Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 176 громад!

Створення додаткового виїзду з мікрорайону Поділля

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

Враховуючи те, що в годину «ПІК» при виїздах з мікрорайону Поділля постійно утворюються затори, а будівництво нових багатоповерхівок досі триває, пропоную розглянути варіант створення ще одного виїзду з мікрорайону.

Додатковий виїзд можна розмістити від Вінницького фінансово-економічного університету до вул.Пирогова в районі зупинки Ак.Заболотного з подальшою організацією переїзду через трамвайні колії (орієнтовну схему додаю).

Запропонований варіант вважаю кращим та простішим в організанії ніж варіант, запланований в плані зонування міста Вінниця 2017, що розміщений на сайті ВМР.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Вашу петицію щодо можливості запровадження додаткового виїзду з мікрорайону «Поділля» на вул. Пирогова опрацьовано.
За результатами опрацювання інформуємо.
Відповідно до генерального плану міста затвердженого рішенням Вінницької міської ради від 01.02.2013 №1140 не передбачено влаштування додаткових під’їздів до мікрорайону «Поділля».
Одночасно повідомляємо, що комунальним підприємством «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху» проаналізовано режим роботи світлофорного об’єкту та можливість внесення змін в по фазний роз’їзд транспортних засобів на перехресті вул. Пирогова – Зодчих – К. Василенка.
З метою збільшення пропускної спроможності по вул. Пирогова в напрямку центра на перехресті вулиць Пирогова – Зодчих, 2018 році збільшено тривалість зеленого сигналу на
5 секунд.
Зазначений світлофорний об’єкт керується 4-ма програмами, в залежності від зміни інтенсивності руху транспортних засобів протягом доби.
Максимальна тривалість циклу роботи світлофорного об’єкту на зазначеному перехресті становить 100 секунд. Велика тривалість циклу зумовлена безконфліктним регулюванням руху пішоходів та трамваїв через зазначене перехрестя, і мінімальним конфліктним регулювання транспортних засобів, що забезпечує найбільшу безпеку руху. Мінімальний конфлікт транспортних засобів з лівоповоротним рухом досягається за рахунок «пізнього старту» та «раннього відсікання» транспортних потоків, що рухаються у прямих напрямках.
Лівий поворот з вул. Пирогова на вул. К. Василенка регулюється додатковою секцією світлофора і на даний час не має конфліктних точок «перетинання» чи «злиття» транспортних потоків.
Демонтаж додаткової секції з метою збільшення пропускної спроможності перехрестя по вул. Пирогова призведе до конфліктного роз’їзду транспортних потоків по зазначеній вулиці, а транспортні засоби, що здійснюють поворот ліворуч на вул. К. Василенка будуть накопичуватись на проїзній частині в межах перехрестя, суттєво знижуючи пропускну спроможність перехрестя у напрямку ринку «Урожай», оскільки транспортним засобам, що рухаються прямо з крайньої лівої смуги, доведеться маневрувати між автомобілями що здійснюють поворот (очікують можливість здійснити поворот) та що рухаються прямо з середньої смуги руху.
Транспортні світлофори типу 2, згідно вимог ДСТУ 4092-2002 "Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки" можна застосовувати для регулювання руху у визначених напрямках у тих випадках, коли транспортний потік, що рухається на їхній дозволяючий сигнал, не перетинається (злиття можливе) в межах перехрестя з транспортними потоками інших напрямків руху, а також не перетинається з пішохідними потоками (безконфліктне регулювання).
Впровадження безконфліктного регулювання з застосуванням зазначеного типу світлофора, збільшить тривалість циклу світлофорного об’єкту на 25-30 секунд., що призведе до заторів по вул. Зодчих, де вже на даний час у години з найбільшою інтенсивністю транспорту спостерігаються значні затримки руху транспортних засобів.
В 2018 році на даному перехресті встановлено керовану табличку зі стрілкою зеленого кольору по вул. Пирогова, зі сторони «Електромережі», що дало змогу частково розвантажити напрямок правого повороту на вул. Зодчих, забезпечивши при цьому безпеку руху.
На даному перехресті неодноразово проводились дослідження щодо можливості збільшення пропускної спроможності, проте всі пропоновані заходи є малоефективними та суттєво знизять рівень безпеки дорожнього руху, або призведуть до збільшення транспортних затримок на вулицях Зодчих та А. Первозванного.
Додаток до рішення

Петицію підписали 352 особи з 350 необхідних.

Показати