Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 156 громад!

Установка наземного перехода на улице Кооперативная (универмаг Киев)

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Заменить пешеходный переход на улице Кооперативная на наземный. Пешеходный переход по улице Кооперативная, между McDonalds и универмагом Киев, следует сделать надземным, потому что:
1. Интенсивное движение на данном участке (по 4 полосы движения в каждую сторону + перекрёсток)
2. Аварийно - опасная зона. Для пешеходов со стороны McDonalds: в момент пропуска транспортных средств имеет место ограниченная видимость. Например, троллейбус занимает крайнюю правую полосу в момент остановки и высадки пассажиров. Троллейбус становится слишком близко к пешеходному переходу, чем нарушает правила ПДД. Для ТС: ограниченная видимость из за остановки и высадки пассажиров коммунального и маршрутных такси. Даже если ТС едет 50 км\ч тормозной путь составит минимум 10 метров, в зависимости от массы, дорожных и погодных условий.
3. Процесс пересечения улицы пешеходом довольно длительный, что способствует образованию длительной остановке ТС и долгому разъезду перекрестка Кооперативная - Кузнечная, это соответственно приводит к задержке маршрутного транспорта
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Надіслану Вами електронну петицію з ініціативою побудувати надземний перехід на вулиці Кооперативна (універмаг «Київ») було направлено на розгляд до управління архітектури та містобудування Сумської міської.
Проблема врегулювання пішохідно-транспортного руху на зазначеному перехресті не є локальною, а складовою комплексної транспортної схеми центральної частини міста, яка є складовою затвердженої містобудівної документації.
В минулі роки спеціалістами пропонувались варіанти вирішення питання через будівництво тунелю від міського парку ім. І.М. Кожедуба до вулиці Кооперативної, пішохідного мосту від універмагу «Київ» до вулиці Казацький вал, впровадженням декількох схем організації дорожнього руху.
Основні принципи і напрямки планувальної організації території, організації вулично-дорожньої ї транспортної мережі визначає генеральний план населеного пункту. Затвердженою містобудівною документацією (генеральний план, план зонування території м. Суми) не передбачено будівництво надземного пішохідного переходу біля зазначеного закладу громадського харчування. Вдосконалення транспортної схеми і будівництво надземного переходу можливо розглядати на наступному етапі розробки містобудівної документації.
Граничні відстані між пішохідними переходами встановлені в державних будівельних нормах «Планування і забудова міських і сільських поселень» (ДБН 360-92**). Пішохідні переходи через магістральні дороги і вулиці загальноміського значення регульованого руху, які влаштовуються в одному рівні з проїжджою частиною, необхідно розміщувати не менше 300 м один від одного, а через магістральні вулиці районного значення - не менше 250 м». Зазначена ділянка є магістральною вулицею загальноміського значення. Відстань між пішохідними переходами на Покровській площі і будинком зв’язку орієнтовно - 290 м. Крім того, відсутні територіальні ресурси для влаштування сходинок як з боку універмагу «Київ» так і протилежного. Проблемним є забезпечення такої споруди засобами доступності для маломобільних верств населення.
З урахуванням існуючої містобудівної ситуації і технічних складнощів будівництво надземного пішохідного переходу є не доцільним.
Додаток до рішення

Петицію підписали 272 особи з 250 необхідних.

Показати