Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 181 громадa!

Проезд - 8 грн

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

Повышение оплаты за проезд возможно лишь, тогда, когда деньги за проезд будут брать не водители общественного транспорта, а расчет за проезд будет производиться талонами, проездными билетами, карточками или другими способами, исключающими оплату наличными деньгами водителю.Нужна централизованная продажа проездных документов.При существующей системе неизвестно сколько денег берет себе в карман водитель и сколько налички он отдает хозяину.При расчете с водителем проездными документами будет видно и сколько было пассажиров и на сколько выгоден тот или иной маршрут.Продажу проездных документов можно делать то ли по маршрутам, то ли по хозяевам. Сейчас ниже чем за 5000 грн водитель работать не будет Нужен более жесткий контроль за деньгами на оплату проезда в транспорте. Иначе мы дойдем до 100 грн за проезд в один конец.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Шановний Антоне Андрійовичу!

Виконавчим комітетом Маріупольської міської ради була розглянута Ваша електронна петиція «Проезд – 8 грн».
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
На сьогоднішній день розроблена і затверджена стратегія розвитку м. Маріуполя «Маріуполь Стратегія 2021», згідно даної стратегії ведеться постійна робота по поліпшенню якості пасажирських перевезень.
Так за період з 2016 р. інвестиції тільки на оновлення рухомого складу КП «МТТУ» склали 237,14 млн грн., придбано 113 од. пасажирського транспорту.
Запущена в роботу Автоматизована система диспетчерського управління Pikas, яка дозволяє стежити за рухом транспорту в режимі реального часу і планувати свої поїздки по місту (2,1 млн грн.). Для підвищення інформативності жителів про прибуття транспорту на зупинки встановлено 50 електронних інформаційних табло і ще близько 25 планується встановити у 2019р, введена в роботу тролейбусна лінія по вул. Купріна.
Також ведеться робота з ЄБРР і IFC з відкриття лінії кредитування на придбання 72 тролейбусів і 64 автобусів, в рамках реалізації даних проектів, місту в якості технічної підтримки від IFC буде розроблена транспортна модель, яка дозволить використовувати рухомий склад максимально ефективно з урахуванням транспортних потреб жителів міста.
Всі ці заходи безпосередньо впливають на виконання показників стратегії «Маріуполь Стратегія 2021», таким чином до 2021 планується досягти такі цільові значення показників як:
1) Збільшити частку муніципального транспорту в загальному обсязі перевезень до 70%
2) Збільшити рівень доступності транспорту для людей з інвалідністю до 30% в загальній кількості транспортних засобів
За розрахунками підприємства, економічно обґрунтований тариф перевезення одного пасажира, який дає можливість підтримувати інфраструктуру, по електротранспорту складає 11,92 грн., на автотранспорті - 10,82 грн.
Подальший розвиток транспортного комплексу неможливий без збільшення операційних витрат. Збільшення транспортної роботи, оновлення та збільшення парку веде до збільшення витрат на перевезення та утримання інфраструктури. За рахунок збільшення рухомого складу та насичення маршрутів машинами з двозмінними графіками, порівняно з 2015р КП «МТТУ» виконало транспортної роботи на 31% більше: 7,943 млн вкм (2018) проти 6,065 млн вкм (2015), за планами в 2019р збільшити транспортну роботу ще на 31% до 10 млн вкм. Для забезпечення виконання цілей потрібно збільшувати фаховий персонал, але на разі в наявності є тенденція по його відтоку: з початку 2018 року звільнилося 261 працівник КП «МТТУ» різних професій, однією з основних причин звільнення є «низька заробітна плата». На сьогоднішній день є дефіцит кваліфікованого персоналу водіїв, слюсарів. Середня заробітна плата водіїв КП «МТТУ» становить 9,7 тис. грн.
У 2018 році парк рухомого складу оновився ще на 20 трамвайних вагонів та на разі складається переважно з зручніших та комфортних чеських трамвайних вагонів TATRA T3. Для забезпечення працездатного стану рухомого складу виробничі потужності ремонтних майстерень підприємства дозволяють проводити капітальний ремонт трамваїв та тролейбусів. Проте, у зв'язку з недостатністю коштів проводяться тільки середні ремонти рухомого складу та ТО-2.
Невиконання планової кількості ремонтів, через нестачу коштів, приводить до передчасного вибуття рухомого складу з руху, що викликає справедливі нарікання пасажирів.
Згідно з п.1.6. Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 17.11.2009 № 1175, перегляд тарифів повинен здійснюватися у зв'язку із зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, що не залежать від господарської діяльності підприємств-перевізників. Також значну питому вагу в формуванні собівартості проїзду мають інфляційні процеси, а саме: зростання цін на енергоносії, запчастини та матеріали на утримування інфраструктури.
Враховуючи усі підвищення вартості матеріалів для обслуговування та ремонту рухомого складу, вартість електроенергії, підвищення мінімальної заробітної плати, виникла необхідність вирівняти вартість на транспортні послуги до економічно обґрунтованих показників.
Статтею 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на транспортні послуги.
У зв'язку з цим, департаментом транспорту та зв’язку міської ради підготовлені проекти рішень щодо підвищення вартості проїзду до 7 грн., у міському електротранспорті та 8 грн., у міських автобусах з 01.03.2019р., та другим етапом - до 8 грн., у міському електротранспорті та 9 грн., у міських автобусах з 01.08.2019р., які були погодженні членами Виконавчого комітету Маріупольської міської ради на засіданні.
Додатково повідомляємо, що розвивати міській транспорт без капітальних вкладень не можливо. Враховуючи вищезазначене та обсяг виконаних робіт збільшення вартості проїзду є необхідною мірою для забезпечення населення якісними транспортними послугами.
З питання безготівкового способу оплати проїзду повідомляємо про наступне.
Департамент транспорту та зв’язку міської ради сумісно з фахівцями Комунального підприємства «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління» опрацьовує питання поетапного впровадження автоматизованої системи оплати і контролю проїзду в міському пасажирському транспорті на базі безконтактних смарт-карт (e-ticket): оцінюється необхідний функціонал системи, прораховується її вартість і етапи впровадження, вивчаються досвід впровадження системи у містах Європи ( Прага, Рига, Пльзень).
Впровадження автоматизованої системи оплати та контролю проїзду на громадському транспорті у м. Маріуполь на основі розрахунків інших міст України становить близько 7,4 млн. євро. Електронний квиток це великий інфраструктурний проект, реалізація якого потребує глибокого аналізу, прорахунку можливих проблем та помилок при введені у експлуатацію.
Інформуємо Вас про те, що в салонах рухомого складу КП «МТТУ», а також в касі підприємства за адресою: вул. Миколаївська 92 є можливість придбати місячний проїзний квиток тривалого користування, який дозволить користуватися послугами КП «МТТУ», а саме здійснювати проїзд трамваями, тролейбусами та автобусами (муніципальними). Вартість місячного проїзного квитка тривалого користування складає 330 грн. 00 коп., для студентів 165 грн. 00 коп. що, у випадку частого користування послугами муніципального транспорту, є економічно вигідним, наприклад, при користуванні транспортом КП МТТУ під час руху з пересадкою.
Висловлюємо Вам подяку за активну громадську позицію, та не байдужість до питань транспортної інфраструктури м. Маріуполь.
Додаток до рішення

Петицію підписали 286 осіб з 250 необхідних.

Показати