Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 163 громади!

Маршрутные такси(сколько можно терпеть?)

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

03.01.2019г в 18.15 еду в маршрутном такси №2 с работы и не доезжая 30 метров до остановки "Сумское НПО"(Т образный перекресток Металургов и Горького) что-то очень сильно начинает стучать,прошу заметить,маршрутка забита до отказа,о табличке количество пассажиров можно забыть,что-то очень сильно начинает греметь и стучать по днищу маршрутки,маршрутка начинает глохнуть,а у пассажиров начинается паника...мы проезжаем еще пару десятков метров(как раз до остановки) и маршрутка полностью останавливается,водитель же естественно отдает деньги и высаживает пассажиров,но когда я вышел из маршрутки(фото ниже) у меня произошёл шок,сзади лежит кусок ходовой части(здоровенная труба около 2 метров).
1)Прошу создать комиссию для проверки всех частных маршрутных такси(маршруток),в частности проявить особое внимание к маршруту №2 и №23,так как маршрутки данных рейсов в очень ужасном состоянии.(для меня остается загадкой как такие ТС проходят ТО)
2) Привлечь к ответственности лиц допустивших выход на маршрут такого транспорта у которого днище сыпется
3)я боюсь даже представить если бы в маршрутке началась паника,вполне могли бы быть жертвы(давка),в связи с этим прошу рассмотреть соблюдаемость набора количества пассажиров соответсвующему транспортному средству(раньше штрафовали перевозчиков,сейчас почему то нет)
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

За результатами розгляду електронної петиції «маршрутные такси (сколько можно терпеть)» повідомляємо наступне.
Питання проведення технічного огляду транспортних засобів врегульоване ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» яким визначено, що транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, підлягають обов'язковому технічному контролю. Обов'язковий технічний контроль транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану транспортного засобу, а саме: системи гальмового і рульового керування, зовнішніх світлових приладів, пневматичних шин та коліс, світлопропускання скла, газобалонного обладнання (за наявності), інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища.
Порядок проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів затверджено Постановою Кабінет Міністрів України від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу».
Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування та зареєстрованих територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, здійснюють суб'єкти проведення обов'язкового технічного контролю, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.
Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:
для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.
На кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, суб'єкт проведення обов'язкового технічного контролю складає протокол перевірки його технічного стану, який видається водію транспортного засобу.
Під час розгляду даної петиції було з’ясовано, що всі транспортні засоби, які здійснюють перевезення відповідно до укладених договорів за маршрутами №2 (перевізник ФОП Олійник А.Г.) та № 23 (перевізник ТОВ «Сумипастранс») регулярно та своєчасно проходять технічний огляд, що підтверджується відповідними Протоколами. Перед рейсовий огляд автобусів проводять механіки КТП, які мають відповідну освіту та дозвільні документи.
Додаток до рішення

Петицію підписали 310 осіб з 250 необхідних.

Показати