Єдина система

місцевих петицій

Ініціюй! Підтримуй! Впливай!

Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 140 громад!
Тема звернення Підписали Залишилось
Сохраним физиокабинеты при поликлиниках 247 20
Створення відпочинку в парку Петровського 213 8
Публичная проверка качества выполненных работ по ремонту дорог 200 22
Предложение добавить автобусов маршрута номер 25 в час пик. 160 18
Автодром в Мариуполе 158 6
Створення міського таксі 154 53
Укротить аппетиты Мариупольских интернет провайдеров. 152 53
Не допустить остановки работы плавательного бассейна в бывш. Дворец Пионеров! 143 54
Организовать общественные слушания по вопросу разделения школ на начальную, среднюю и старшую в г.Мариуполь с привлечением СМИ. 140 40
Установка валидаторов в коммунальном транспорте для оплаты проезда картами 137 48
Тема звернення Підписали Залишилось
Установить по городу контейнеры для сортировки пластика и стекла 136 64
Уменьшить тарифы на электроэнергию от ДТЭК, улучшить качество обслуживания клиентов 108 69
Отмена службы по призыву 103 62
Уволить "Доктор Смерть" Супрун 98 61
Установка в парках биотуалетов или ремонт существующих 98 75
Контроль за состоянием коммунального транспорта 95 62
Подземный переход 70 81
Продление маршрутов 12,12а 62 67
Подсветка водонапорной башни 57 61
Запретить выгул собак без поводка на территории города. 57 81
Тема звернення Підписали Залишилось
Комунальний транспорт на вул. Карпінського 8 88
Переглянути усі петиції

Останні, що прийняті на розгляд

Тема звернення Підписали Прийнято До відповіді
Демонтировать строящиеся торговые павильоны в парке "Надежда" на Восточном 252 23 квітня 12
Проверка работы служб такси ночью 252 19 квітня 8

Станом на 25 квітня усього прийнято до розгляду 2 петиції Переглянути

Остання відповідь

Зменшення вартосьті проїзду

Показати повний зміст петиції

Відповідає:

БОЙЧЕНКО ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ

Шановний Олексію Ігоровичу!

Виконавчим комітетом Маріупольської міської ради була розглянута Ваша електронна петиція «Зменшення вартосьті проїзду».
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Згідно з п.1.6. Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 17.11.2009 № 1175, перегляд тарифів повинен здійснюватися у зв'язку із зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, що не залежать від господарської діяльності підприємств-перевізників, в тому числі в разі зміни вартості палива більш ніж на 10%.
У порівнянні із 2014 роком, коли в останнє проводилось підвищення плати за проїзд, у 2017 році при підвищенні плати за проїзд вартість енергоносіїв, запасних частин та інших матеріалів збільшилася:
- Дизельного пального з 10 грн/л до 23 грн/л (на 130%).
- Електроенергії з 0,99 грн/кВт до 2,15 грн/кВт ( на 117,2 %).
- Автомобільних шин з 6 700 грн/к-кт до 18 000 грн/к-кт (на 168,5 %).
- Поршневої групи з 7 200 грн/к-кт до 18 600 грн/к-кт (на 158,3%).
- Контактного дроту з 1 577 грн/10 кг до 2 240 грн/10 кг ( на 53%).
- Бандажів для трамваїв з 4 314 грн/од до 9 000 грн/од (на 109 %).
- Підшипників з 3 514 грн/10 од до 11 520 грн/10 од ( на 228 %).
Крім цього, починаючи з 01.01.2017 року розмір мінімальної заробітної плати збільшено з 1600 грн. до 3200 грн. Вартість електроенергії для тролейбусів та трамваїв також збільшилась, КП «МТТУ» позбавлено можливості придбання електроенергії на пільгових умовах.
Також враховуючи усі підвищення вартості матеріалів для обслуговування та ремонту рухомого складу, більшою частиною приватних перевізників міста Маріуполь були подані розрахунки вартості проїзду (згідно затвердженого порядку розрахунків) та відповідне звернення про перегляд діючих тарифів на транспортні послуги в частині їх підвищення до економічно обґрунтованих показників.
Статтею 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на транспортні послуги.
У зв'язку з цим, департаментом транспорту та зв’язку було підготовлено проекти рішень виконавчого комітету Маріупольської міської ради “Про узгодження тарифів на проїзд в автобусах, які працюють у режимі маршрутного таксі на маршрутах м. Маріуполя” та «Про затвердження тарифів на проїзд та перевезення багажу у транспортних засобах комунального підприємства «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління»». Ці проекти було викладено та прийнято членами Виконкому з додержанням усіх норм та законів. Вищезазначене рішення було прийнято майже одноголосно.
У зв’язку з вищезазначеним, підвищення вартості проїзду у 2017 році було пов’язано не лише з великою кількістю пасажирів пільгової категорії.
Стосовно введення єдиного електронного квитку у міському транспорті, повідомляємо, що наразі департамент транспорту і зв'язку міської ради спільно з фахівцями комунального підприємства «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління» опрацьовує питання поетапного впровадження автоматизованої системи оплати і контролю проїзду в міському пасажирському транспорті: оцінюється необхідний функціонал системи, прораховується її вартість і етапи впровадження.
На даний момент рухомий склад КП «МТТУ» налічує 176 од.
• 53 од. автобусів;
• 49 од. тролейбусів;
• 74 од. трамваїв;
Щодо приватних перевізників, станом на теперішній час щодня на лінії працює до 230 од.
У зв'язку з великою часткою приватних перевізників на ринку транспортних послуг в м Маріуполь розглядається можливість впровадження електронної оплати проїзду в 2 етапи - в першу чергу на комунальному транспорті, а після додавати в систему приватних перевізників.
За попередніми оцінками орієнтовна вартість впровадження електронного квитка на 436 од. транспортних засобів, з яких 176 од. комунального і 260 од. приватного транспорту (з урахуванням резервного рухомого складу) становить 7,4 млн. євро або 240 млн грн.
Також представники Маріупольської міської ради входять до складу робочої групи при Міністерстві інфраструктури по всебічному розгляду ключових аспектів впровадження електронного квитка в містах України, плюси і мінуси впровадження, а також складності при введенні в експлуатацію системи та боротьбу з цими складнощами (масова несплата проїзду і контроль за цим, вандалізм по відношенню до елементів системи, не прийняття системи приватними перевізниками та ін.).
Таким чином у перспективі в м. Маріуполь планується введення електронного квитку, але це потребує значної підготовки та капітальних витрат.
Висловлюємо Вам подяку за активну громадянську позицію, внесені пропозиції та небайдужість до питань організації руху громадського транспорту.

Станом на 25 квітня надано відповідь на 112 петицій Переглянути