Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 176 громад!

Вернуть троллейбусный маршрут №1

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

С 24.11.2018 перестал работать первый троллейбусный маршрут. Причём безо всяких объявлений об этом и предупреждений. На возмущения граждан отвечали: "Троллейбус на ремонте", "Контактная сеть обледенела". Но все троллейбусы, обслуживавшие первый маршрут в последние дни, продолжали работать, а так же нигде в городе обледенений контактной сети не наблюдалось.
А 18.12.2018 любое упоминание о маршруте с ресурса "Martrans" вообще исчезло. А днём раньше в телеэфире заявили, что маршрут нерентабелен.
Требую возобновить работу маршрута, так как он является почти единственным коммунальным транспортом у посёлка Кировка (автобусы 2 и 10 не проходят через улицу Бахчиванджи и проспект Нахимова, в отличии от 1 троллейбуса), а маршрутное такси 131 ходит хаотично, часто отклоняясь от графика.
А так же этот троллейбусный маршрут - единственный коммунальный транспорт по улице Бахчиванджи.
Не стоит забывать то, что одна из основных задач муниципального транспортного предприятия - безвозмездная перевозка льготников. Поэтому "на маршруте ездит одна льгота" - не повод назвать маршрут нерентабельным.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Шановний Кириле Івановичу!

Виконавчим комітетом Маріупольської міської ради була розглянута Ваша електронна петиція «Вернуть троллейбусный маршрут №1».
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Станом на теперішний час у м. Маріуполь працює 11 тролейбусів які вичерпали свій експлуатаційний ресурс, що призводить до частих поломок зазначеного рухомого складу.
Також у КП «МТТУ» існує нестача резервного рухомого складу, що в свою чергу не дає змоги своєчасно замінювати поломаний транспортний засіб.
Для покращення транспортного обслуговування та усунення незручностей через нестачу рухомого складу міського громадського транспорту, у теперішній час, ведеться робота з представництвом Європейського банку реконструкції та розвитку з залучення кредитних коштів для придбання близько 70-ти тролейбусів та з Міжнародною фінансовою корпорацією з залучення кредитних коштів для придбання близько 60-ти автобусів. Також в рамках цього проекту розроблена транспортна модель м. Маріуполь яка враховує транспортну рухливість населення. Нова транспортна модель міста дозволить оптимізувати маршрутну мережу міста, створити оптимальні маршрути руху громадського транспорту та задовольнити потреби мешканців міста.
Після придбання транспорту питання транспортного забезпечення жителів усіх, у тому числі віддалених районів міста комунальним транспортом буде суттєво покращено.
Висловлюємо Вам подяку за активну громадську позицію, внесені пропозиції та не байдужість до питань транспортної інфраструктури м. Маріуполь.

Додаток до рішення

Петицію підписали 265 осіб з 250 необхідних.

Показати