Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 172 громади!

Негайне впровадження електронного квитка

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

У зв'язку з підвищенням тарифу на проїзд у всіх видах транспорту, вимагаємо негайного впровадження електронного квитка, за прикладом м. Харкова, для прозорості встановлення тарифів.
Що ми, як громада, від цього отримуємо:
- Часткове виконання нашого права на оплату послуги за допомогою використання електронних платіжних засобів.
- Частковий контроль пасижирських перевезень, на основі якого буде створюватись статистика, яка в майбутньому допоможе апелювати у дебатах про перегляд вартості проїзду.
- Частковий податковий контроль за діяльністю АТП та приватних перевізників.
Вже давно всім очевидно, сумській владі та сумським перевізникам вигідно, щоб ніхто нічого не знав, вигідно приховувати реальний потік пасажирських перевезень.
У випадку чергової відмови сумської влади діяти в інтересах громади, а не в інтересах приватних перевізників, пропоную просто напросто безстрокове ігнорування громадянами автобусних маршрутівзагального користування, що працюють у звичайному режимі (так званих "маршруток") до задовільнення вищевказаних вимог.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

За результатами розгляду електронної петиції «Негайне впровадження електронного квитка» повідомляємо наступне відповідно до переліку порушених питань.
Згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчі органи сільських, селищних, міських рад приймають рішення про впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду (далі – АСООП) в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності. Тобто, АСООП має впроваджуватися на усіх наявних видах пасажирського транспорту, що закріплені у мережі пасажирського транспорту відповідної адміністративно-територіальної одиниці, але в жодному випадку не вибірково (частково) на певних видах пасажирського транспорту. Слід звернути увагу, що підстав, за яких має впроваджуватися АСООП, зокрема таких, як підвищення вартості транспортних послуг, чинним законодавством не визначено. Окрім того, з огляду на значну вартість АСООП з урахуванням організаційної складової та технічних параметрів, негайне впровадження таких систем не є можливим.
Із врахуванням викладеного вище, та беручи до уваги важливість порушеного питання як з точки зору підвищеного інтересу до нього територіальної громади міста, так і в аспекті його інноваційності, повідомляємо, що на сьогодні розпорядженням міського голови від 04.02.2019 № 31-Р створено робочу групу з питань реалізації повноважень виконавчих органів Сумської міської ради у сфері автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності. Вказана робоча група займається вирішенням питань щодо реалізації повноважень виконавчих органів Сумської міської ради у сфері АСООП, визначених підпунктами 10-1 та 10-2 пункту «а» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Додаток до рішення

Петицію підписали 256 осіб з 250 необхідних.

Показати