Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 166 громад!

Проверка работы служб такси ночью

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Необходимо провести проверку работы такси ночью. На расстояние до 5 километров практически все службы отказываются ехать по своим тарифам, занимаясь вымогательством дополнительных денег.Если нет доплаты сверху, то приходит сообщение, что машины нет. Необходимо прекратить это тотальное неуважение к жителям нашего города, ведь после 21:00 транспорт практически не ходит, а ведь есть люди, которые работают до 22:00. Почему люди, которые работают по вечерам не могут уехать по установленным тарифам служб такси?
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Шановний В’ячеславе Вікторовичу!


Відповідно до статті 23-1 Закону України «Про звернення громадян» та Порядку розгляду електронної петиції, затвердженого рішенням Маріупольської міської ради від 29.06.2017 №7/19-1553, Ваша електронна петиція щодо перевірки роботи служб таксі вночі, розглянута.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Підпунктом 2 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить, встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів щодо оплати, зокрема, транспортних послуг, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності відповідної територіальної громади; погодження в установленому порядку цих питань з підприємствами, установами та організаціями, які не належать до комунальної власності.
Особи, які бажають займатися перевезенням пасажирів та багажу, мають бути зареєстровані як суб’єкти господарювання.
Суб’єкт господарювання зобов’язаний отримати дозвільний документ (ліцензію) н ведення виду господарської діяльності, що підлягає ліцензування.
Формування тарифів на послуги таксі визначається розділом VI Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України № 1175 від 17.11.2009.
Відповідно до п.5 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 № 103, Укртрансбезпека здійснює, зокрема, державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобільному, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті та здійснює контроль за додержанням ліцензійних умов під час провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним, залізничним, морським та річковим транспортом.
Відповідно до п.4 ст.23 Господарського кодексу України незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб'єктів господарювання забороняється.
У зв’язку з існуючим дефіцитом водійського складу як у приватних перевізників, так і Комунального підприємства «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління» на даний час, нажаль, відсутня можливість організувати регулярний рух міського пасажирського транспорту у нічний час.
Наразі ведеться робота з представництвом Європейського банку реконструкції та розвитку з залучення кредитних коштів для придбання 72 тролейбусі та з Міжнародною фінансовою корпорацією з залучення кредитних коштів для придбання 63 автобусів. В рамках цього проекту ведуться роботи з вивчення поточного стану транспортної моделі м. Маріуполь з подальшою розробкою нової моделі з урахуванням транспортної рухливості населення. В рамках створення вищезазначеної транспортної моделі буде розглянута доцільність курсування громадського транспорту у нічний час.
Додатково повідомляємо, що Комунальне підприємство «Маріупольське трамвайно-тролейбусного управління» планує організацію нічних графіків руху на більш затребуваних маршрутах міста у кожному районі, яке буде можливо за умови наявності необхідної кількості водійського складу та затребуваності даних маршрутів серед мешканців міста, та буде альтернативним варіантом вирішення питання пасажирських перевезень у нічний час.
Додаток до рішення

Петицію підписали 253 особи з 250 необхідних.

Показати