Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 176 громад!

Зупинимо корупцію - виведемо з тіні плату за проїзд в громадському транспорті! Встановимо в громадський транспорт термінали для обов'язкової видачі всім пасажирам квитків в реальному часі!

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Всі реформи починаються з повного і прозорого обліку фінансів та реальної статистики, без цього - розвивати, фінансувати, дотувати з бюджету міста, а найголовніше - реформувати перевезення - безглуздо!

Ні для кого з городян не секрет, а - щоденні реалії, що громадський комунальний і приватний транспорт став небезпечним для життя пасажирів, безконтрольним і корупційним бізнесом приватних компаній.

Ці компанії щорічно та безпідставно шантажують місто необгрунтованим підвищенням тарифу на перевезення і щорічно збільшують власні «потреби».

У маршрутках квитки видають тільки на вимогу пасажирів а по завершенню робочого дня (час якого вирішує сам водій маршрутки) просто викидаєтся частина лишившихся талонів задля того, щоб звітувати, що люди мінімально користуються транспортом, та покласти решту в кишеню! Власники маршрутів десятиліттями працюють повністю в тіні, поза законодавчим полем.

Перевізники щодня порушують Закон України «Про автомобільний транспорт», а саме:

1. Абзац другий, частини другої, статті 41, Закону України «Про автомобільний транспорт» із змінами, внесеними згідно із Законом N 552-VIII ( 552-19 ) від 30.06.2015; в редакції Закону N 1812-VIII ( 1812-19 ) від 17.01.2017
Пасажир зобов'язаний:
“мати при собі квиток на проїзд, на перевезення багажу, за наявності права пільгового проїзду - відповідне посвідчення чи довідку, на підставі якої надається пільга, а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду - зареєструвати електронний квиток;”

Але як виконати це, коли тобі просто не видають квиток?

2. Абзац четвертий, частини другої, статті 40, Закону України «Про автомобільний транспорт»
Водій автобуса зобов'язаний:
“дотримуватися визначеного маршруту та розкладу руху автобуса;”

3. Абзац другий, частини третьої, статті 40, Закону України «Про автомобільний транспорт»
Водію автобуса забороняється:
“змінювати маршрут та розклад руху;”

4. Абзац третій, частини третьої, статті 40, Закону України «Про автомобільний транспорт»
Водію автобуса забороняється:
“продавати пасажирам квитки під час керування автобусом.”

І якщо розглянути все детальніше, то цей список можна продовжувати нескінченно...
Квиток - це страховка пасажира в разі отримання травм в транспорті або травм при ДПТ.

У Кропивницькому система обілечування - з тих же радянських часів і є фікцією, але не системою обліку пасажирів і фактичних продажів. Про передачу статистичних даних годі й казати.

Згідно до частини сімнадцятої, статті 35, Закону України «Про автомобільний транспорт»:
“Правила користування міським пасажирським автомобільним транспортом затверджуються відповідним органом місцевого самоврядування. Вони визначають порядок проїзду і його оплати, права та обов’язки пасажирів, а також взаємовідносини перевізників і пасажирів під час надання транспортних послуг, враховуючи особливості транспортної інфраструктури та наявність автоматизованої системи обліку оплати проїзду.”

Кропивницька міська рада може реформувати перевезення громадського транспорту і своїми рішеннями вивести з тіні всі фінансові потоки з перевезень:

1) Рішенням міської ради міста Кропивницького зобов'язати весь громадський транспорт (приватний і комунальний) обладнати терміналами (єдиного типу і стандарту) для роздруківки всім пасажирам фіскального квитка, в якому повинна бути вся вичерпна інформація - сума, категорія квитка (стандарт, дитячий, пільговий), час і дата, номер і найменування маршруту, держ номер транспортного засобу, найменування перевізника, найменування страхової компанії, в якій застрахований пасажир, телефони для скарг і зауважень Управління транспорту міськради та відділу по громадському транспорту поліції. Згідно Закону «Про автомобільний транспорт».

2) Рішенням міської ради міста Кропивницького встановити істотний грошовий штраф за невидачу в обов'язковому порядку кожному пасажиру квитка встановленого зразка - в розмірі, наприклад, 1200 грн. з водія і 3600 грн з перевізника, за повторні порушення - збільшення в кратному співвідношенні.

3) Рішенням міської ради міста Кропивницького створити єдиний телефон «гарячої лінії за якістю обслуговування та порушень», а також номери для подачі інформації всіма сучасними альтернативними технічними способами: Вайбер, Скайп, Фейсбук, Твіттер, пошта, куди можна надсилати фото та відео, які викривають порушників. Це дасть можливість в реальному часі контролювати всіх перевізників і миттєво реагувати на порушників. Зобов'язати розмістити на видному місці інформаційні наклейки про те, що кожному пасажиру зобов'язані видати фіскальний квиток, який є їх страховкою і інформацію з контактами телефонів і соцмереж для інформування про порушення, негідну поведінку водія, і інших порушеннях.

4) Рішенням міської ради міста Кропивницького затвердити обов'язкову видачу водієм кожному пасажиру фіскальних квитків з терміналів для кожної категорії населення: 1. стандарт - 5 грн., 2. дитячий - 0 грн., 3. пільговий - 0 грн. Затвердити прозору електронну процедуру щомісячної передачі всіх статистичних даних кожним підприємством по кожній категорії в управління транспорту міськвиконкому для формування загальноміської статистики по кожному підприємству, маршруту і чисельності перевезених осіб за категоріями. Це можна реалізувати через сайт з реєстрацією звітності продажів квитків по кожній категорії, по кожному маршруту за кожен день в режимі реального часу. В кінці кожного робочого дня водій зобов'язаний роздрукувати зведений реєстр і передати на підприємство. На підставі цього реєстру відповідальна особа підприємства має внести звіт не пізніше 12:00 наступного звітного дня. Або - термінал може автоматично формувати звіт, який потрібно в кінці робочого дня відправити мережі інтернет на єдиний сервер з маршрутизатором для обробки статичних даних.

Ігнорування цієї проблеми та цієї петиції, або відмовки типу “Ми нічого не можемо з цим зробити” будуть явними ознаками підтримки корупції приватних компаній перевізників та ігнорування порушень закону з їх боку!

Один раз і назавжди наведемо лад з громадськими перевезеннями!
Автор:

Дата створення:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Розглянувши не підтриману петицію щодо встановлення в громадському транспорті терміналів для обов’язкової видачі пасажирам квитків, повідомляємо наступне.
Враховуючи те, що електронна петиція не набрала необхідної кількості голосів в строк, який визначено в Статуті територіальної громади міста Кіровограда зі змінами, внесеними рішенням Кіровоградської міської ради від 29.03.2016 року № 142, та відповідно до норм ст.231 Закону України «Про звернення громадян», електронну петицію розглянуто як звернення громадян. На На даний час питання впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду вивчається профільними виконавчими органами Міської ради міста Кропивницького. З метою більш глибокого та належного вивчення даного питання протягом 2018 року було проведено презентаційні наради у Міській раді міста Кропивницького за безпосередньої участі керівництва міської ради, депутатського корпусу, керівників підприємств - перевізників. Дані презентації проводилися організаціями, що займаються запровадженням вищевказаної системи у громадському транспорті. У подальшому також заплановано проведення подібних презентаційних нарад за участі інших організацій, які надають послуги по запровадженню електронних квитків. Робота з порушеного питання проводиться та шляхи вирішення будуть вивчатися з урахуванням Ваших пропозицій, викладених у даній електронній петиції.
Одночасно повідомляємо, що відповідно до чинного автотранспортного законодавства виконавчі органи місцевого самоврядування не мають повноважень здійснювати контроль за дотриманням перевізниками та пасажирами Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту. Але у всіх транспортних засобах, які обслуговують міські автобусні маршрути загального користування є в наявності квитки та білетно-облікова книга, в якій зареєстровані квитки. У разі необхідності отримання квитка за проїзд рекомендуємо звертатися безпосередньо до водіїв.
В міських автобусних маршрутах, які обслуговує комунальне підприємство «Електротранс» Міської ради міста Кропивницького» квитки на проїзд видаються кондукторами в обов’язковому порядку.

Додаток до рішення

Станом на 15 вересня петицію підписали 325 осіб з 450 необхідних.

Показати