Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 185 громад!

Трамвайне сполучення для мікрорайону Академічний

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

З кожним роком чисельність мешканців мікрорайону Академічний зростає, і маломісткі автобуси 22 маршруту вже перестають справлятися з існуючим пасажиропотоком. Наскільки мені відомо, на перспективу існують плани міської влади запустити до мікрорайону Академічний тролейбусні маршрути. Але, як на мене, такі плани, щонайменше, є недосконалими та недалекоглядними. Витрати на будівництво тролейбусної лінії менші, ніж трамвайної, але у довгостроковій перспективі потенційна відмова міської влади вкладати кошти у будівництво саме трамвайної лінії від Електромережі до мікрорайону Академічний призведе до ще більших інфраструктурних витрат для міського бюджету, за які доведеться платити наступним поколінням вінничан.
Наведу такі аргументи ЗА трамвай для мікрорайону Академічний в якості альтернативи запланованій тролейбусній лінії:
1) Нестача муніципальних автобусів для задоволення потреб пасажиропотоку на вже існуючих маршрутах. Про це свідчить ваша відповідь на іншу петицію, ініційовану мешканцями мікрорайону Академічний з проханням додати автобуси на 22 маршрут.
2) На перегоні "Ринок Урожай – вул. Валентина Отамановського" курсує 11 (одинадцять!) із діючих у м. Вінниця 15-ти тролейбусних маршрутів. А отже, зросте і без того високе навантаження на контактну мережу при запуску додаткових тролейбусних маршрутів на цьому перегоні, що потенційно може призвести до перебоїв у русі тролейбусів на даному перегоні
3) Більш ніж достатня кількість вільних вагонів у трамвайному депо. Вони не лише повністю покривають потреби уже існуючих маршрутів, а й могли б охопити нові напрямки, зокрема до мікрорайону Академічний. Є також можливість збільшити пасажиромісткість існуючих трамвайних потягів за умови збільшення пасажиропотоку, що було б актуальним при продовженні 1, 3 та 5 маршрутів від Електромережі до мікрорайону "Академічний".
4) Оскільки Академічний є мікрорайоном з багатоповерховою житловою забудовою і продовжує розбудовуватись, то перспективний пасажиропотік там буде вищий, ніж у напрямку Аграрного університету, де діє тролейбусна лінія. Це означає, що трамвай до мікрорайону Академічний гарантовано користуватиметься попитом, а його населеність буде високою.
5) Красномовним прикладом як не варто робити, є мікрорайон Сихів у Львові. Свого часу львівська місцева влада з метою заощадження коштів відмовилася вкладати кошти у будівництво трамвайної лінії на Сихів, побудувавши туди тролейбусну. Але незабаром тролейбус перестав справлятися з існуючим пасажиропотоком, тож у Львові зрештою довелося таки побудувати трамвайну лінію на Сихів. Жадібна львівська влада, бажаючи заощадити і відмовившись свого часу від трамвайної лінії на Сихів на користь тролейбусної, згодом була вимушена платити двічі: і за трамвай на Сихів, і за тролейбус. Вважаю, що при плануванні розвитку вінницької системи міського електротранспорту, яка є взірцем для багатьох, варто робити висновки з помилок інших міст і не повторювати їх у Вінниці. Це має велике значення для репутації нашого міста. Витрати на будівництво саме трамвайної лінії до Академічного в майбутньому неодмінно обернуться сторицею, і в кінцевому результаті принесуть куди кращий фінансовий результат, ніж при будівництві тролейбусної лінії.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Вашу петицію щодо можливості запровадження трамвайного маршруту до мікрорайону «Академічний» опрацьовано.
За результатами опрацювання інформуємо.
В даний час транспортне обслуговування мешканців мікрорайону «Академічний» забезпечує автобусний маршрутом загального користування в звичайному режимі руху №22 «мікрорайон Академічний – Залізничний вокзал», працює 2 автобуси з інтервалом руху 40-45 хв. та автобусним маршрутом загального користування в режимі маршрутного таксі №5А «с. Шкуринці – П’ятничани», працює 7 автобусів з інтервалом руху 8-10 хв.
Одночасно повідомляємо, що будівництво трамвайної лінії до мікрорайону «Академічний» потребує значних капіталовкладень, які в даний час непередбачені в бюджеті Вінницької об’єднаної територіальної громади.
Разом з тим, при збільшені кількості автобусів в автобусному парку комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» першочергово буде розглядатися питання щодо їх залучення для транспортного обслуговування мешканців мікрорайону «Академічний».
Додаток до рішення

Петицію підписали 361 особа з 350 необхідних.

Показати