Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 187 громад!

Необоснованное повышение проезда в транспорте

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Сейчас в городе Мариуполе проезд составляет 8 грн в автобусах и 7 грн в трамваях и троллейбусах, когда в остальных близлежащих городах не превышает 5 и 3 грн, мы на равных с проездом в Киеве, хотя в столице Украины и зарплаты соответствующие. Так и с поднятием тарифа не было предоставлено никаких аргументов, чтобы утвердить этот вопрос, аргумент по поводу повышения цен на бензин уже не аргумент, так как в последнее время цена на бензин стабильна. На основе уже имеющихся данных можно считать необоснованным повышение проезда в транспорте и считаю, что необходимым пересмотреть тарифы на проезд в общественном транспорте
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ


Шановна Олександра Сергіївно!

Виконавчим комітетом Маріупольської міської ради була розглянута Ваша електронна петиція «Необоснованное повышение проезда в транспорте».
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
На сьогоднішній день розроблена і затверджена стратегія розвитку м. Маріуполя «Маріуполь Стратегія 2021», згідно даної стратегії ведеться постійна робота по поліпшенню якості пасажирських перевезень.
Так за період з 2016 р. інвестиції тільки на оновлення рухомого складу КП «МТТУ» склали 237,14 млн грн., придбано 113 од. пасажирського транспорту.
Запущена в роботу Автоматизована система диспетчерського управління Pikas, яка дозволяє стежити за рухом транспорту в режимі реального часу і планувати свої поїздки по місту (2,1 млн грн.). Для підвищення інформативності жителів про прибуття транспорту на зупинки встановлено 50 електронних інформаційних табло і ще близько 25 планується встановити у 2019р, введена в роботу тролейбусна лінія по вул. Купріна.
Також ведеться робота з ЄБРР і IFC з відкриття лінії кредитування на придбання 72 тролейбусів і 64 автобусів, в рамках реалізації даних проектів, місту в якості технічної підтримки від IFC буде розроблена транспортна модель, яка дозволить використовувати рухомий склад максимально ефективно з урахуванням транспортних потреб жителів міста.
Всі ці заходи безпосередньо впливають на виконання показників стратегії «Маріуполь Стратегія 2021», таким чином до 2021 планується досягти такі цільові значення показників як:
1) Збільшити частку муніципального транспорту в загальному обсязі перевезень до 70%
2) Збільшити рівень доступності транспорту для людей з інвалідністю до 30% в загальній кількості транспортних засобів
3) Збільшити рівень задоволеності жителів дорожньої та транспортної інфраструктури до 20%.
Тарифи, що діяли на цей час, на проїзд в міському електричному та автомобільному транспорті, затверджені рішенням міської ради у жовтні 2018 року є значно нижчі нормативної собівартості.
За розрахунками підприємства, економічно обґрунтований тариф перевезення одного пасажира, який дає можливість підтримувати інфраструктуру, по електротранспорту складає 11,92 грн., на автотранспорті - 10,82 грн.
Подальший розвиток транспортного комплексу неможливий без збільшення операційних витрат. Збільшення транспортної роботи, оновлення та збільшення парку веде до збільшення витрат на перевезення та утримання інфраструктури. За рахунок збільшення рухомого складу та насичення маршрутів машинами з двозмінними графіками, порівняно з 2015р КП «МТТУ» виконало транспортної роботи на 31% більше: 7,943 млн вкм (2018) проти 6,065 млн вкм (2015), за планами в 2019р збільшити транспортну роботу ще на 31% до 10 млн вкм. Для забезпечення виконання цілей потрібно збільшувати фаховий персонал.
Згідно з п.1.6. Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 17.11.2009 № 1175, перегляд тарифів повинен здійснюватися у зв'язку із зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, що не залежать від господарської діяльності підприємств-перевізників. Також значну питому вагу в формуванні собівартості проїзду мають інфляційні процеси, а саме: зростання цін на енергоносії, запчастини та матеріали на утримування інфраструктури.
Враховуючи усі підвищення вартості матеріалів для обслуговування та ремонту рухомого складу, вартість електроенергії, підвищення мінімальної заробітної плати, виникла необхідність вирівняти вартість на транспортні послуги до економічно обґрунтованих показників.
Статтею 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на транспортні послуги.
У зв'язку з цим, департаментом транспорту та зв’язку міської ради підготовлені проекти рішень щодо підвищення вартості проїзду до 7 грн., у міському електротранспорті та 8 грн., у міських автобусах з 01.03.2019р., та другим етапом - до 8 грн., у міському електротранспорті та 9 грн., у міських автобусах з 01.08.2019р., які були погодженні членами Виконавчого комітету Маріупольської міської ради на засіданні.
Додатково повідомляємо, що розвивати міській транспорт без капітальних вкладень не можливо. Враховуючи вищезазначене та обсяг виконаних робіт збільшення вартості проїзду є необхідною мірою для забезпечення населення якісними транспортними послугами.
Висловлюємо Вам подяку за активну громадську позицію, та не байдужість до питань транспортної інфраструктури м. Маріуполь.

Додаток до рішення

Петицію підписали 307 осіб з 250 необхідних.

Показати