Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 176 громад!

За збереження паркового комплексу ім. Івана Павла ІІ на Сихові

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

У зв’язку зі збільшенням кількості приватного транспорту та появою нових регульованих пішохідних переходів, на пр. Червоної Калини виникають затори у години пік. Для вирішення цієї проблеми деякі активісти пропонують будівництво дороги, яка б поєднувала вулицю Хоткевича і Скрипника та пролягала вздовж парку імені Івана Павла ІІ.

Вважаємо запропонований спосіб вирішення проблеми заторів неприйнятним для мешканців Сихова з наступних причин:

● Дорога суперечить плану реконструкції парку ім. Івана Павла ІІ. Вона поділить громадський простір в районі парку, зменшуючи його привабливість через підвищення рівня загазованості, шуму та небезпеки руху для маломобільних груп населення: жінок з малими дітьми, дітей, які добираються в школу, людей похилого віку і т.д. Згідно плану парку, від будинків на пр. Червоної Калини 58/58а/58б має знаходитись центральний вхід у парк з прогулянковою алеєю. Пропонована дорога перетинатиме їх, а активний рух суттєво знизить цінність єдиної рекреаційної зони найбільшого житлового масиву Львова та ускладнить прохід до неї.

● Розташування дороги з активним рухом поруч з багатоквартирним житловим комплексом, в якому розташовується простір інноваційної освіти Lviv Open Lab з WiKi-бібліотекою, лабораторіями, великим простором для розвитку творчості дітей, а також великої катехитичної школи при церкві Різдва Пресвятої Богородиці, в якій навчатимуться діти, є неприпустимим.

● Невелика ширина існуючою дороги не справлятиметься з великим машинопотоком в напрямку району “Санта-Барбари”. Розширення дороги за рахунок єдиної рекреаційно-паркової зони Сихова також є неприйнятним.

● Встановлення регульованих пішохідних переходів - мешканці будинків вимагатимуть цього - створюватиме затримки руху та затори у години пік.

● Близьке розташування газорозподільного пункту великого житлового багатоквартирного комплексу до пропонованої дороги.

● Побудова дороги посилить гостру проблему з паркуванням мешканців прилеглих багатоквартирних комплексів, що матиме вплив і на рух машин.

● Крім перерахованого вище, отримаємо ускладнене добирання машин швидкої допомоги, міліції та пожежних на виклик, оскільки під'їхати до комплексу будинків по пр. Червоної Калини 58/58а/58б можна лише з боку вул. Хуторівка.

Переконані, що побудова цієї дороги не вирішить проблеми надмірної завантаженості пр. Червоної Калини, оскільки, як показує практика, із зростанням кількості доріг, зростатиме кількість автомобілів, які тепер ще й загазовуватимуть повітря біля парку ім. Івана Павла ІІ.

Хорошою практикою розвинених міст є пошук можливостей зменшення машинопотоку приватних автівок шляхом удосконалення системи міського транспорту, заохочення користуватися велосипедами задля зменшення загазованості, проблем з паркомісцями, ведення більш здорового способу життя і т.д. Велодоріжка вздовж паркової зони, яка б з’єднувала Хоткевича та Скрипника чи пролягала б через парк, є одним з прийнятних рішень для сихівчан та міста, оскільки б зберегла цілісною єдину рекреаційно-паркову зону Сихова, була б привабливим зеленим маршрутом для бажаючих пересісти на велосипед.

Загалом, вважаємо, що необхідно комплексно підійти до вирішення проблеми, провести громадські слухання із залученням Інституту міста, щоб напрацювати систему ефективних рішень для громади Сихова та м. Львова.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Оприлюднення відповіді не пізніше:

Станом на 23 серпня петицію підписали 528 осіб з 500 необхідних.

Показати