Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 176 громад!

Новітні Трамваї

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Закупити та пустити за ще дійсним маршрутом трамваю(або розглянути варінати його зміни на інший більш перспективний) декілько новітніх (більш-менш) низькопольних трамваїв для міста Краматорськ.
Головними Перевагами Трамваю можно рахувати:
- Єкологічність.
- Безпечність
- Відносно швидка окупність проєкту
Дотого ж це допоможе зберегти робочі місця та підняти заробітну плату для обслуговуючого персоналу.(враховуючи певний відцоток від потоку громадян та собі вартості квитків).
Місто Краматорськ як і будь яке інше місто Европи заслуговує на сучасний єкологічний транспорт який давно там є одинм з головних і найрозвиненіших серед інших видів транспорту.

З повагою Максим Максимович Грудкін.

Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Відповідь виконавчого комітету Краматорської міської ради на електронну петицію №549 (Г-3327-1-1) «Новітні трамваї», розміщену на веб-сайті Єдиної системи місцевих петицій від 01.08.2017 громадянином Грудкіним М.М.

Шановний Максиме Максимовичу!

Відповідно до статті 23-1 Закону України "Про звернення громадян" Ваша електронна петиція щодо запуску новітніх низкопольних трамваїв у місті виконкомом Краматорської міської ради розглянуто. Повідомляємо наступне.
На даний час трамвайні лінії займають лідируюче місце в рамках маршрутних мереж великих і середніх міст, оскільки характеризуються великою потужністю пасажиропотоків та покликані з’єднувати житлові території з промисловими зонами. Слід відзначити, що за даними обстеження міста фахівцями Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, у Краматорську питома вага перевезень пасажирів трамвайними маршрутами є дуже низькою (3,6 – 4,5%). Основними причинами цієї негативної тенденції є суттєві зміни в промисловому комплексі (скорочення кількості робочих місць на основних промислових підприємствах міста), непривабливість трамвайного транспорту (низька швидкість сполучення), інтенсивний розвиток автотранспорту, тощо. Аналіз результатів обстеження пасажиропотоків на трамвайних маршрутах підтверджує зазначену вище негативну тенденцію для нашого міста.
Також на окремих ділянках контактної мережі трамвая знос контактного дроту становить 50 % при допустимих 25%, а на окремих ділянках трамвайних шляхів знос головок рейок в 2-3 рази перевищує допустимі норми. Отже, з економічної та технологічної точки зору, та враховуючи необхідність якісного і безперебійного забезпечення пасажирських перевезень, утримання трамвайної інфраструктури для громади нашого міста є невідповідаючим основному призначенню трамвайних маршрутів – засвоєнню великих пасажиропотоків.
Додатково інформуємо, що сучасний трамвайний вагон коштує 12 - 15 млн.грн., автобус середньої місткості (50-60осіб) – 1,4 – 1,7 млн.грн.
КП «КТТУ» обслуговує колишні міські трамвайні маршрути автобусами, які повністю відповідають екологічним нормам ЕВРО-5 і мають вищий комфорт перевезень пасажирів та низький рівень підлоги, що особливо зручно для інвалідів та осіб похилого віку.
На відміну від трамваю, автобусний маршрут не обмежується кільцем – при поїздці на селище Веселий він об’їжджає все селище, на Ясногірці маршрут подовжено до зупинки Маслоцех. Також відкрито колишній 11 маршрут Біленьке – Старе місто.
Враховуючи вищенаведене, а також високу вартість реконструкції трамвайних колій і контактних мереж, велику кількість пасажирів пільгових категорій, невідповідність діючих тарифів на проїзд його собівартості, швидкість окупності проекту запуску новітніх низкопольних трамваїв у місті знаходиться під питанням.

Заступник міського голови
С.О. Боєвський
Додаток до рішення

Петицію підписали 254 особи з 250 необхідних.

Показати