Єдина система

місцевих петицій

Ініціюй! Підтримуй! Впливай!

Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 185 громад!
Переглянути усі петиції

Останні, що прийняті на розгляд

Тема звернення Підписали Прийнято До відповіді
Світлофор або обмежувач швидкості по вулиці Володимирській 310 8 листопада 3

Станом на 19 листопада усього прийнято до розгляду 1 петиція Переглянути

Остання відповідь

Припинити багаторічний шантаж міста з боку перевізників

Показати повний зміст петиції

Відповідає:

ПУСТОВІТ ГРИГОРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

На Ваше електронне звернення щодо шантажу з боку перевізників, які постійно погрожують припинити надання послуг з перевезення пасажирів у м. Луцьку інформуємо наступне.
У місті Луцьку проводяться заходи пов’язані із запровадженням АСООП (автоматизована система обліку оплати проїзду).
Листівки, які Ви могли спостерігати в транспортних засобах є ніщо інше, як прояв негативної реакції на повідомлення Організатора перевезень про запровадження обліку оплати проїзду.
Що стосується залучення перевізників з інших міст та відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах. До обов'язкових умов конкурсу на перевезення пасажирів належать:
- визначена органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування обґрунтована структура парку автобусів, що працюватимуть на маршруті загального користування, за пасажиромісткістю, класом, технічними та екологічними показниками;
- державні соціальні нормативи у сфері транспортного обслуговування населення.
У місті Луцьку затверджена мережа автобусних маршрутів передбачає наявність на автобусних маршрутах №17 та №17-а автобусів з пасажиромісткістю 80 та екологічні вимоги - Євро-5, але нажаль ніхто з перевізників не залучає таких автобусів.
Завдяки спільному проекту Луцької міської ради з Європейським інвестиційним банком «Оновлення інфраструктури електротранспорту міста Луцька», передбачена закупівля 30 нових, комфортних низькопідлогових тролейбусів.
Варто зазначити, що тендер відбувається за процедурами Європейського інвестиційного банку. На даний час розпочато процес оцінки тендерних пропозицій конкурсантів на відповідність тендерній документації: технічним специфікаціям рухомого складу, вимогам до фінансового стану постачальника, тощо. Після погодження Європейським інвестиційним банком звіту про оцінку ми отримаємо переможця.

Станом на 19 листопада надано відповідь на 183 петиції Переглянути