а также постоянные поломки на самом маршруте.
Цену проезда подняли а условий не соблюдают. Люди оказываются заложниками одного перевозчика , так как нет больше возможности добраться на работу и школы, садики. Прошу всех поддержать нашу петицию. Давайте вместе наведем порядок в нашем городе и сами будем влиять на наши условия проезда!!!!
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Шановна Лариса Дмитрівна!

Повідомляємо, що за результатами конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування № 35 «ЗАЗ - КСК», що проходив у лютому 2017 року, єдиним учасником та, відповідно, переможцем став ФОП Гребінник А. В.
Договором про організацію пасажирських перевезень для обслуговування маршруту передбачено автобуси у кількості 11 одиниць місткістю понад 35 пасажирів.
Звертаємо увагу, що маршрут № 35 має особливий режим роботи, оскільки забезпечує обов’язкові ранкові та вечірні пізні рейси. Такий розклад негативно позначається на умовах роботи водіїв та кондукторів, а також, згідно з чинним трудовим законодавством, передбачає довготривалі перерви вдень.
Окрім цього, у зв’язку із погіршенням погодних умов автобуси маршруту № 35 при проходженні проблемної ділянки – грунтової частини дороги, яка з’єднує вул. Незалежності та вул. Любецьку, – відхиляються від графіку. Трапляються випадки, коли автобуси не мають можливості проїхати вказану ділянку без сторонньої допомоги. Тому, з метою забезпечення безпеки перевезень під час осінньо-зимового періоду, схема маршруту тимчасово змінюється в об’їзд вказаної ділянки через вул. Любецьку з поверненням на вул. Незалежності, що збільшує протяжність маршруту та призводить до вимушених порушень розкладу руху.
Необхідно зазначити, що наразі автотранспортні підприємства, серед яких і ФОП Гребінник А. В., гостро відчувають дефіцит працівників за професією «водій автобусу» з причини їх відтоку до великих міст та інших країн. У зв’язку з цим порушується порядок випуску необхідної кількості автобусів на маршрут та ускладнено процес залучення нових суб’єктів господарювання до здійснення пасажирських перевезень у місті. Особливо це стосується таких специфічних маршрутів як № 35 «ЗАЗ - КСК», на обслуговування якого наразі альтернативних бажаючих нема.
Згідно з п. 3.2 договору про організацію пасажирських перевезень перевізник має право пропонувати Організатору внесення змін до маршруту пасажирського автотранспорту, типу або марки транспортних засобів, їх кількості та місткості, розкладу руху, режиму та графіку роботи на маршруті.
Враховуючи гострий кадровий дефіцит спеціалістів у сфері громадського транспорту (водіїв, кондукторів, слюсарів тощо), а також спираючись на дослідження існуючих пасажиропотоків, кількість рухомого складу на маршруті № 35 «ЗАЗ - КСК» зменшено до 8 одиниць, що забезпечує інтервал руху в «години пік» - 12-15 хвилин.
Зі свого боку управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв’язку міської ради поставило на особливий контроль роботу маршруту № 35 та здійснює за допомогою системи GPS-моніторингу моніторинг виконання перевізниками договірних умов, у тому числі дотримання графіків руху. Також, на черговій нараді перевізнику поставлено задачу неухильного забезпечення випуску погодженої кількості автобусів, з особливим приділенням уваги «годинам пік». Окрім цього здійснюється аналіз маршруту та умов роботи на ньому – з метою впровадження якісних змін.
З метою поліпшення надання автотранспортних послуг на міських автобусних маршрутах загального користування, підвищення якості та культури обслуговування мешканців міста в пасажирських перевезеннях, петиція розглянута в колективі перевізника і вжито відповідних заходів для недопущення порушень у подальшій роботі. З водіями та кондукторами постійно проводиться профілактична роз’яснювальна робота стосовно суворого дотримання інструкції та Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, уникнення конфліктних ситуацій при перевезеннях пасажирів громадським транспортом. Також керівництвом наголошено на безумовному виконанні графіків руху, більш ретельній підготовці транспортних засобів до рейсів з метою запобігання виходу з ладу техніки на маршруті.
Що стосується вартості проїзду у автобусах, то рішення виконавчого комітету міської ради від 13.12.2018 № 638 «Про вартість проїзду у міському пасажирському автомобільному транспорті», яким встановлено граничну вартість разового квитка на проїзд в автобусі для перевезення пасажирів у межах міста Чернігова – 6,00 грн., було прийнято керуючись чинними нормативно-правовими актами України, враховуючи суттєве зростання вартості пального.


Начальник управління О. РИЖИЙ
Додаток до рішення

Петицію підписали 280 осіб з 250 необхідних.

Показати