Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 197 громад!

Капитальный ремонт проезжей части центральной ул.Харьковской в 2020 году!

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

Добрый день

Прошу поддержать капитальный ремонт асфальтного покрытия центральной артерии города - ул.Харьковской от моста над р.Псел и как минимум до улицы Воеводина за СумДУ.

Дорожное полотно полностью устарело, бесконечный ямочный ремонт далее просто невозможен.

Прошу разработать план ремонта - перекрытие половины улицы, укладка новой подушки и асфальта и переход на вторую половину с таким же ремонтом в 2020 году.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

За результатами розгляду Вашої електронної петиції «Капитальный ремонт проезжей части центральной ул. Харьковской в 2020 году!», розміщеної на веб-порталі «Єдина система місцевих петицій» (https://e-dem.in.ua/sumy/Petition/View/2158), повідомляємо наступне.
З електронної петиції вбачається, що мешканці пропонують виконати капітальний ремонт проїзної частини по вул. Харківська (від мосту над р. Псел до вул. Воєводіна).
Зазначаємо, що відповідно до рішення Сумської міської ради від 24.12.2019 № 6248-МР «Про бюджет Сумської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» видатки на капітальний ремонт доріг по м. Суми не передбачені.
Додатково повідомляємо, що в поточному році Сумською обласною державною адміністрацією врахована пропозиція Сумської міської ради від 08.01.2020 № 13/03.02.02-08 щодо виділення коштів за рахунок субвенції з державного бюджету для проведення робіт по поточному середньому ремонту вулиці Харківська.
На теперішній час Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради оголошено процедуру публічної закупівлі на очікувану вартість 140 млн. грн. на надання послуги по Поточному ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд вул. Харківська.
Після визначення переможця аукціону та укладання відповідного договору спільно з виконавцем буде опрацьовано питання виконання вищезазначених робіт.
Додаток до рішення

Петицію підписали 264 особи з 250 необхідних.

Показати