Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 200 громад!

Припинити багаторічний шантаж міста з боку перевізників

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Вже багато років перевізники шантажують місто та його жителів, регулярно погрожуючи припинити надання послуг перевезення, якщо їхні чергові вимоги не будуть виконані. Якість послуг не зростає (навіть навпаки, автобуси з кожним роком все в гіршому стані), ставлення водіїв до пасажирів жахливе, тарифи на проїзд зростають, а при кожній спробі змінити ситуацію на краще, перевізники погрожують місту транспортним колапсом. Ситуація до болю нагадує ситуацію з російським газом до 2014 року і всі чудово розуміємо, що з таких ситуацій є вихід, адже у випадку розірвання угод місто зможе знайти інших перевізників, а от перевізникам доведеться смоктати палець. Однак, місто рік за роком йде на поступки, ставлячи інтереси кількох перевізників вище інтересів сотні тисяч пасажирів.

Для запобігання шантажу в подальшому, прошу владу міста, серед інших заходів, розроблених професіоналами, вжити три наступні:
1. Залучити професійних і агресивних юристів до внесення змін в договори з перевізниками. В договорах повинні бути прописано санкції за намагання шантажувати місто, зокрема за односторонню відмову виконувати транспортні послуги, за намагання саботувати пасажирські перевезення в місті, за надання неякісних послуг, за намагання приховати реальну кількість перевезених пасажирів (а отже за приховування реальної рентабельності), тощо. Розмір санкцій повинен відбити у перевізників всяке бажання ставати в позу.
2. Залучати до перевезень в Луцьку крупних перевізників з інших міст. Диверсифікація завжди йде на користь, пасажири від цього лише виграють.
3. Кинути всі сили на розвиток комунального транспорту в Луцьку і в найкоротші терміни наростити парк тролейбусів та збільшити кількість їх маршрутів таким чином, щоб у випадку чергового шантажу з боку перевізників місто не зупинилось в транспортному колапсі і незручності для пасажирів були по можливості мінімальними.

І окремим пунктом хотів би зазначити, що було б прекрасно всі невеликі автобуси, які переповнюють місто, замінити великими довгобазними, які зможуть виконувати перевезення більш якісно, а оскільки їх потрібно буде значно менше для перевезення тієї ж кількості пасажирів, то вони будуть менше забруднювати повітря та менше будуть ускладнювати рух вулицями міста. Також це дозволить зробити перевезення більш рентабельними, адже на підтримання меншого парку великих автобусів потрібно менше витрат, як і на заробітні плати меншій кількості водіїв.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

На Ваше електронне звернення щодо шантажу з боку перевізників, які постійно погрожують припинити надання послуг з перевезення пасажирів у м. Луцьку інформуємо наступне.
У місті Луцьку проводяться заходи пов’язані із запровадженням АСООП (автоматизована система обліку оплати проїзду).
Листівки, які Ви могли спостерігати в транспортних засобах є ніщо інше, як прояв негативної реакції на повідомлення Організатора перевезень про запровадження обліку оплати проїзду.
Що стосується залучення перевізників з інших міст та відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах. До обов'язкових умов конкурсу на перевезення пасажирів належать:
- визначена органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування обґрунтована структура парку автобусів, що працюватимуть на маршруті загального користування, за пасажиромісткістю, класом, технічними та екологічними показниками;
- державні соціальні нормативи у сфері транспортного обслуговування населення.
У місті Луцьку затверджена мережа автобусних маршрутів передбачає наявність на автобусних маршрутах №17 та №17-а автобусів з пасажиромісткістю 80 та екологічні вимоги - Євро-5, але нажаль ніхто з перевізників не залучає таких автобусів.
Завдяки спільному проекту Луцької міської ради з Європейським інвестиційним банком «Оновлення інфраструктури електротранспорту міста Луцька», передбачена закупівля 30 нових, комфортних низькопідлогових тролейбусів.
Варто зазначити, що тендер відбувається за процедурами Європейського інвестиційного банку. На даний час розпочато процес оцінки тендерних пропозицій конкурсантів на відповідність тендерній документації: технічним специфікаціям рухомого складу, вимогам до фінансового стану постачальника, тощо. Після погодження Європейським інвестиційним банком звіту про оцінку ми отримаємо переможця.
Додаток до рішення

Петицію підписали 381 особа з 300 необхідних.

Показати