Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 172 громади!

Острівці безпеки на вулицях з великою кількістю смуг

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

МЕТА:
Створити у місті Дніпропетровськ на вулицях з великою кількістю смуг та інтенсивним рухом острівці безпеки, обладнані усіма необхідними технічними засобами, що захистять пішоходів та не дозволять водіям виїжджати на розподілювальну смугу безпосередньо на пішохідному переході.

ПРИЧИНИ:
В нашому місті велика кількість пішохідних переходів через вулиці з великою кількістю смуг та інтенсивним рухом. Багато з них не обладнані світлофорами, та навіть, якщо світлофори є - не всі пішоходи встигають пройти такі широкі проїжджі частини за один такт світлофора (люди похилого віку, батьки з малими дітьми, колясками чи візками).
Згідно п.4.9 ПДР України пішоходи, які не встигли закінчити перехід проїзної частини, повинні перебувати на ОСТРІВЦІ БЕЗПЕКИ або лінії, що розділяє транспортні потоки протилежних напрямків і можуть продовжити перехід лише тоді, коли це буде дозволено відповідним сигналом світлофора чи регулювальника. Проте відчувати себе у безпеці на середині проїжджої частини в нашому місті пішоходи не можуть. Про що свідчать неодноразові ДТП із загибеллю пішоходів. На жаль, є водії, що в порушення ПДР рухаються по розподілювальній смузі часто з перевищенням швидкості.
Тож треба створити умови, що не дозволять водіям виїжджати на розподілювальну смугу хоч би безпосередньо на пішохідному переході.
Особисто мені відомо, що такі острівці безпеки використовуються в інших обласних центрах України, таких як Київ, Харків, Львів тощо, та дуже широко використовується в країнах Європи та Америці.
Згідно з чинних ПДР п. 4.16. підпункт «б» пішохід має право вимагати від органів виконавчої влади, власників автомобільних доріг, вулиць і залізничних переїздів створення умов для забезпечення безпеки дорожнього руху.

КОНСТРУКЦІЯ:
Постановою Кабінету міністрів України від 11.02.2013 р. № 111 «Про внесення змін до Правил дорожнього руху» введено термін «острівець безпеки»:
Острівець безпеки – це технічний засіб регулювання дорожнього руху на наземних пішохідних переходах, конструктивно виділений над проїзною частиною дороги та призначений як захисний елемент для зупинки пішоходів під час переходу проїзної частини дороги.
Звертаю увагу, що бордюр чи спеціальна захисна конструкція острівця безпеки не повинні перешкоджати пішоходам переходити проїжджу частину тобто саме місце проходу має бути на одному рівні (див. фото).

Технічні засоби:
а) Острівець безпеки, захищений бордюром або спеціальною захисною конструкцією;
б) Знаки «Пішохідний перехід» повинні розташовуватися з обох боків проїжджої частини одного напрямку, а саме з правого боку знак 5.35.1, на острівці безпеки 5.35.2.;
в) Знак 4.7 «Об’їзд перешкоди праворуч» на острівці безпеки;
г) Розмітка «Зебра» або «Регульований пішохідний перехід».
є) Світлофор з визивним пристроєм (за можливістю);
е) Додаткове освітлення країв переходу та острівця безпеки, це дозволить водіям бачити наявність пішоходів на переході та завчасно прийняти додаткові міри безпеки.

МІСЦЯ:
Мінімальний, але не вичерпних перелік таких місць/вулиць:
1. Переходи на вулицях з чотирма смугами, де ширина проїжджої частини дозволяє створити острівець безпеки:
- Троїцька площа біля вул. Грушевського (ст. назва - вул. К.Лібнехта),
- вул. Вернадського (ст. назва вул. Дзержинського) біля перехрестя з пр. Яворницького,
- вул. Київська,
та ін.

2. Переходи на вулицях з кількістю смуг 6 та більше:
- вул. Запорізьке шосе,
- пр. Слобожанський (ст. назва пр. ім. Газети «Правда») – від трубопрокатного заводу до виїзду з міста,
- вул. Набережна Перемоги,
- вул. Набережна Заводська,
- пр. Героїв,
- вул. Малиновського – від літака до Самарського мосту.

P.S. Зробіть подарунок мешканцям Дніпропетровська – створіть безпечні пішохідні переходи.

Петиція створена з ініціативи громадського руху "ЗОВ" (http://zovzakona.org). Активісти громадського руху "ЗОВ" не бажають ставати на дорозі "вбивцями по неволі". Ми цінуємо життя пішоходів! А Ви?
Автор:

Дата створення:

Станом на 23 липня петицію підписали 270 осіб з 1000 необхідних.

Показати