Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 161 громадa!

Приведення до нормативних стандартів висоти платформ трамвайних зупинок замість "коригування" дверей у новоприбулих берлінських трамваях

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Як відомо, останні кілька місяців не вщухають дискусії стосовно невідповідності висоти деяких підвищених платформ трамвайних зупинок нормативам, через що є побоювання стосовно можливості нормального відкривання дверей новоприбулих трамваїв з Берліна.

Чомусь при цьому багатьма чиновниками висувається теза про те, що необхідно просто модифікувати двері трамваїв, і все буде чудово. Є серйозні побоювання, що в цьому напрямку і ведеться зараз робота.

По-перше, слід нагадати наступний факт: згідно із чинними Державними Будівельними Нормами, трамвайна платформа має мати висоту максимум 30 см по відношенню до рейок. Натомість, до прикладу, на нових платформах вул. Личаківської цей параметр сягає 35, що є явним порушенням норм. Аналогічна ситуація спостерігається і на платформах, що збудовані на початку вул. Дорошенка (на фото).

Якщо зараз місто просто "підріже" двері у берлінських трамваях (а, скоріше за все. просто поміняє на такі, що відкриваються всередину, що є очевидним зменшенням рівня комфорту пасажирів), то це не зніме проблему невідповідності існуючих платформ нормативам, котрі є в даному випадку абсолютно виправданими. А це, в свою чергу, становитиме величезну проблему в подальшому - значно звузить можливий спектр закупівлі рухомого складу, оскільки більшість трамваїв та автобусів з розсувними дверима не будуть "влізати" у платформи.
Як можемо бачити на фото - вже зараз є проблема з розсувними дверима у наявних автобусах, через що водій просто не може під'їхати під саму платформу, і це створює незручності для пасажирів.
Також, не слід забувати - з часом, колеса у трамваїв сточуються, і вони стають дещо нижчими, і незручності зависоких платформ будуть відчуватись навіть у випадку, коли трамвай "влізає" у таку платформу.

Виходячи з вищесказаного, є очевидним: необхідно не чіпати цілком адекватні дверні системи у новоприбулих трамваях, а просто привести вже збудовані платформи у відповідність до стандартів, оскільки це в будь-якому випадку необхідно буде зробити.
Автор:

Дата створення:

Станом на 16 грудня петицію підписали 241 особа з 500 необхідних.

Показати