Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 169 громад!

РЕОРГАНІЗУВАТИ ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

З утворенням Луцькою міською радою Департаменту муніципальної поліції, що перейменоване у варту, малий бізнес Луцька постав перед загрозою знищення. Депутатські привілеї стали дозволом для монополізації мафового бізнесу у Луцьку обраними. Ігноруючи наявність дозвільних документів у підприємців з розміщення торгових точок, муніципали проводять масові перевірки на наявність документів нового зразку. Місцева влада, не створивши дієвого механізму з переоформлення раніше виданих нею ж дозволів на розміщення кіосків, ігнорує взяті на себе раніше зобов’язання перед такими підприємцями щодо безпечної та стабільної їхньої роботи.
Під гучні заяви про дієвий механізм боротьби із незаконно встановленими мафами у Луцьку, муніципалами фактично проведено інквізицію неспроможних протидіяти незаконному формуванню, діяльність якого стала запорукою процвітання наближених до влади так званих мафових бізнесменів. При цьому прослідковуються і випадки повного знищення бізнесу малих підприємців, що фінансово не можуть протистояти невиробленому місцевою владою стратегічно та раціонально механізму збереження самозайнятості лучан.
Неефективні дії муніципалів з проведення демонтажів кіосків та інших тимчасових споруд, що на праві приватної власності належать підприємцям, є неспівмірними відносно тієї шкоди, що є наслідком позбавлення підприємців у такий спосіб власності, громади – робочих місць, місцевого бюджету – податків. Варварські методи муніципалів з демонтажів приватної власності в обхід встановленого Законом порядку припинення права власності на чуже майно є беззаконням.
Враховуючи те, що Законом України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» введений мораторій на проведення перевірок, а також те, що Департамент муніципальної варти Луцької міської ради відповідно не є та не може бути контролюючим органом, наділеним повноваженнями на проведення перевірки, то слід констатувати про відсутність у Департаменту муніципальної варти Луцької міської ради підстав для проведення перевірки.
Поширена у соцмережі інформація про належність муніципалів до державної організації не відповідає дійсності, так як такий департамент є органом місцевого самоврядування та не може виконувати функції державного органу контролю. Таким чином діяльність муніципалів з проведення демонтажів без наявності на те законних повноважень є протиправним втручанням в господарську діяльність підприємців.
Без малого бізнесу розвитку громади не буде. Вважаю, що реорганізація Департаменту Муніципальної варти Луцької міської ради шляхом позбавлення останніх функцій з демонтажу тимчасових споруд є надзвичайно важливою - соціальною. Це створення робочих місць, самозайнятість громади, а відтак самодостатність.
Разом не дозволимо знищити малий бізнес! Підписуємося!
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Розглянувши електронну петицію від 19.07.2018 щодо реорганізації департаменту муніципальної варти Луцької міської ради, повідомляю наступне.
Законом України “Про благоустрій населених пунктів” розмежовано поняття державного, самоврядного і громадського контролю у сфері благоустрою населених пунктів.
За органами місцевого самоврядування згідно із статтею 143 Конституції України, закріплено обов'язок вирішення питань, віднесених законом до їх компетенції. Згідно з пунктом 5 частини 2 статті 10 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів.
Органом, який здійснює самоврядні функції контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, є департамент муніципальної варти відповідно до частини 1 статті 11 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
Перелік відповідних окремих повноважень департаменту муніципальної варти Луцької міської ради встановлено статтею 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статтею 40 Закону України “Про благоустрій населених пунктів”, Положенням  про департамент муніципальної варти, затвердженого рішенням Луцької міської ради від 26.07.2017 № 29/10.
Відповідно до вимог підпункту 7 пункту «а» частини 1 статті 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження: здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів.
Згідно з частиною 1 статтею 40 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” самоврядний контроль у сфері благоустрою населених пунктів здійснюється сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами. Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 40 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” самоврядний контроль за станом благоустрою населених пунктів здійснюється шляхом проведення перевірок території.
Департамент муніципальної варти наділений правом   проводити  перевірки додержання  вимог законодавства про благоустрій, складати  відповідні акти та адміністративні протоколи за результатами  проведення такої перевірки.
Предметом перевірок законності розташування тимчасових споруд не є господарська діяльність суб’єктів підприємництва, а законність їх розміщення.
Департамент муніципальної варти реалізовує повноваження щодо контролю  за додержанням вимог законодавства про благоустрій шляхом здійснення відповідних перевірок, внаслідок чого проводиться демонтаж незаконно встановлених тимчасових споруд на підставі відповідних рішень виконавчого комітету.
Натомість Законом України “Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” встановлено мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. Відповідно до частини 1 статті 39 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” державний контроль за дотриманням законодавства у сфері благоустрою території населених пунктів здійснюється місцевими державними адміністраціями.
Додаток до рішення

Петицію підписали 304 особи з 300 необхідних.

Показати