Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 156 громад!

Разработать новые "сквозные" маршруты для маршруток, мы не должны платить за все маршруты из-за вынужденных пересадок!

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

Разработать новые "сквозные" маршруты для маршруток. Мы не должны оплачивать по полной два-три маршрута из-за вынужденных пересадок, например- Черемушки-Баглей, Черемушки-стадион Победа , ж/д вокзал- Колеусовская и другие популярные направления. Как в Днепропетровске - на одной маршрутке можно проехать пол-города, заплатив один раз !
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Ваша електронна петиція щодо розробки нових транспортних маршрутів в місті Дніпродзержинськ розглянута особисто та опрацьована управлінням транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради.
Повідомляємо, що місто Дніпродзержинськ є одним із найбільших транспортних вузлів області та за розвитком транспортних перевезень займає одне з провідних місць на Дніпропетровщині.
В місті функціонує потужна маршрутна мережа громадського транспорту, яка складається з автомобільного транспорту, що працює на автобусних маршрутах загального користування, електротранспорту (трамваї), Дніпродзержинського річкового порту, Дніпродзержинського суднохідного річкового шлюзу, залізничного пасажирського вокзалу "Дніпродзержинськ" та вантажних залізничних станції.
Послуги з пасажирських перевезень надають 6 автотранспортних підприємств, (автобусами та мікроавтобусами, що працюють в режимі "маршрутного таксі", "звичайному" та «експресному» на 31 діючих міських автобусних маршрутах). КП "Трамвай" надає послуги з пасажирських перевезень на 4-х трамвайних маршрутах (щоденний вихід на лінію становить до 15-ти вагонів). Всього по місту залучено до перевезень 220 автобусів малої та середньої місткості.
Відкриття нових автобусних маршрутів є недоцільним через наступні фактори:
- під час проведення конкурсів з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м.Дніпродзержинську, організатором перевезень – управлінням транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради було визначено оптимальну кількість автобусів, які повинні працювати на автобусних маршрутах міста. На кожен маршрут розроблено паспорт та складено графіки руху транспортних засобів, які затверджені замовником перевезень. Також хочемо зауважити, що відстань від зупинок одного маршруту до інших не перевищує 150 м.
- у разі створення нових маршрутів, вони будуть дублювати існуючі, а також трамвайні маршрути, що йде в розріз зі ст.5 п.7 Закону України «Про міський електричний транспорт», а саме: на напрямках зі значними пасажиропотоками, на курортах у зонах відпочинку, щільною житловою забудовою та підвищеного рівня забруднення довкілля перевага надається створенню маршрутів міського електричного транспорту. Також рішенням Дніпродзержинської міської ради №35-04/VI від 28.01.2011 «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.04.2007 №180-09/V «Про затвердження Програми розвитку міськелектротранспорту на 2007-2015 роки» прийняті заходи по створенню умов для пріоритетного розвитку міського електротранспорту, що передбачають розроблення схем маршрутів міських пасажироперевезень усіма видами міського пасажирського транспорту, віддавши перевагу екологічно чистому міському електротранспорту.
Отже, створення нових маршрутів буде невиправданим дублюванням інших маршрутів приватних автоперевізників та трамвайних маршрутів.
На підставі викладеного вище, завдяки оптимізації маршрутної мережі, постійному контролю за роботою рухомого складу міська маршрутна мережа нині фактично повністю сформована.
Дякуємо Вам за небайдужість до міста Дніпродзержинськ та його мешканців.

Петицію підписали 258 осіб з 250 необхідних.

Показати