Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 169 громад!

Один проездной за 120 гр. и для троллейбуса и для автобуса

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Поскольку с февраля стоимость проезда и в автобусе и в троллейбусе будет одинаковой, 4 гр, то логично было бы ввести один проездной для обеих видов транспорта. Часто наблюдаю такую картину, едет утром битком набитый троллейбус людьми на роботу, школьниками и студентами, а за ним пустой автобус, с двумя десятками пенсионеров. Возникает вопрос, автобусы покупались для перевозки кого? При введении проездного за 120 гр для автобусов и тролейбусов с марта месяца, вам сумчане скажут спасибо
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

За результатами розгляду електронної петиції «Один проїзний за 120 гр. і для тролейбуса і для автобуса» інформуємо про наступне.
Керуючись роз’ясненням Державної служби Статистики України від 13.07.2016 №17.4-12/3 «Роз’яснення щодо заповнення форми державного статистичного спостереження № 51-авто (місячна) «Звіт про перевезення вантажів та пасажирів автомобільним транспортом» та від 18.07.2016 № 17.4-12/12 «Роз’яснення щодо заповнення форми державного статистичного спостереження №2-етр (місячна) «Звіт про роботу міського електротранспорту» рекомендована середня кількість поїздок для кожного типу абонементних квитків складає:
- одним видом транспорту – 60 поїздок на місяць;
- двома видами транспорту (для кожного виду транспорту)- 45 поїздок.
Починаючи з 01.01.2017 року і по теперішній час кількість поїздок, що застосовується у визначенні вартості проїзного квитка КП СМР «Електроавтотранс», поступово зменшувалась з 60 поїздок до 30 у проїзному квитку по одному виду транспорту.
На даний час, відповідно рішення виконавчого комітету від 15.01.2019 № 20 «Про встановлення тарифів на послуги міського електричного транспорту та послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що надаються КП СМР «Електроавтотранс» вартість одного пасажироперевезення для населення у міському електротранспорті складає 4,00 гривні, на автобусних маршрутах загального користування також 4,00 гривні. Однак, розрахунковий тариф на автобусних маршрутах загального користування складає 5,00 гривень, тобто різницю в 1,00 гривню до діючого тарифу 4,00 гривні передбачено як відшкодування різниці між встановленим та економічно обгрунтованим тарифом з міського бюджету, яка відшкодовується на даний час в межах бюджетних призначень.
До вартості місячного проїзного квитка, який діє у міському електротранспорті та на автобусних маршрутах (вартість 200,0 грн.) закладено 20 поїздок у електротранспорті та 30 поїздок на автобусах, замість 90 поїздок рекомендованих Державною службою Статистики України.
Зазначена кількість поїздок використовується для визначення пільгової категорії громадян, окремо по видам транспорту, шляхом множення кількості поїздок на затверджений відповідним рішенням виконавчого комітету коефіцієнт співвідношення пільгової категорії громадян до платної. Ця інформація також необхідна для отримання КП СМР «Електроавтотранс» суми відшкодування з міського бюджету за перевезення окремих категорій громадян та різниці між встановленим та економічно обгрунтованим тарифом за перевезення пасажирів автобусом.
Слід зауважити, що через в суттєве зменшенням надходжень коштів до міського бюджету в 2019 році відшкодування з міського бюджету на послуги міського електричного транспорту здійснюватись не будуть.
Запропонований Вами один місячний проїзний квиток за 120 гривень у міському електротранспорті та на автобусних маршрутах містить розрахункову кількість лише 30 поїздок, а це не відповідає рекомендаціям Державної служби Статистики України, наказу Міністерства інфраструктури України від 25.11.2013 № 940 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус)» та наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009 № 1175 «Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного» (зі змінами).
Зниження вартості діючого місячного проїзного квитка у міському електротранспорті та на автобусних маршрутах вкрай негативно вплине на фінансовий стан підприємства та приведе до збитковості перевезень КП СМР «Електроавтотранс». А це все, в свою чергу, унеможливить забезпечити належну якість технічного стану транспортних засобів, дотримання графіків руху на маршрутах та забезпечити безпеку руху, що в майбутньому може привести до аварійних ситуацій та дорожньо-транспортних пригод.
Додаток до рішення

Петицію підписали 257 осіб з 250 необхідних.

Показати