Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 145 громад!

Внесення змін до маршрутної мережі Кропивницького забороняючих використання на маршрутах автобусів типу "БАЗ2215" та їх модифікацій.

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

08.11.2012 року рішенням №942 «Про затвердження маршрутної мережі міста Кіровограда» (надалі - РІШЕННЯ) була прийнята маршрутна мережа, яка передбачала в своїй більшості використання на маршрутах автобусів (режим маршрутного таксі) пасажиромісткістю до 22 місць. Ця унікальне для нашої держави рішення 5 років тому не дало можливості розвитку і оновлення рухомого складу у місті Кропивницький так як на рівні держави зняті з масового виробництва автобуси такого класа – особливо малої пасажиромісткості. Завдяки такому рішенню ми сьогодні маємо узаконені «КОРИТА», які перевозять пасажирів з порушеннями всіх норм і правих надання послуг та дорожнього руху і дуже радіємо появі комунального транспорту – як вважається пасажирам – транспорту з майбутнього. Але всі інші міста нашої рідної країни використовують для перевезення пасажирів на міських маршрутах автобуси середньої пасажиромісткості (до 45 пасажиромісць) і виключно у крайніх випадках, на підвізних маршрутах, автобуси до 18 пасадочних місць.
Виправляючи становище владою було внесено зміни до Рішення та поставлена межа не менше 18 місць.
За такою ж схемою, яка була 5 років тому , та практично знищила міські перевезення у нашому місті влада намагається провести конкурс і тапер. Конкурс повинен бути проведений в найкоротші терміни, так як діючи договори на міські маршрути з перевізниками закінчуються. Але жодних змін до маршрутної мережі, які б давали можливість переваги для перевізників, які мають автобуси середньої пасажиромісткості та пропонують використовувати їх на маршрутах владою не задекларовані. Тобто влада всебічно підтримує використання на маршрутах (в режимі маршрутного таксі) автобусів особливо малої пасажиромісткості, підтримує ранкові та вечірні давки в цих маленьких маршрутках, підтримує та прикриває систематичні порушення з боку перевізників, які ризикуючи життям пасажирів – мешканців нашого міста перевантажують свої автобуси, підтримує постійний ріст вартості проїзду (маленькі автобуси – великі ціни). Влада всебічно (своїми рішеннями) підтримує хаос та тіньові схеми з орендами маршруток, незрозумілими сплатами, негласними передаваннями маршрутів (виграло підприємство – а їздять на лінії власники автобусів) і т. і. монополізації ринку підприємствами, які взагалі не мають власних автобусів (навіть маленьких). Влада покриває перевізників, які порушують умови Договорів та рішення про затвердження маршрутної мережі, так як практично всі перевізники використовують на міських маршрутах автобуси загальною пасажиромісткістю 14 місць – це записано у свідоцтвах про реєстрацію автобусів, яким взагалі заборонено перевозити стоячих пасажирів (грубе порушення умов Договрів) а Рішення вимагає автобуси пасажиромісткістю не менше 18 місць.
Так для приведення ринку пасажирських перевезень нашого міста у конкурентне русло, надання можливості перевізникам в законному полі обслуговувати маршрути автобусами середньої (до 60 пасажироміст) та великої (до 100 пасажиромісць) та зникнення з маршрутів автобусів особливо малої пасажиромсткості (типу «Дельфін», «Рута») вимагаємо внести зміни до рішення від 08.11.2012 року №942 «Про затвердження маршрутної мережі міста Кіровограда» в частині заборони використання на міських автобусних маршрутах міста Кропивницький у режимі маршрутного таксі автобусів пасажиромісткістю до 22 місць, а саме в колонці №5 додатку до Рішення замінити слова А, (але не менше 18 місць) совами А,В,І,ІІ (але не менше 22 місць).
Автор:

Дата створення:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Розглянувши не підтриману петицію щодо внесення змін до маршрутної мережі міста Кропивницького з метою заборони використання на маршрутах загального користування автобусів марки БАЗ 2215, які працюють в режимі маршрутного таксі, повідомляємо наступне.
Враховуючи те, що електронна петиція не набрала необхідної кількості голосів в строк, який визначено в Статуті територіальної громади міста Кіровограда зі змінами, внесеними рішенням Кіровоградської міської ради від 29.03.2016 р. № 142, та відповідно до норм ст.231 Закону України «Про звернення громадян», електронну петицію розглянуто як звернення громадян.
Згідно зі ст. 35 Закону України «Про автомобільний транспорт», перевезення пасажирів автобусами в режимі регулярних пасажирських перевезень здійснюють автомобільні перевізники на автобусних маршрутах загального користування на договірних умовах з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Перевезення пасажирів на автобусному режимі загального користування може здійснюватись у режимах: звичайному, експресному, маршрутного таксі.
За результатами обстеження пасажиропотоків у м. Кіровограді, яке відбулося у вересні 2012 року та їх опрацювання Харківським національним автомобільно – дорожнім університетом, рішенням виконавчого комітету Кіровоградської міської ради від 08 листопада 2012 року № 942 (зі змінами) було затверджено маршрутну мережу міста. Слід зазначити, що вищезазначена мережа розроблена з урахуванням необхідності максимального виключення дублювання автобусних маршрутів та відповідно до якої передбачено використання автобусів класу І, ІІ та класу А (не більше 22 місць). Відмова від вищевказаних транспортних засобів на даний час неможлива, оскільки це призведе до значного погіршення транспортного обслуговування мешканців міста.
Одночасно повідомляємо, що Ваші пропозиції будуть враховані у подальшому під час оптимізації та формуванні маршрутної мережі міста.
Додаток до рішення

Станом на 23 червня петицію підписали 168 осіб з 450 необхідних.

Показати