Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 145 громад!

Отдаленные районы города нуждаются в доп транспорте

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

1 января 6 месяцев, как повысили проезд до 6 грн. и подписали трехсторонний меморандум об обязанностях всех сторон. За это время было обещано улучшение тех. и эстетического состояния маршрутного такси, улучшение качества перевозок. Что мы имеем по факту на сегодняшний день? Первое. Маршрутки грязные, полуразваленные, нехватка единиц транспортного средства. Так чем же обосновано повышение тарифов? Как вы пишите требуется ремонт транспортной инфраструктуры. Так бюджет для чего заложен? Почему с бюджета не выделяются деньги на ремонт дорог, трамвайных рельс, контактных сетей? Куда уходят деньги местного населения?
Второе.
Вы хвастаетесь достижениями о выделенном транспорте 15А, 12А в тех районах, где хватает транспортных средств. Забывая о Мирном, Волонтеровке, Курчатова, где острая проблема с транспортом. Вы считаете в достаточном количестве маршруток в этих районах? Даже, несмотря на то, что с МКР Курчатова курсируют 3 маршрута, их количество недостаточно. Уже на конечной остановке транспорт забивается так, что не всем хватает стоячих мест. Ильичевский р-н остается не связанным транспортом с Западным и Восточным районами. 25т не считается, ждать долго, в дождавшись не влезишь, и пять же с Волонтеровки, Мирного и Курчатова добираться с пересадками.
Почему проблеме с транспортом не уделялось внимание ранее, почему не решается все постепенно, а резко и "болезненно" для населения?
В Мариуполе на сегодня самые высокие тарифы в Украине. Людям с трудом верится, что будут какие-либо улучшения, как бы наши деньги не расходились кому-то по карманам, как всегда.
Делаем выводы, условия меморандума не соблюдаются в обещанные полгода.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Шановна Катерино Сергіївно!

Виконавчим комітетом Маріупольської міської ради була розглянута Ваша електронна петиція «Отдаленные районы города нуждаются в доп транспорте».
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
На жаль кількість рухомого складу, який обслуговує автобусні маршрути в режимі маршрутного таксі останнім часом різко падає. З необхідних на сьогодні згідно плану 298 автобусів ,на маршрути виїжджає 210 - 230 одиниць рухомого складу.
Відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» робота перевізників на автобусних маршрутах здійснюється на конкурсній основі.
Всі автобусні маршрути виставлявся на конкурс, який проводився у грудні 2017 р., з існуючою схемою руху, з переможцями заключено договори. Нажаль через скорочення кількості автобусів приватних перевізників не представляться можливим забезпечити транспортом всі існуючи маршрути, у тому числі маршрути, які обслуговують віддалені райони міста.
Стратегією розвитку міста «Стратегія 2021»., передбачається збільшення парку муніципального транспорту. Станом на перерішеній час введено в експлуатацію комунальний автобусний маршрут № 12А «Приміська автостанція №2 - ЖМР «Курчатова» на якому працює 9 автобусів МАЗ середньо місткості. Наступним кроком - планується запуск нового комунального автобусного маршруту №10 МКР «Черьомушкі» - Правий берег».
Отже, після запуску нових комунальних маршрутів з МКР «Черемушки» та МКР «Курчатова» пропонуємо придбати місячний проїзний квиток тривалого користування, який дозволить користуватися послугами КП «МТТУ», а саме здійснювати проїзд трамваями, тролейбусами та автобусами (муніципальними). Вартість місячного проїзного квитка тривалого користування складає 250 грн. 00 коп., що, у випадку частого користування послугами муніципального транспорту, є економічно вигідним.
Департамент транспорту та зв'язку регулярно працює з перевізниками та робить все можливе для того, щоб стабілізувати ситуацію та забезпечити роботу транспорту на маршрутах міста. По результатам виконання Меморандуму про співпрацю та взаєморозуміння, приватними перевізниками було проведено капітальний ремонт 65 автобусів, на теперішний час 25 автобусів знаходиться на капітальному ремонті.
Щодо питання вартості проїзду повідомляємо наступне.
Згідно з п.1.6. Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 17.11.2009 № 1175, перегляд тарифів повинен здійснюватися у зв'язку із зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, що не залежать від господарської діяльності підприємств-перевізників, в тому числі в разі зміни вартості палива більш ніж на 10%. У зв’язку з відчутним підвищенням : дизельного пального, електроенергії, автомобільних шин, поршневої групи, контактного дроту, бандажів для трамваїв, підшипників. Крім цього, починаючи з 01.01.2018 року розмір мінімальної заробітної плати збільшено до 3723 грн., вартість електроенергії для тролейбусів та трамваїв також збільшилась, КП «МТТУ» позбавлено можливості придбання електроенергії на пільгових умовах.
Тому з метою підвищення якості надання транспортних послуг виникає потреба в збільшенні тарифу для забезпечення проведення ремонтів інфраструктури та оновлення рухомого складу.
Також враховуючи усі підвищення вартості матеріалів для обслуговування та ремонту рухомого складу, більшою частиною приватних перевізників міста Маріуполь були подані розрахунки вартості проїзду (згідно затвердженого порядку розрахунків) та відповідне звернення про перегляд діючих тарифів на транспортні послуги в частині їх підвищення до економічно обґрунтованих показників.
Виконати ремонт транспортної інфраструктури, контактної мережи, трамвайної колії, автомобільних доріг в стислі терміни не надається можливим, для виконання вищенаведеного необхідні великі капіталовкладення або залучення фінансування на умовах кредитування.
Стосовно питання ремонту доріг повідомляємо.
Плани робіт, які розроблені разом з районними адміністраціями, розраховані на максимальну річну продуктивність асфальтобетонного заводу, виробнича потужність якого обмежена технологічними показниками та виділеним фінансуванням. ККП «МАРІУПОЛЬАВТОДОР» у 2017р., було виконано:
- Поточного ремонту дорожнього покриття 48 341 кв.м.
- Ямкового ремонту дорожнього покриття 47 149 кв.м.
- Нанесено дорожньої розмітки 52 461,8 кв.м.
- Капітального ремонту із залученням підрядника 84 857 кв.м.
ККП «МАРІУПОЛЬАВТОДОР» було проведено аналіз автомобільних доріг міста з метою розроблення пріоритетів виконання ремонтів. Автомобільні дороги міста Маріуполь діляться на три категорії. До першої відносяться дороги з високою інтенсивністю руху громадського, вантажного та легкового транспорту (проспекти, вулиці, що сполучають райони, мікрорайони, об'їзні дороги вантажного транспорту, які ведуть до металургійних комбінатів та порту). До другої – дороги з середньою інтенсивністю руху вантажного та легкового транспорту, невеликим рухом громадського транспорту (вулиці, провулки районного значення). До третьої – дороги з низькою інтенсивністю руху, внутрішньоквартальні проїзди (за винятком прибудинкових територій), приватний сектор (частково асфальтові, мостові, грунтові та шлакові дороги).
До першої категорії відноситься – 136 кілометрів доріг, до другої – 79 кілометрів доріг, до третьої – 587 кілометрів доріг.
Станом на теперішній час, ведеться робота з представництвом Європейського банку реконструкції та розвитку з залучення кредитних коштів для придбання 72 тролейбусів та з Міжнародною фінансовою корпорацією з залучення кредитних коштів для придбання 63 автобусів. Також в рамках цього проекту ведуться роботи з вивчення поточного стану транспортної моделі м. Маріуполь з подальшою розробкою нової моделі з урахуванням транспортної рухливості населення. Нова транспортна модель міста дозволить оптимізувати маршрутну мережу міста, створити оптимальні маршрути руху громадського транспорту та задовольнити потреби мешканців міста.
Висловлюємо Вам подяку за небайдужість до питань розвитку транспортної інфраструктури та за внесенні пропозиції. Ваші зауваження з питання транспортного обслуговування обов'язково будуть враховані.
Додаток до рішення

Петицію підписали 262 особи з 250 необхідних.

Показати