Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 176 громад!

ПРО ПОВНУ ВІДМОВУ ВІД МАРШРУТОК та перехід на електротранспорт і зручні автобуси!

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

«Оскільки контроль за перевізниками (станом транспортних засобів, обігом коштів та якістю обслуговування) належним чином не здійснюється, МИ, жителі міста, не пропонуємо, а ВИМАГАЄМО:
1. Разом з експертами з транспортного планування, мешканцями міста та перевізниками розробити річний план повної відмови міста від маршрутних таксі ("маршруток") з подальшим переходом на лише маршрутні автобуси (більш комфортні транспортні засоби з більшою пасажиромісткістю) та електротранспорт (тролейбуси та автобуси з електродвигунами), які курсуватимуть за чітко визначеним графіком.

2. Розробити річний план введення "єдиного квитка".
Під "єдиним квитком" мається на увазі квиток з магнітною стрічкою, який продається у спеціальних автоматах на зупинках громадського транспорту, та який можна використати певну кількість разів/годин/днів у будь-якому виді громадського транспорту. У межах програми необхідно також буде встановити на транспорті пристрої для валідації (підтвердження відповідності) квитків шляхом зчитування інформації з магнітних стрічок.

Що дасть місту та сумчанам виконання цих двох планів?

- комфортні умови проїзду в громадському транспорті для мешканців міста;
- забезпечити високий рівень обслуговування на громадському транспорті, чого вкрай не вистачає сьогодні;
- вивести з тіні плату за проїзд у громадському транспорті та направити виручені кошти на розвиток інфраструктури.;
- навести порядок на дорогах міста (розвантажити вулиці в центрі міста), що неодмінно позитивно вплине на статистику ДТП і відповідно на статистику смертності на дорогах міста;
- зменшити кількість шкідливих викидів у повітря за рахунок зменшення кількості транспортних засобів та надання переваги електротранспорту і т.і.

Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Єгоров О.Ф.
saegor59@ukr.net

За результатами розгляду електронної петиції «Про повну відмову від маршруток та перехід на електротранспорт і зручні автобуси» повідомляємо наступне відповідно до переліку порушених питань.
1. Згідно із ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» автобус - це транспортний засіб, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більше ніж дев'ять з місцем водія включно. Вказана стаття Закону закріплює три режими перевезення пасажирів: експресний, звичайний та режим маршрутного таксі. На сьогодні, відповідно до прийнятих виконавчим комітетом Сумської міської ради рішень, у м. Суми застосовується звичайний режим руху. Таким чином, поняття «маршрутне таксі» та «маршрутні автобуси» не входить до термінології, що вживається у нормативно-правових актах України.
Водночас у розумінні наведених вище словосполучень як лексики, вживаної у розмовному стилі, зміст порушеного у петиції питання стосується саме пасажиромісткості міських автобусів. В цьому аспекті повідомляємо, що кваліфікаційні вимоги до рухомого складу, які планується використовувати на міських автобусних маршрутах загального користування, встановлюються Організатором перевезень - виконавчим комітетом Сумської міської ради. Так, зокрема до претендентів транспортного конкурсу, що проводився у лютому 2017 року висувалися вимоги щодо залучення автобусів класів І та ІІ, загальною пасажиромісткістю не менше ніж 23 місця.
Згідно із чинними Умовами проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Суми, затвердженими рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 22.11.2017 № 619, загальна пасажиромісткість автобусів для забезпечення перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування визначається з урахуванням міської маршрутної мережі м. Суми по кожному об’єкту конкурсу окремо. Інформація про пасажиромісткість визначається рішенням Організатора. Зокрема, на транспортний конкурс, що відбувся 20.03.2018, відповідно до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 12.12.2017 № 689 «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Суми» пасажиромісткість рухомого складу по об’єктам конкурсу встановлювалася від 23 та від 40 чол.
Також слід зазначити, що рух міського електротранспорту здійснюється відповідно до затверджених виконавчим комітетом Сумської міської ради маршрутів руху тролейбусів. Оновлення рухомого складу тролейбусів здійснюється відповідно до міської цільової (комплексної) Програми розвитку міського транспорту м. Суми на 2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням Сумської міської ради від 24 грудня 2015 року № 150 – МР (зі змінами), в межах видатків міського бюджету. Так, зокрема, на 2018 рік передбачено кошти міського бюджету на придбання 4 тролейбусів. Окрім того, за залучені (кредитні) кошти Європейського інвестиційного банку планується оновлення рухомого складу тролейбусів у кількості 11 од.
Додатково повідомляємо, що за дорученням міського голови та згідно із Програмою розвитку міського транспорту м. Суми на 2016 – 2018 роки, у 2018 році планується проведення дослідження мобільності та міграції мешканців м. Суми. За результатами проведеного дослідження буде отримано дані для формування транспортної моделі м. Суми, що в результаті дозволить перерозподілити міський пасажирський транспорт не лише за видами, але й за пасажиромісткістю в межах міської транспортної мережі.
Таким чином, вирішення порушеного питання здійснюється міською владою відповідно до вимог чинного законодавства.
2. Міська програма «Автоматизація муніципальних телекомунікаційних систем на 2017-2019 роки в м. Суми», затверджена рішенням Сумської міської ради від 21 грудня 2016 року № 1619-МР (зі змінами), містить завдання 1.3. «Реалізація пілотних проектів по впровадженню електронних сервісів», що стосується впровадження систем електронної оплати проїзду та електронного квитка. На виконання завдання передбачено фінансування в обсязі 10000,0 тис. грн. Але на даному етапі виконання завдання не є можливим у зв’язку із відсутністю коштів у міському бюджеті. Таким чином, реалізація завдання Програми здійснюватиметься за умови відповідного фінансування та із застосуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі».

В.о. міського голови з виконавчої роботи В.В. Войтенко
Додаток до рішення

Петицію підписали 365 осіб з 250 необхідних.

Показати