Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 183 громади!

Проти закриття ДНЗ № 61

ОСВІТА

Шановний Владиславе Анатолійовичу!
Шановні депутати!
Від імені колективу батьків дітей – вихованців дошкільного навчального закладу № 61 і педагогічного колективу садочка прошу вас розглянути можливість продовження роботи вказаного навчального закладу з поступовим закладенням до міського бюджету й подальшим виділенням коштів на усунення факторів, що не відповідають вимогам регламентів для дошкільних навчальних закладів відповідно до реформування системи дошкільної освіти.
Оскільки пунктами 1 і 2 статті 3 Закону України «Про дошкільну освіту» держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття, забезпечує доступність дошкільної освіти в державних і комунальних закладах дошкільної освіти у межах державних вимог до змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти (Базового компонента дошкільної освіти), а також сприяє розвиткові та збереженню мережі закладів дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форм власності, то закономірним і справедливим буде прохання забезпечити нашим дітям цю буквальну доступність навчального закладу.
Адже вже зараз припинено формування нових груп на наступний навчальний рік (бажаючим адміністрація садочка вимушена відмовляти за рекомендацією управління освіти Чернігівської міської ради), тому з осені пріоритетність для здобуття дошкільної освіти втратять 59 дітей, які наразі відвідують цей заклад (без урахування дітей старшої – випускної – групи).
Прошу також управління освіти Чернігівської міської ради надати інформацію щодо кількості груп і дітей у групах найближчих дошкільних навчальних закладів міста з метою моніторингу дотримання вимог комплектування груп закладу дошкільної освіти згідно з пунктом 2 статті 14 Закону («Наповнюваність груп у закладах дошкільної освіти становить:
- для дітей віком до одного року – до 10 осіб;
- для дітей віком від одного до трьох років – до 15 осіб;
- для дітей віком від трьох до шести (семи) років – до 20 осіб;
- різновікові – до 15 осіб;
- з короткотривалим і цілодобовим перебуванням дітей – до 10 осіб;
- в оздоровчий період – до 15 осіб;
- в інклюзивних групах – не більше трьох дітей з особливими освітніми потребами»).
Звертаюся до вас на підставі статті 19 Закону, де в пункті 2 зазначено, що органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції:
- забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, у тому числі розвиток мережі закладів дошкільної освіти всіх форм власності відповідно до потреб населення, поліпшення матеріально-технічної бази та господарське обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти (абзац другий);
- створюють умови для одержання дітьми, у тому числі з особливими освітніми потребами, дошкільної освіти (абзац шостий);
- створюють умови для розвитку закладів дошкільної освіти усіх форм власності (абзац дев’ятий).
А також на підставі статті 36 Закону, згідно з яким батьки або особи, які їх замінюють, мають право: вибирати заклад дошкільної освіти та форму здобуття дитиною дошкільної освіти;
- звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;
- захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді.
Крім іншого, у разі найгіршого варіанту вирішення долі садочка, батьківський колектив стурбований подальшим працевлаштуванням прекрасного, на наш погляд, колективу й персоналу закладу.
Тож прошу вас не уникати публічного обговорення планів щодо майбутнього дошкільного навчального закладу № 61 і не бути байдужими до частини громади міста, що одночасно є громадянами України й платниками податків із правом голосу в забезпеченні доступних освітніх потреб (також і в буквальному сенсі) для власних дітей.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Шановна Юліано Юріївно!

Управлінням освіти Чернігівської міської ради Ваша електронна петиція щодо закриття Чернігівського дошкільного навчального закладу № 61 Чернігівської міської ради Чернігівської області уважно розглянута.
З приводу порушених у електронній петиції питань, у межах наданих повноважень, повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про дошкільну освіту» (далі - Закон) рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілюваиия (зміну типу) закладу дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності приймає його засновник (засновники). Наразі, рішення про ліквідацію не приймалось.
Ситуація, що склалась обумовлена, об’єктивними причинами. Чернігівський дошкільний навчальний заклад №61 Чернігівської міської ради Чернігівської області (м. Чернігів, вул. Успенська, 15) розміщується у декількох пристосованих приміщеннях, збудованих у 40-50-х роках XX ст.
Будівлі та технологічне обладнання (газові котли, газові кухонні плити тощо) мають високий ступінь фізичного та морального зносу. Відповідно до нових норм затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 року «Про затвердження Кодексу газорозподільних систем» №2494 має бути встановлений дистанційний газовий лічильник за новими нормами з єдиним вузлом обліку газу з дистанційною передачею даних. Один із газових котлів перебуває у незадовільному стані, що створює небезпечні умови для перебування дітей в одній із груп в осінньо-зимовий період. Положенням про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти передбачено, що керівник закладу освіти (ректор, директор, завідувач) є відповідальним за створення безпечних умов освітнього процесу згідно із законодавством про охорону праці, не дозволяє проведення освітнього процесу за наявності шкідливих та небезпечних умов. Саме цим обумовлено припинення прийому дітей раннього віку до закладу дошкільної освіти.
Згідно ст. 19 Закону до повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти належить забезпечення реалізації державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, у тому числі розвиток мережі закладів дошкільної освіти всіх форм власності відповідно до потреб населення, враховуючи інтереси дітей з особливими освітніми потребами, поліпшення матеріально-технічної бази та господарське обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти. Управлінням освіти Чернігівської міської ради вживаються заходи щодо усунення вищезазначених технічних проблем.
Відповідно до її. 10 Положення про дошкільний навчальний заклад переведення дітей з однієї вікової групи до іншої, формування новостворених груп здійснюється наприкінці оздоровчого періоду (серпень). Територіально поруч до Чернігівського дошкільного навчального закладу №61 Чернігівської міської ради Чернігівської області знаходяться такі заклади: Чернігівський дошкільний навчальний заклад №37 «Казка» Чернігівської міської ради Чернігівської області, що розташований за адресою: м. Чернігів вул. Іоанна Максимовича, 37, Чернігівський дошкільний навчальний заклад №14 «Малятко», адреса: м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 58 та Чернігівський дошкільний навчальний заклад №54 Чернігівської міської ради Чернігівської області, за адресою: м. Чернігів, вул. Хлібопекарська 24-А. Інформація про наявність вільних місць міститься на сайті управління освіти Чернігівської міської ради ('http://osvita.ch.ua/).


Заступник міського голови О. ХОНІЧ


Додаток до рішення

Петицію підписали 284 особи з 250 необхідних.

Показати