Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 147 громад!

Возраст маршрута № 100 МКР Восточный - ДК ИСКРА

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Добрый день.
Нужно срочно вернуть маршрут №100 , так как с Кальмиусского района просто надоело добираться пересадками которые стоят денег.Почему бы не вернуть данный маршрут , хотя бы утром и вечером когда есть поток людей.Обещали еще давно вернуть данный маршрут и никаких действий.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Шановний Кириле Дмитровичу!

Виконавчим комітетом Маріупольської міської ради була розглянута Ваша електронна петиція «Возраст маршрута №100 МКР Восточный – ДК ИСКРА».
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Згідно Закону України «Про автомобільний транспорт» робота перевізників на автобусних маршрутах здійснюється на конкурсній основі.
Останній раз автобусний маршрут №100 виставлявся на конкурс 21.12.2017 з існуючою схемою руху, однак перевізники, на жаль, не взяли участь у конкурсі на даному маршруті.
Автобусний маршрут №100 і надалі відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» буде виставлений на конкурс.
Станом на сьогодні склалася складна ситуація з кількістю рухомого складу приватних перевізників, так за період з січня 2016 по 2017 рік випуск рухомого складу зменшився з 260 од. до 220 од рухомого складу. Кількість рухомого складу, який обслуговує автобусні маршрути в режимі маршрутного таксі в останнім часом різко падає. З необхідних на сьогодні згідно плану 298 автобусів на маршрути виїжджає 210 - 220 одиниць рухомого складу. Однією з причин зменшення кількості рухомого складу приватних перевізників на транспортно-маршрутній мережі міста є невідшкодування перевізникам коштів за пільговий проїзд громадян. У місті Маріуполь мешкає 197 тисяч громадян, що користуються правом безкоштовного проїзду. Зазначена проблема потребує вирішення на Державному рівні шляхом впровадження монетизації пільг. Згідно останніх новин, у Кабінеті Міністрів України знаходиться на розгляді рішення про монетизацію транспортних пільг, у зв’язку з чим ми сподіваємось на поліпшення ситуації з кількістю рухомого складу приватних перевізників.
З іншого боку, кількість рухомого складу КП «МТТУ» поступово зростає, та поширює свою маршрутну мережу. На даний час існує затверджена стратегія розвитку міського пасажирського транспорту до 2021 року, яка передбачає оновлення та розширення комунального автобусного, тролейбусного та трамвайного парку. Одним з важливіших напрямків розширення транспортної мережі міста – це забезпечення комунальним транспортом усіх районів міста.
Для фінансового забезпечення виконання програми розвитку, ведеться робота з представництвом Європейського банку реконструкції та розвитку з залучення кредитних коштів для придбання 72 тролейбусів та з Міжнародною фінансовою корпорацією з залучення кредитних коштів для придбання 63 автобусів. Також в рамках цього проекту ведуться роботи з вивчення поточного стану транспортної моделі м. Маріуполь з подальшою розробкою нової моделі з урахуванням транспортної рухливості населення. Нова транспортна модель міста дозволить оптимізувати маршрутну мережу міста, створити оптимальні маршрути руху громадського транспорту, задовольнити потреби мешканців міста та використати транспортний ресурс міста з максимальною ефективністю.
Висловлюємо Вам подяку за активну громадську позицію, внесені пропозиції та не байдужість до питань транспортної інфраструктури м. Маріуполь.
Додаток до рішення

Петицію підписали 262 особи з 250 необхідних.

Показати