Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 143 громади!

Притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб КП КМР "УКОЖФ" та департаменту ЖКГ КМР, бездіяльність яких призвела до загибелі 2 дітей та травмуванню 2 дітей

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

2017 рік запам’ятається мешканцям м. Кам’янське трагічними випадками, які в наслідок повної розрухи у сфері ЖКГ призвели до загибелі та травмування дітей.
8 березня поточного року по пр. Гімназичному, 53, загинула 15 річна дівчинка, яка отримала смертельну черепно-мозкову травму в наслідок падіння фрагменту фасаду житлового будинку, повз який вона проходила.
Як відомо, мешканці житлового будинку неодноразово зверталися зі зверненнями до відповідних комунальних служб про аварійний стан фасаду їх житлового будинку.
28 жовтня трагічний випадок забрав життя 17 річного хлопця та наніс травми 2 його друзям. По вул. 8 Березня, 41, сталося руйнування аварійного навісу над входом до під’їзду житлового будинку.
Як стверджують мешканці житлового будинку, 2 жовтня 2017 року вони надіслали письмове звернення до КП КМР «УКОЖФ», в якому повідомили про аварійний стан навісу руйнування якого загрожує життю та здоров’ю людей.
В обох випадках відсутність адекватної реакції керівництва підприємства на звернення громадян призвела до летальних випадків.
В коментарі газеті «События» від 01.11.2017 (http://sobitie.com.ua/novosti/kto-vinovat-v-tragedii) заступник директора КП КМР «УКОЖФ» Костянтин Долгов повідомив, що дійсно 02.10.2017 на адресу підприємства надійшло звернення мешканки квартири №105 житлового будинку по вул. вул. 8 Березня, 41.
Крім того, із коментаря К.Долгова видно, що підприємство згідно з встановленим переліком послуг, не здійснює поточний та капітальний ремонт житлових будинків і це входить до компетенції департаменту ЖКГ КМР. Також керівництво підприємства стверджує, що не порушило термінів розгляду вищезазначеного звернення.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Хочу підкреслити, що К.Долгов підтвердив, що до їх компетенції не входило здійснення ремонту аварійного навісу. Тобто звернення не потребувало додаткового вивчення зі сторони УКОЖФ. Таким чином, відповідь на звернення повинна була надійти мешканцям будинку максимум через 15 днів.
Крім того, своїми халатними діями, посадові особи УКОЖФ, які відповідальні за додержання Закону України «Про звернення громадян», отримавши інформацію про аварійний стан навісу, руйнування якого загрожує життю та здоров’ю людей, повинні були негайно відреагувати та направити звернення мешканців будинку до департаменту ЖКГ КМР.
Своєю чергою, бездіяльність департаменту ЖКГ КМР, до компетенції якого входить поточний та капітальний ремонт житлових будинків забирає життя людей.
Після трагічного випадку, який стався 8 березня відповідальними посадовими особами було здійснено огляд житлових будинків, однак на стан навісів, більшість яких знаходяться в аварійному стані, під час огляду ніхто не звернув уваги.
Оборює той факт, що такі огляди проводяться ціною життів мешканців міста.
В особі мешканців міста звертаю увагу на те, що не дивлячись на проведенні огляди фасадів житлових будинків, вони продовжують експлуатуватися в аварійному стані. Відсутні будь які попереджувальні знаки про можливість руйнування фасаду.
Таким чином вимагаємо від компетентних органів притягнути до кримінальної відповідальності посадових осіб департаменту ЖКГ та КП КМР УКОЖФ, посадових осіб, які після трагедії 8 березня проводили огляди житлових будинків, а також керівництва ЖЕКів, які здійснювали обслуговування житлового фонду до 2016 року, бездіяльність яких призвела до загибелі 2 дітей і продовжує загрожувати життю та здоров’ю людей.
Також просимо проінформувати громаду міста про хід розслідування за кримінальною справою, порушеною за фактом загибелі 8 березня 2017 року 15 річної дівчинки.
Вимагаємо негайно провести огляд фасадів, балконів, навісів житлових будинків. В разі виявлення аварійної експлуатації вимагаємо вжити вичерпних попереджувальних заходів, здійснити ремонт або демонтаж контрукцій, руйнування яких може призвести до загибелі людей.
В разі відсутності адекватної реакції на стан ЖКГ, залишаємо за собою право вимагати відставки міської влади всіма законними на те способами.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Вашу електронну петицію щодо притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради та КП КМР «УКОЖФ» та щодо проведення негайного огляду фасадів, балконів, навісів житлових будинків, було розглянуто особисто та опрацьовано в межах наданих повноважень департаментом житлово-комунального господарства та будівництва міської ради.
Стосовно першого питання повідомляємо, що відповідно до ст.40 Кримінального процесуального кодексу України:
«1. Слідчий несе відповідальність за законність та своєчасність здійснення процесуальних дій.
2. Слідчий уповноважений:
1) починати досудове розслідування за наявності підстав, передбачених цим Кодексом;
2) проводити слідчі (розшукові) дії та негласні слідчі (розшукові) дії у випадках, встановлених цим Кодексом;
3) доручати проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій відповідним оперативним підрозділам;
5) звертатися за погодженням із прокурором до слідчого судді з клопотаннями про застосування заходів забезпечення кримінального провадження, проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій;
6) повідомляти за погодженням із прокурором особі про підозру;
7) за результатами розслідування складати обвинувальний акт, клопотання про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру та подавати їх прокурору на затвердження;
8) приймати процесуальні рішення у випадках, передбачених цим Кодексом, у тому числі щодо закриття кримінального провадження за наявності підстав, передбачених статтею 284 цього Кодексу;
9) здійснювати інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
....
5. Слідчий, здійснюючи свої повноваження відповідно до вимог цього Кодексу, є самостійним у своїй процесуальній діяльності, втручання в яку осіб, що не мають на те законних повноважень, забороняється. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, службові особи, інші фізичні особи зобов’язані виконувати законні вимоги та процесуальні рішення слідчого.»
Ураховуючи норми Кримінального процесуального кодексу України органи місцевого самоврядування не мають законних повноважень щодо здійснення процесуальних дій або втручання у процесуальну діяльність слідчого.
Стосовно другого питання повідомляємо, що рішенням виконавчого комітету міської ради від 13.09.2016 №242 КП КМР «УКОЖФ» визначено управителем багатоквартирних будинків у місті Кам’янське.
КП КМР «УКОЖФ» є окремий суб’єкт господарської діяльності, має самостійний баланс, розрахункові (поточні) та валютні рахунки у банківських установах, підприємство має всі права і обов'язки юридичної особи, передбачені чинним законодавством України, здійснює свою господарську діяльність на принципах господарського розрахунку, несе відповідальність за наслідки цієї діяльності відповідно до вимог чинного законодавства.
Ураховуючи результати проведеного конкурсу та вищезазначене рішення виконавчого комітету між департаментом та КП КМР «УКОЖФ» 14.09.2016 укладено договори №486-16, 487-16, 488-16 про надання послуг з управління багатоквартирними будинками.
Відповідно до наказу департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації прав на нерухоме майно міської ради від 26.06.2016 №05/01 житловий фонд передано з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради на баланс, збереження та експлуатацію до КП КМР «УКОЖФ».
Відповідно до ст.17 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.
КП КМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду», як балансоутримувач житлових будинків, щодо проведення заходів, вжитих стосовно оглядів фасадів, балконів і навісів житлових будинків та їх оббиття, ремонту та демонтажу повідомило про наступне.
Підприємством постійно проводяться огляди житлових будинків, в результаті яких виявлено 51 піддашок, які потребують підсилення. Станом на 06.02.2018 підсилення 51 піддашка виконано (додаток 1) та виконано демонтаж 66 піддашків (додаток 2).
Протягом 2017-2018 року виконаний демонтаж аварійно-небезпечних ділянок на фасадах 27 багатоквартирних будинків (додаток 3).
Проводяться огляди балконів житлових будинків, які знаходяться в незадовільному стані, видаються приписи про заборону використання даних балконів.
Додаток до рішення

Петицію підписали 252 особи з 250 необхідних.

Показати