Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 156 громад!

Безпека пасажирських перевезень в м. Суми

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Технічний стан маршруток в місті незадовільний!
Ось тільки деякі факти, які були висвітлені в засобах масової інформацій.
1. Маршрутка №52 10.02.2018 відпали 2 колеса (перевізник – ТОВ «СУМИПАСТРАНС»)
2. Маршрутка №14 06.03.2018 відпали 2 колеса (перевізник – ТОВ «СУМИПАСТРАНС»)
3. Маршрутка №56 09.03.2018 відпали 2 колеса (перевізник – ТОВ «СУМИПАСТРАНС»)
4. Маршрутка №56 19.03.2018 відпали 2 колеса (перевізник – ТОВ «СУМИПАСТРАНС»)
5. Маршрутка №56 02.04.2018 відпали 2 колеса (перевізник – ТОВ «СУМИПАСТРАНС»)

Пропоную використати комунальний транспорт (як більш безпечний та дешевший) на маршрутах тих перевізників, які не можуть слідкувати за технічним станом свого транспорту.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

За результатами розгляду електронної петиції «Безпека пасажирських перевезень в м. Суми» повідомляємо наступне відповідно до переліку порушених питань.
Питання забезпечення належного технічного стану транспортних засобів, що використовуються на міських автобусних маршрутах загального користування належить до обов’язків перевізників м. Суми. Зважаючи на непоодинокі випадки виходу з ладу міських автобусів під час руху з причини технічних поломок виникла необхідність проведення відповідних перевірок з боку міської влади. Так, розпорядженням міського голови від 23.02.2018 № 61-Р створено тимчасову комісію з перевірки роботи міського пасажирського транспорту. Перелік завдань тимчасової комісії містить: проведення перевірок роботи міського пасажирського транспорту (за виключенням комунального), а саме: санітарно-технічного стану автобусів, дотримання графіків руху, умов виконання ремонтів та випуску на лінію рухомого складу. До складу відповідної тимчасової комісії включено представників виконавчих органів Сумської міської ради (відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Сумської міської ради; управління з питань праці Сумської міської ради; відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради; відділу прес-служби департаменту комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради) депутата Сумської міської ради (за згодою) та представника громадськості. За результатами проведення комісійних перевірок з 02.03.18 по 14.03.18 було виявлено ряд порушень, про які повідомлено перевізників м. Суми та надано час для їх усунення. З 07.05.18 розпочато проведення повторних комісійних перевірок з метою фіксації вжитих з боку перевізників заходів усунення виявлених раніше порушень.
Також слід зазначити, що на сьогодні міською владою докладаються максимальні зусилля для розвитку міського комунального транспорту, а саме:
- забезпечується оновлення міського комунального транспорту (придбання автобусів та тролейбусів);
- розширюється мережа міських автобусних маршрутів, що обслуговуються комунальним транспортом;
- вживаються заходи щодо створення нових робочих місць водіїв та кондукторів транспортних засобів.
Зважаючи на викладене та згідно із дорученням міського голови на сьогодні проводиться робота щодо поступового збільшення питомої ваги комунального транспорту на ринку міських пасажирських перевезень, поетапно забезпечується організація перевезень пасажирів міським комунальним транспортом на всіх напрямках міста, зокрема, за рахунок відкриття нових автобусних маршрутів.
Додатково повідомляємо, що наразі комунальним транспортом обслуговуються автобусні маршрути № 62 «Баранівка – Аеропорт» та № 63 «Баси – Ганнівка». Схема руху вказаних маршрутів значним чином дублює маршрути №14 «Тімірязівка –З.Вокзал» та № 56 «Ганнівка – Хіммістечко» відповідно.
Додаток до рішення

Петицію підписали 256 осіб з 250 необхідних.

Показати