Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 200 громад!

Проект реконструкції пішохідних переходів.

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

У нашому місті є доволі багато широких доріг (4 полоси і більше), які дійсно страшно переходити, адже інтервал світлофору для пішохода невеликий. Я пропоную на таких ділянках доріг (приклади наведені на фото) облаштувати острівці безпеки. Що це дасть:
1) зменшення кількості ДТП, коли пішохід ще не встиг перейти дорогу, а машини вже рушили;
2) зменшення швидкості автомобілів (притаманне вул. Вокзальній, де машини рухаються зі швидкістю більше 80 км/год);
3) перехід дороги стане більш комфортним і безпечним;
4) дотримання європейських стандартів для пішохідних переходів.
Автор:

Дата створення:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

На не підтриману електронну петицію щодо реконструкції пішохідних переходів повідомляємо наступне.
Враховуючи те, що електронна петиція не набрала необхідної кількості голосів у термін, який визначено Статутом територіальної громади міста Кропивницького, затвердженим рішенням Міської ради міста Кропивницького від 31.01.2019 року № 2303, та відповідно до норм статті 23¹ Закону України «Про звернення громадян» електронну петицію розглянуто як звернення громадян.
З даного питання повідомляємо наступне.
Всі заходи з безпеки дорожнього руху по вулицях міста Кропивницького проводяться в межах видатків, передбачених Програмою розвитку дорожнього господарства та безпеки руху в місті Кропивницькому на 2017-2021 роки, затвердженою рішенням міської ради від 17.01.17 № 762 (зі змінами).
Даною Програмою не передбачено видатки на реконструкцію пішохідних переходів, а облаштування острівців безпеки проводиться відповідно до схем організації дорожнього руху, погоджених управлінням патрульної поліції та затверджених рішенням міської ради.
Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.01 № 1306 (далі - ПДР), та ДСТУ 4100:2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування (далі - ДСТУ 4100:2014) визначено перелік застосування дорожніх знаків, призначених для інформування учасників дорожнього руху щодо умов і режимів на автомобільних дорогах і вулицях міста.
Відповідно до пункту 10.5.1 ДСТУ 4100:2014 заборонні знаки застосовують, щоб увести обмеження руху або їх скасувати.
Згідно з пунктом 10.5.2 ДСТУ 4100:2014 заборонні знаки, окрім спеціально обумовлених цим стандартом випадків, потрібно встановлювати безпосередньо перед ділянками доріг, на яких необхідно ввести відповідне обмеження.
Пунктом 10.5.25 ДСТУ 4100:2014 знак 3.29 «Обмеження максимальної швидкості» потрібно застосовувати, щоб заборонити рух усіх транспортних засобів з більшою швидкістю, ніж зазначено на знаку, у разі потреби введення на ділянці дороги іншої максимальної швидкості, ніж на попередній ділянці.
У той же час пунктом 12.10² ПДР встановлено, що обмеження дозволеної швидкості руху вводяться постійно виключно:
на небезпечних ділянках доріг та вулиць (небезпечні повороти, ділянки з обмеженою видимістю, місця звуження дороги тощо);
у місцях розміщення наземних нерегульованих пішохідних переходів;
у місцях розташування стаціонарних постів Національної поліції;
на ділянках доріг (вулиць), прилеглих до території дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, дитячих оздоровчих таборів.
Таким чином, встановлення дорожніх знаків 3.29 «Обмеження максимальної швидкості» з табличкою 30 км» по вул. Вокзальній недоцільно.
Додаток до рішення

Станом на 29 березня петицію підписали 118 осіб з 450 необхідних.

Показати