Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 187 громад!

Усунути недоліки в реконструкції вул. Замостянської. Провести перевірку по факту можливого відмивання коштів, через жахливу якість проведених робіт

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

1 етап реконструкції вул. Замостянської не відповідає високим стандартам схожих проектів у м. Вінниці. По факту: асфальтне покриття правої проїздної частини нижче рівня лівої. До того ж після першої зими на ньому з'явились вибоїни біля люків, і це ще року не пройшло. Бордюри по всій площі залишено старі. Вигляд жахливий, нові тротуари зі старими бордюрами. Плитка біля зупинок, особливо біля Будинку побуту, вся розколота навпіл, і гуляє ходом. Перехід між плиткою та асфальтовим покриттям узбічь просто жахливий. Широко пропіарені лавки з usb зарядками тільки на початку та в кінці алеї. По середині алеї стоять звичайні двомісні лавки без зарядки. Вздовж тротуарів дерева висаджені як небудь. Замість красивих металевих решіток для накриття землі навколо дерев, як роблять в європейських містах, звичайні бордюрчики, які просто жахливо виглядають. Особливо навколо ялинок біля поліклініки. Обіцяна реконструкція площі біля РАГСу обмежилась лише асфальтною доріжкою. Переходів між асфальтом і старою плиткою просто немає. Взагалі в порівнянні з проспектом Космонавтів, ця реконструкція просто розчарування. Прошу розібратись по цьому факту, усунути недоліки, і роз'яснити жителям міста причину такого недбальства.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Виконавчий комітет розглянув Вашу петицію щодо усунення недоліків по реконструкції вул. Замостянської.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Асфальтне покриття правої проїзної частини нижче лівої, оскільки непарний бік проїжджої частини заасфальтовано нижнім шаром асфальту, враховуючи можливість просадки основи дорожнього покриття в зв’язку з перекладанням інженерних мереж побутової каналізації, яка безпосередньо проходить по смузі дорожнього руху. Для дотримання норм та технологій укладання асфальтобетонного покриття з уникненням можливих просадок роботи по влаштуванню верхнього шару по непарній частині вул. Замостянської заплановано виконати в 2019 році при настанні сприятливих погодних умов.
Відповідно до проектно-кошторисної документації роботи по встановленню нових бетонних бортових каменів на заміну старих природних (гранітних) бортових каменів не передбачалися. Це пов’язано з тим, що природні бортові камені мають досить міцну структуру та є довговічними, а також на 54% економлять кошти на виконання роботи по влаштуванню бортових каменів в порівнянні з новими бетонними.
Територія біля будинку побуту не входила в межі проекту, тому плитка там залишилася стара.
Розміщення лав з USB портами для зарядки електронних пристроїв виконувалося відповідно проектно кошторисної документації, в якій було враховано доцільність влаштування лав з USB портами в тих чи інших місцях.
Зелені насадження висаджені відповідно "Обов'язкових вимог до робіт з вуличної посадки дерев та чагарників у м. Вінниця" та розробленої проектно-кошторисної документації. Дерева посаджені з висотою стовбура до крони відповідно Європейським стандартам. Для закріплення висаджених рослин використані кілки для захисту молодого дерева від пошкодження та надання прямого росту.
Влаштування металевих решіток не є обов'язковим елементом. Дана технологія застосовується в місцях з звуженим тротуаром, що в даному випадку не є проблемою.
Влаштування решіток значно збільшує вартість виконання робіт та їх обслуговування в подальшому. Враховуючи зазначене питання влаштування решіток для накриття місць посадки дерев, не передбачалися проектно-кошторисною документацією.
Роботи з реконструкції площі біля РАГСу не входили в межі проекту реконструкції вул. Замостянської.
Варто зазначити, що реконструкції вулиці Замостянської та проспекту Космонавтів - різні за складністю робіт проекти, так як на вул. Замостянській виконувалися роботи з прокладання зливової каналізації, побутової каналізації, мереж водопостачання, тепломережі, низькоструменевих мереж та перевлаштування трамвайних колій. Тому порівнювати такі об’єкти не є доцільним.
Всі зауваження будуть усунуті при настанні сприятливих погодних умов та враховані в подальшій реконструкції ІІ черги.
Вдячні Вам за активну громадську позицію.

Додаток до рішення

Петицію підписали 370 осіб з 350 необхідних.

Показати