Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 176 громад!

Дніпродзержинську гідний Громадський транспорт на рівні міста а не "Кам'янського"

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Громадскький транспорт Дніпродзержинська та рівень пассажирських перевезень знаходиться на рівні "Як хочу так і везу, якось до скрипимо". Маршрутки міста у поганому стані, проломані сидіння на яких сидиш ніби на унітазі і такі машини випускають в рейси і ні чого не роблять для комфорту пассажирів. А як піднімати ціну на проїзд на це перевізник знаходить привід завжди і влада міста з цим погоджуеться і зовсім не контролюе якість перевезень. Бо ій просто байдуже на мешканців Дніпродзержинскька. Та хто б там що не казав, про це всі знають що "Рука руку мие"! Ні хто і ніколи не робив адекватний розрахунок пассажиропотоку по кожному маршруту в місті та цифри не обгрунтовані самим перевізником все списують на дорогі паливо-мастильні матеріали та коплектуючі. А чомусь не видно змін з моменту подорожчання проїзду тільку змінюються цифри на папірцях які розвішені на кожному склі як сама важлива памятка для пассажира з точки зору перевізника. Та це тільки початок: Хамство водіів, Самовільна зміна маршруту, Проїзд зупинок з пассажирами транзитом. Аргумент водія: вже ні куди брати. У зимню пору року холодні салони. Водіі умисно не вмикають обігрівачі бо я к кажуть купують паливо за своі гроші. А також відволікання від управління телефонними розмовами, не даною рештою пассажиру. Також дуже не рідке явище у правобережній частині міста. Маршрути які пролягають вздовж ліній Трамваю завжди приїжджають на зупинку за декілька хвилин до приходу Трамваю і коли приходить вагон то зупинка майже пуста і я впевнений це не простий збіг обставин(особисто перевірено на Тм №1 дублююча маршрутка №25).

Церез цю петицію від себе та всіх мешканців міста Дніпродзержинськ звертаюсь до мера Андрія Леонідовича з проханням привести до ладу та періодично а краще особисто проводити рейди по маршрутам міста бо всі пеервірки які проводяться на місцях дислокаціі машин перевізників, читаючи прессу то все ніби у нормі а фактично то все дуже сумно. Те ж стосуеться підприемства КП Трамвай там теж ситуація не краще: Затримки заробітної плати. Неможливість підтримувати Рухомий склад у належному стані із за недофінансування. Часті поломки вагонів на лініі( про які інколи навіть не пишуть у місцевих ЗМІ) а саме зранку 29.09.18 на вулиці Москворецькій був схід вагону який віз робітників Депо на зміну у нього відрівало башмак(МРТ) який потрапив під колесо що призвело до сходу вагону з рейок. А таков недавній схід вагону першого маршруту на перегоні Спортивна - Зоря це все говорить скоріше про нецільове використання коштів підприемством в лиці Директора та навмисне приведення підприемства до стану який потребує фінансових витрат а потім можливо да закриття та банкротства!

Пропоную:
1. Перевірити та про контролювати приведення до ладу стан рухомого складу перевізників маршуток.
2. Знищити накорню таке явище як розрахунок при вході у маршрутку бо дуже багато скарг від пассажирів на не отриману решту. Розрахунок тільки при виході та на одні двері.
3. Зробити фіксовані зупинки громадського транспорту що призведе до зменшення інтервалу руху та знищить таке явище як "Зупинка біля кожного стовпа" бо люди самі привчили водіів зупинятися там де потрібно ім. Обладнати ці місця зупиночними павільйонами та оформленими згідно ПДД. забронити зупинки на транспортних розв'язках перед підйомом на Новий міст, та на Комунарній.
4. На рівні влади вимагати від перевізників виконання договору перевезень та своечасний ремонт рухомого складу та салонного обладнання. Проблеми або не бажання перевізника щось робити це не проблеми пассажирів.
5. Зобов'язати перевізника та службу транспорту розробити графік для маршрутів які дублюють трамвайні маршрути щоб був розрив між трамваем та маршруткою. Де обіцяний випуск в 22-24 вагони на лінію?. Цікаве питання до директора КП Трамвай.
6. На підприемство КП Трамвай направити коміссію з КРУ бо на скарги робітників підприемства дирекція не реагуе ні як.
7. Зробити правки по оплаті за проізд пассажирів які підїзджають лівобережними маршрутками до Залізничного вокзалу за 6 гривень. На рівні меріі прийняти рішення по зниженню по правому берегу оплати до рівня правобережних маршруток.

P.S. Якщо ця петиція при достатній кількості голосів отримае банальну відписку то буде означати остаточну байдужість влади міста до його проблем та мешканців.

P.S.S До уваги місцевої преси та тих хто робить перепости. Я як автор наполягаю все опубліковувати на мові першоджерела. Хто не розуміе, вчіть державну, а також проти публікаціі в скороченому варіанті( те що не вигідно видаляете та суттево порушуете зміст написанного). Живіть своїм мозком) Дякую за увагу!
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Ваше звернення з питання налагодження якості перевезень пасажирів у місті та здійснення контролю за транспортними підприємствами, опрацьовано управлінням транспортної інфраструктури та зв’язку Кам’янської міської ради.
Інформуємо, що відповідно до Положення про управління транспортної інфраструктури та зв’язку Кам’янської міської ради, затвердженого рішенням Кам’янської міської ради від 29.07.2016 №329-09/VIІ (зі змінами), основним завданням управління є організація перевезень мешканців міста на автобусних маршрутах загального користування.
Керуючись ст.23 Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі-Закон) перевірку технічного стану транспортних засобів під час обов’язкового технічного контролю транспортних засобів здійснюють суб’єкти господарювання визначені відповідно до Закону України «Про дорожній рух» в порядку, який встановлює Кабінет Міністрів України. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» перед початком роботи саме перевізники організовують проведення контролю технічного та санітарного стану автобусів, щозмінного передрейсового і післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів. Крім того, п.31.1. постанови Кабінету Міністрів від 10.10.2001 №1306 «Про Правила дорожнього руху» передбачено, що технічний стан транспортних засобів та їх обладнання повинні відповідати вимогам стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, а також правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виробників та іншої нормативно-технічної документації. Укртрансбезпекою також проводяться постійні перевірки технічного стану транспортних засобів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що пасажири, в свою чергу, повинні дотримуватися чистоти в салонах транспортного засобу та на зупинках.
Ураховуючи викладене вище наголошуємо на тому, що управління транспортної інфраструктури та зв’язку міської ради, зі своєї сторони, здійснює постійний контроль за дотриманням підприємствами-перевізниками умов укладених договорів про організацію перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м.Кам’янському, (невиконання або неналежне виконання зобов’язань) шляхом проведення перевірок. З керівниками підприємств-перевізників проводяться оперативні наради з питання неухильного дотримання ними та персоналом законодавства про автомобільний транспорт.
Запровадження розрахунку пасажирами за надані послуги міського автомобільного транспорту при виході з салону на одні двері створить незручності, так як у випадку відкриття передніх та задніх дверей при вході/виході пасажирів до/з салону транспортного засобу водій витрачає менше часу на розрахунок з пасажирами, а пасажири, в свою чергу, можуть вільно переміщатися по салону, надаючи можливість іншим пасажирам скористатися послугами міського автобусного транспорту.
Керуючись ст.40 Закону водій автобуса зобов’язаний дотримуватися визначеного маршруту та розкладу руху автобуса. Зазначаємо, що перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування здійснюється у відповідності до графіків та схем маршрутів, які затверджено у паспортах маршрутів, що погоджуються з органами Національної поліції у Дніпропетровській області. У разі порушення водіями правил зупинок транспортних засобів загального користування встановлена відповідальність передбачена ч.2 ст.122 Кодексу України про адміністративні порушення у вигляді накладення штрафу в розмірі двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або 50 штрафних балів. У зв’язку з чим, на сьогоднішній день усі водії автобусних маршрутів неухильно виконують лише ті зупинки, які затверджені у паспорті. Відповідно до затверджених паспортів маршрутів зупинки перед підйомом на Новий міст та вул. Комунарній не передбачені. Також автомобільними перевізниками, з метою запобігання порушення графіків водіями міських автобусних маршрутів, проводяться додаткові інструктажі.
З питання обладнання зупинок павільйонами повідомляємо, що відповідності до наказу Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 15.05.1995 №21 «Про затвердження Правил розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту» порядок розміщення та обладнання зупинок на автобусних, трамвайних і тролейбусних маршрутах в містах і селищах міського типу України є обов’язковими для виконання усіма організаціями, які займаються проектуванням, будівництвом та експлуатацією зупинок. До компетенції управління транспортної інфраструктури та зв’язку міської ради питання щодо обладнання зупинок міських автобусних маршрутів загального користування не належить. Додатково зазначаємо, загальна кількість автобусних зупинок обладнаних павільйонами 96 одиниць.
Повідомляємо, що станом на сьогоднішній день тарифи на послуги з перевезення пасажирів автобусними маршрутами загального користування встановлюються рішенням виконавчого комітету міської ради. 28.11.2018 виконавчим комітетом Кам’янської міської ради прийнято рішення №340 «Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м.Кам’янському». Вищевказане рішення набрало чинності 06.12.2018 та обов’язкове до виконання усіма автомобільними перевізниками, які здійснюють перевезення відповідно до укладених договорів та пасажирами міста.
За інформацією наданою КП КМР «Трамвай» повідомляємо, що станом на сьогоднішній день середньодобовий випуск вагонів 21 одиниця. За підсумками роботи за 11 місяців 2018 року кількість відремонтованих пасажирських вагонів складає: ревізійних ремонтів - 59 одиниць, середніх ремонтів – 14 одиниць, капітальних ремонтів – 2 одиниці.
З питання дублювання графіків руху міських автобусних маршрутів з трамвайними маршрутами повідомляємо наступне. Усі міські автобусні маршрути загального користування та трамвайні маршрути здійснюють перевезення у відповідності до затверджених схем та графіків руху. Дублювання графіків руху міських автобусних та трамвайних маршрутів надає можливість пасажирам здійснити вибір того чи іншого міського транспорту загального користування, який є для них найбільш зручним та економічно вигідним.
Додаток до рішення

Петицію підписали 265 осіб з 250 необхідних.

Показати