Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 145 громад!

Авірійний стан маршруток, та відмова знижувати ціни на проїзд

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Прошу звернути особливу увагу на те, що Ірпінське АТП 13250 підвищило ціни на проїзд у всіх приміських маршрутних таксі, але ні на один відсоток не поліпшило надання сервісу в транспорті. Автобуси знаходяться в аварійному стані: можуть по дорозі згубити колесо, не закриваються двері, несправні гальма, а також брудно, холодно, сидіння з обірванною обшивкою та зламаними поручнями. 6 лютого на сайті http://kiev.segodnya.ua, "Українська правда", з посиланням на данні пресс-служби Київської обладміністраціі, повідомила, що ціни на проїзд зниженно, але насправді, цього не відбулося. Якщо перевізник вже вдруге за останні три місяці підвищує вартість проїзду, то коли нам чекати підвіщення якості обслуговування?
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

На Вашу петицію щодо аварійного стану маршруток та відмови знижувати ціни на проїзд повідомляємо наступне.
Стосовно тарифів на перевезення пасажирів на приміських маршрутах загального користування, то організатором та замовником цих перевезень є Київська обласна державна адміністрація. ТОВ «Ірпінське АТП 13250» своєчасно надало організатору перевезення розрахунки щодо обґрунтування вартості проїзду у відповідності до рекомендованої Методики (наказ Мінтрансу №1175 від 17.11.2009 р.). Зауважень до розрахунків перевізник не отримав.
Приміські маршрути з м. Ірпеня до м. Києва обслуговують 3 перевізники: ТОВ «Транс Групп», ТОВ «Фастів Автотранс» та ТОВ «Ірпінське АТП 13250». Загальна кількість маршрутів з м.Ірпінь до м. Київ складає – 5 маршрутів.
Що стосується якості та оновлення рухомого складу, то ТОВ «Ірпінське АТП 13250»за останні три роки придбало 45 нових автобусів, 20 з яких працює на маршрутах з м.Ірпінь до м.Київ. Середньовікова якість рухомого складу, який обслуговує Ірпінський регіон, є однією з найвищих в Київській області.
На даний час ТОВ «Ірпінське АТП 13250» веде перемовини щодо придбання транспортних засобів стандарту Євро-5 у кількості 20 одиниць.
Додаток до рішення

Петицію підписали 318 осіб з 300 необхідних.

Показати