Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 185 громад!

Відреагувати на смертельне ДТП

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

05.05.19 у м.Суми на Хіммістечку сталася жахлива ДТП із загиблим. Через це я прошу від місцевої влади зробити висновки та відреагувати.
Усі жителі нашого міста прекрасно розуміють дійсні умови роботи всього приватного транспорту: водії працюють не за ставку, а за різницю "плану" від виручки, тому вимушені змагатися швидкістю з іншими маршрутними засобами аби заробити хоча б на хліб, саме через це та високий і майже безперервний темп роботи водії не встигають видавати квитки, а решту видають прямо на ходу, що суперечить ПДД і створює реальні загрози для безпеки на дорозі ! Самі транспортні засоби водії заправляють та у разі поломки лагодять своїм коштом, що також негативно відзначається на загальній безпеці. Прикладом цього
є постійні відпадання колес з маршрутних ТЗ. Як було видно з останніх новин, водії не проходять обов"язкової медичної перевірки перед виходом на маршрут, а просто між рейсами можуть вживати наркотичні речовини !
Виходячи з цього я пропоную:
1)Змінити схему роботи водія. Перейти на варіант місячної ставки.
2)Перед рейсом проводити медичний огляд водія та технічний огляд маршрутного засобу, а також заносити результати до спеціальної таблиці яка буде знаходитися на визначеному місці у маршрутці (аби кожен пасажир зміг особисто переконатися у тому, що водій тверезий та здоровий, а транспортний засіб перевірений).
3)Конструктивно розібратися у ДТП із серйозними наслідками, яке трапилося 05.05.19
Отже, пан Лисенко просимо допомогти нашому місту не словом, а ділом !
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

За результатами розгляду електронної петиції «Відреагувати на смертельне ДТП» інформуємо про наступне.
Так, діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб повинна ґрунтуватися на дотриманні принципу законності. Вказаний принцип визначено ст. 19 Конституції України і полягає в тому, що органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі та в межах повноважень і у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Повноваження міського голови, Сумської міської ради та її виконавчого комітету є чітко визначені Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування» та іншими законодавчими актами.
З урахуванням викладеного вище повідомляємо, що зазначені у Вашій електронній петиції питання є врегульованими на рівні чинного законодавства України та актів органу місцевого самоврядування, а саме:
1. Сфера трудових відносин (у розглядуваному випадку правові відносини між перевізниками та їх найманими працівниками-водіями) та оплати праці регулюються Кодексом законів про працю України, Законом України «Про оплату праці» та іншими законодавчими актами. При цьому обсяг виконуваної роботи та умови оплати праці визначаються умовами трудового договору, що укладається між найманим працівником та власником відповідно до вимог чинного законодавства.
Також інформуємо, що основні питання щодо організації праці та контролю за роботою водіїв транспортних засобів закріплено ст. 18 Закону України «Про автомобільний транспорт» та належать до обов’язків перевізників. Принагідно слід зазначити, що на сьогодні (згідно із даними розрахунків тарифів на транспортні послуги) заробітна плата водіїв міського пасажирського транспорту є вищою за рівень мінімальної заробітної плати.
2. Проведення медичного огляду водіїв транспортних засобів та передрейсового технічного контролю транспортних засобів урегульовано:
- Законом України Про автомобільний транспорт» (ст. 30);
- Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. №176, (пп. 3,4 п. 145), далі - Правила надання послуг;
- Умовами проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування м. Суми, затвердженими рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 22.11.2017 № 619 «Про організацію проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Суми»;
- умовами договорів про організацію перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування (текст за посиланням: https://docs.google.com/viewer?url=http://smr.gov.ua/images/dovidka/Transport/dogovir.docx&embedded=true).
В контексті чинних нормативно-правових актів організація проведення контролю технічного стану автобусів, змінного передрейсового і післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів покладається на перевізника. Відповідно ведення обліку вказаної інформації здійснюється перевізником. В межах наданих законодавством повноважень відділом транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Сумської міської ради спільно з Управлінням патрульної поліції в Сумській області та Управлінням Укртрансбезпеки у Сумській області проводяться перевірки передрейсового випуску транспортних засобів. Перелік інформації, необхідної для розміщення в салоні автобуса, визначено п. 27 Правил надання послуг.
3. Розслідування ДТП згідно із законодавством України здійснюється органами Нацполіції. Засвідчуючи глибоке співчуття до чужого горя необхідно врахувати, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи не входять до переліку органів досудового розслідування, а тому не можуть здійснювати функції дізнання та досудового слідства, здійснювати керівництво за розслідуванням чи втручатися у слідчий процес. В межах процесуального законодавства міською владою на вимогу слідчих органів буде надано необхідну інформацію для об’єктивного розслідування обставин вчиненого правопорушення.
Додаток до рішення

Петицію підписали 258 осіб з 250 необхідних.

Показати