Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 187 громад!

Нічна маршрутка у Луцьку

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

В кожному європейському місті є нічні маршутки з інтервалом 30-40 хвилин, аби місцеві жителі та гості міста могли добратися додому у нічну пору доби.
Вони можуть коштувати дорожче ніж денні, але сполучати центральні та спальні райони міста.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

У відповідь на Вашу петицію інформуємо наступне.
Відповідно до ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. Рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду.
Законом України «Про автомобільний транспорт» визначено терміни, а саме:
- автобус - транспортний засіб, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більше ніж дев'ять з місцем водія включно;
- автобусний маршрут - шлях проходження автобуса між початковим та кінцевим пунктами з визначеними місцями на дорозі для посадки (висадки) пасажирів;
- автобусний маршрут міський - автобусний маршрут, який не виходить за межі території населеного пункту;
- автобусний маршрут загального користування - автобусний маршрут, на якому здійснюють регулярні пасажирські перевезення;
- автобусний маршрут спеціальних перевезень - автобусний маршрут, на якому здійснюють регулярні спеціальні пасажирські перевезення;
- автобусний маршрут нерегулярних перевезень - автобусний маршрут, на якому здійснюють нерегулярні пасажирські перевезення;
- перевезення пасажирів у звичайному режимі руху - перевезення пасажирів автобусами на маршруті загального користування з дотриманням усіх зупинок, передбачених розкладом руху;
- перевезення пасажирів в експресному режимі руху - перевезення пасажирів автобусами на маршруті загального користування, на якому є звичайний режим руху, з дотриманням зупинок, кількість яких за розкладом руху не перевищує 25 % кількості зупинок при звичайному режимі руху;
- перевезення пасажирів у режимі маршрутного таксі - перевезення пасажирів на міському чи приміському автобусному маршруті загального користування за розкладом руху, в якому визначається час відправлення автобусів з початкового та кінцевого пунктів маршруту з висадкою і посадкою пасажирів чи громадян на їхню вимогу на шляху прямування автобуса в місцях, де це не заборонено правилами дорожнього руху.
Отже терміну «нічна маршрутка» в законодавчому полі не існує.
У місті Луцьку автобуси здійснюють регулярні пасажирські перевезення у звичайному режимі та режимі маршрутного таксі на автобусних маршрутах загального користування. Режим роботи двозмінний з 6-00 до 23-00, який охоплює рух усіх транспортних кореспонденцій мешканців та гостей міста при доїзді на роботу та з роботи, навчання, лікування, торгівлі, розважальних закладів і т.д. Відповідно до заданого режиму роботи розроблені графіки руху для максимального задоволення мешканців міста та встановлено обґрунтований тариф на перевезення.
Відповідно до Порядку організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України 15.07.2013 N 480, який визначає механізм організації підготовки до відкриття автобусних маршрутів загального користування (крім міжнародних) та обстеження пасажиропотоків з метою вивчення попиту населення на пасажирські перевезення на міських, приміських, міжміських автобусних маршрутах загального користування, встановлено що для підвищення ефективності роботи автобусів на автобусному маршруті загального користування відповідний організатор пасажирських перевезень повинен здійснити такі коригувальні дії залежно від наповнюваності місткості автобусів:
- менше ніж 50 % - розглянути питання щодо доцільності закриття автобусного маршруту загального користування, якщо він дублюється іншими автобусними маршрутами, або у разі неможливості його закриття - щодо збитковості такого маршруту та заходів для покриття витрат на його обслуговування.
Оскільки відповідно до ст. 7 вищезазначеного закону організація пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування покладається на виконавчий орган міської ради відповідного населеного пункту, то для організації нічних регулярних перевезень можливе лише відкриття нових автобусних маршрутів. Внесення змін постійного характеру до уже діючих автобусних маршрутів регламентується пунктами 19, 20 та 21 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту у межах відповідної мережі маршрутів за погодженням сторін, а саме:
на міських маршрутах у разі зміни:
- графіка руху (часу відправлення з кінцевих або проміжних зупинок), що не перевищує 20 хвилин;
- шляху проходження (продовження або скорочення без зміни виду сполучення), що не перевищує 25 відсотків загальної протяжності маршруту;
- шляху проходження (без зміни кінцевих зупинок та виду сполучення), якщо така зміна стосується не більш як 30 відсотків загальної протяжності маршруту.
Внесення ж змін до маршруту та/або графіка руху, не передбачених пунктом 20 цих Правил, здійснюється за умови розірвання договору про організацію перевезень чи анулювання дозволу за погодженням сторін шляхом виключення маршруту та/або графіка руху з відповідної мережі маршрутів та включення до неї нового маршруту.
Отже, для відкриття регулярних перевезень пасажирів на міських маршрутах необхідно діяти у спосіб передбачений наказом Міністерства інфраструктури України 15.07.2013 N 480. Тобто провести обстеження (анкетування) пасажиропотоку з метою встановлення кількості пасажирів, які будуть перевозитись одним автобусом по певному маршруту для встановлення тарифу в період з 23-00 до 5-00, оскільки встановити економічно обгрунтований тариф, до здійснення нічних перевезень неможливо. Виготовити паспорти ймовірних маршрутів та оголосити конкурс на визначення перевізників.
З огляду на повну відсутність балансу між попитом на послуги із перевезень у нічну пору доби та обсягом витрат на перевезення, можна зробити висновок, що цей проект реалізувати неможливо, як приклад тому- відсутність перевізників на автобусних маршрутах №21,№33, №34 у світлу пору доби. За наслідками багаторічних обстежень пасажиропотоків проведених із залученням громадських організацій встановлено, що інтенсивність руху траспортних кореспонденцій на кінець доби наближається до нуля.
В даному випадку,як варіант можливе відкриття автобусного маршруту спеціальних перевезень, на якому будуть здійснюютьсь регулярні спеціальні пасажирські перевезення. Але у такому випадку необхідно визначити замовника цих перевезень та суму покриття збитків завданих перевізнику.
Що стосується індивідуальних перевезень то у м.Луцьку на сьогодні працюють близько тисячі таксі.

Петицію підписали 473 особи з 300 необхідних.

Показати